28.

222 36 8
                                    

B E L L A

Έχουν περάσει τρείς μέρες από τότε που μένω με τον Loui. Τα πράγματα έχουν αρχίσει να ξανα παίρνουν μια σχετικά κανονική ροή και χαίρομαι που δεν έχω μείνει πίσω στα μαθήματα μου. Το κινητό μου δονείται στην τσέπη μου όσο ο καθηγητής Vegas μιλάει.

Ένα ρήγος διαπερνάει ολόκληρο το σώμα μου και νιώθω τα πόδια μου να κόβονται όταν το ανοίγω και βλέπω ένα μήνυμα απ τον Harry. Νόμιζα ότι είχα τελειώσει με αυτές τις μαλακίες, αλλά να τος που πάλι προσπαθεί να τρυπώσει στη ζωή μου.

Πότε δεν βγήκε απ' τη ζωή σου. Το υποσυνείδητο μου λέει μέσα στο κεφάλι μου και ανοίγω το μήνυμα από περιέργεια.

《ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ, ΆΦΗΣΕ ΜΕ ΑΠΛΆ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΉΣΩ. ΞΈΡΩ ΌΤΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΈΚΑΝΑ ΉΤΑΝ Η ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΜΑΛΆΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΑ ΝΑ ΚΆΝΩ, ΑΛΛΆ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ, ΑΝ ΝΙΏΘΕΙΣ ΑΚΌΜΑ ΚΆΤΙ ΓΙΑ ΕΜΈΝΑ... ΑΠΛΆ ΆΦΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΦΟΡΆ. ΚΑΙ ΣΟΥ ΥΠΌΣΧΟΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΏ ΑΠ ΤΗ ΖΩΉ ΣΟΥ.》

Τα λόγια του με κάνουν να θυμηθώ όλα όσα έχουμε περάσει μέχρι τώρα, αλλά δεν μπορώ να τον συγχωρέσω.

《ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΈΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΣΕ ΔΩ. ΌΤΑΝ ΜΠΟΡΈΣΩ ΘΑ ΣΕ ΠΆΡΩ ΤΗΛΈΦΩΝΟ》

Το στέλνω και βάζω το κινητό μου στην τσάντα μου.

"Bella είσαι μαζί μας;" ρωτάει ο καθηγητής Vegas και γνέφω καταφατικά.

"Θέλω από εσάς να αποτυπώσετε εικαστικά, πληροφορίες για τους προσωπικούς σας χώρους με σχέδια.
Δημιουργήστε ένα νέο χώρο, ένα νέο προσωπικό εικαστικό περιβάλλον, που να αφορά εσάς αλλά και κατά συνέπεια όλους..." Λέει καθώς με κοιτάζει επίμονα. Η αλήθεια είναι πως δεν παρατηρώ αυτά που λέει και μάλλον το έχει καταλάβει. Το μυαλό μου απλά δεν θέλει να συνεργαστεί. Νόμιζα πως όλα πήγαιναν μια χαρά πριν από αυτό το μήνυμα. Δεν είμαι σίγουρη αν θέλω ο Harry να εξαφανιστεί απ τη ζωή μου. Ένα μέρος μου δεν θέλει να τον ξανα δει, αλλά κάτι μέσα μου, μου λέει πως είναι σημαντικός για εμένα.

Οι σκέψεις μου διακόπτονται όταν όλοι φεύγουν απ' την αίθουσα και ο καθηγητής Vegas μιλάει στο κινητό του. Μαζεύω γρήγορα τα πράγματα μου και πηγαίνω προς την πόρτα μέχρι που ακούω μια φωνή να με φωνάζει.

"Bella" γυρίζω αν τον κοιτάξω.

"Χμμ;"

"Έχω κάνει κράτηση σε ένα εστιατόριο το Σάββατο. Θα περάσω να σε πάρω στις οχτώ" χαμογελάει.

"Δεν είναι σίγουρη πως μπορώ να--"

"Έλα τώρα Bella. Περιμένω βδομάδες γι αυτό"

Don't Forget Me h.s.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin