Τα πόδια μου τρέχουν προς την πόρτα και την χτυπάω εκνευρισμένη. "Harry!" η φωνή μου σπάει όταν η πόρτα ανοίγει και ο Niall βάζει το χέρι του μπροστά απ το στόμα μου.
"Σκάσε μικρή κακομαθημένη." ψιθυρίζει.
Τον σπρώχνω αλλά δεν κουνιέται και αναγκάζομαι να τον χτυπήσω με το πόδι μου στον καββάλο. Το χέρι του προλαβαίνει να με σταματήσει πριν τον χτυπήσω, αλλά χτυπάω το στήθος του, που μου δίνει λίγα δευτερόλεπτα για να ξεφύγω. Ευτυχώς είναι τόσο χαζός που δεν περίμενε ότι θα κατάφερνα να φύγω και άφησε την πόρτα μισάνοιχτη. Τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ στον διάδρομο, ανοίγοντας πόρτες στο πέρασμα μου. Ο Niall τρέχει πίσω μου, αλλά η υγεία του δεν του επιτρέπει να τρέξει αρκετά γρήγορα."Ίσως θα έπρεπε να σταματήσεις να σνιφάρεις" χλευάζω και στρίβω για να κατέβω τις σκάλες. Κατεβαίνω δύο δύο τα σκαλιά, με αποτέλεσμα να σκοντάψω και να πέσω πάνω σε έναν άνθρωπο με κοστούμι. Το σεντόνι που καλύπτει το γυμνό μου σώμα σχεδόν πέφτει αλλά προλαβαίνω και το πιάνω πριν ο επισκέπτης προλάβει να δει οτιδήποτε.
"Ωραία ενδυμασία" μια γνωστή φωνή λέει επικριτικά καθώς ο άντρας με βοηθάει να ξανά βρω την ισορροπία μου. Τα κάστανα μάτια του Jacob χαμογελάνε.
"Jacob; Τι θες εσύ εδώ;" λέω μπερδεμένη.
"Σε ψάχνω εδώ και μέρες. Έχεις εξαφανιστεί απ' το Πανεπιστήμιο αλλά και απ την πόλη. Ανησύχησα και υπέθεσα--"
"Τώρα μπορείς να φύγεις." λέει απότομα ο Harry. Τον κοιτάζω θυμωμένη, αλλά δεν παίρνει τα μάτια του απ τον Jacob.
"Δεν είχα σκοπό να μείνω." λέει κοιτάζει τας θυμωμένα τον Harry. "Bella ελπίζω να τα πούμε σήμερα στο μάθημα. Και οπότε θελήσεις να βγούμε για φαγητό, μπορεις να με παρεις τηλέφωνο" μου δίνει ένα μικρό χαρτάκι. "Αν μας το επιτρέπει το αγόρι σου φυσικά" κοιτάζει με ένα στραβό χαμόγελο τον Harry.
"Δεν είναι--" πάω να πω, αλλά εικόνες από ότι έγινε λίγη ώρα πριν περνάνε απ το μυαλό μου. Ο Harry τον σπρώχνει μέχρι την πόρτα και βγαίνει έξω μαζί του. Είναι τόσο αγενής.
Τα μάτια μου κοιτάζουν το ρολόι. Είναι παράξενο που ήρθε τόσο νωρίς το πρωί για να δει αν είμαι καλά. Πώς ήξερε ότι είμαι εδώ;
Ο Harry μπαίνει μέσα και κλίνει την πόρτα. Ετοιμάζομαι να του φωνάξω για την συμπεριφορά του, αλλά αλλάζω γνώμη όταν βλέπω τα μάτια του να είναι κόκκινα απ την κούραση καθώς έρχεστε πιο κοντά μου. Τα χέρια του τυλίγονται γύρω απ τη μέση μου και ξεκουράζει το κεφάλι του πάνω στο δικό μου.
YOU ARE READING
Don't Forget Me h.s.
FanfictionΗ Bella Hadid είναι μια δεκαοχτάχρονη φοιτήτρια κολλεγίου, κατά των σχέσεων. Οι φίλες της Kendall και Taylor προσπαθούν να την κάνουν να αναθεωρήσει μάταια, μέχρι που γνωρίζει τον Harry Styles. Θα καταφέρει να της αλλάξει την ιδέα της για τις σχέσει...