27.

199 35 1
                                    

"Ο Benjamin συνηθίζει να φέρνει τις γκόμενες του εδώ" με ενημερώνει και κάνω μια γκριμάτσα αηδίας. Θα προτιμούσα να κοιμηθώ στο πάτωμα πάρα σε αυτό το γεμάτο μικρόβια κρεβάτι.

Ο Loui ξεσπάει στα γέλια και βγάζει το μαύρο μακό μπλουζάκι του. "Μην ταράζεσαι, χτίστηκε πρόσφατα οπότε δεν έχει προλάβει να το εγκαινιάσει"

Στριφογυρίσω τα μάτια μου και προσγειώνομαι στο κρεβάτι σαν αστερίας. Το πάπλωμα μυρίζει λεβάντα και προσπαθώ με τα πόδια μου να βγάλω τα παπούτσια μου.

"Έχεις σκοπό να κάνεις χώρο και για εμένα" έρχεται κοντά και ανοίγω το ένα μου μάτι. Δεν απαντάω τίποτα και ξανα κλείνω τα μάτια μου όταν κάθετε στην άκρη του κρεβατιού.

Με σκουντάει και του ρίχνω ένα εκνευρισμένο βλέμμα μέχρι που τον βλέπω να βγάζει απ την τσέπη του το κινητό μου.

"Δεν θα έπρεπε να σου το δώσω, αλλά θέλω να είμαι σίγουρος πως θα μπορείς να με καλέσεις όταν με χρειαστείς." το αφήνει δίπλα μου και πηγαίνει σε ένα άλλο δωμάτιο.

Ανοίγω το κινητό και ψάχνω τα μυνήματα. Τα περισσότερα είναι απ' την Taylor και την Kendall, πράγμα που με κάνει να αναπολήσω στις μέρες που όλα ήταν τέλεια. Όχι Harry, όχι άνθρωποι που με κυνηγάνε, όχι Benjamin. Το μόνο που θέλω τώρα είμαι να επικεντρωθώ και πάλι στα μαθήματα μου. Πατάω το κουμπί της διαγραφής όλων των μηνυμάτων και το αφήνω πάνω στο κομοδίνο.

Σηκώνομαι με δυσκολία απ το κρεβάτι, πηγαίνοντας στο δωμάτιο που μπήκε ο Loui. Το δωμάτιο είναι ένα μικρό σαλόνι αν και οι καθρέφτες το κάνουν να φαίνεται ευρύχωρο. Ο Loui δεν υπάρχει πουθενά. Θα ορκιζόμουν ότι μπήκε σε αυτό το δωμάτιο.

"Loui;" φωνάζω και ψάχνω για κάποια πόρτα. Το μόνο που βρίσκω είναι μια οθόνη σαν αυτή στον ανελκυστήρα. Πατάω ένα κουμπί και αυτό εκπέμπει ένα πράσινο φώς στο πρόσωπο μου. Ξαφνικά το δωμάτιο γίνετε κόκκινο και ένας συναγερμός βουίζει στα αυτιά μου. Ο τοίχος ανοίγει και εμφανίζετε ο Loui συνοφρθωμένος, με ένα γεμάτο όπλο στα χέρια του.

"Bella;" ξεφυσάει και κλείνει τον συναγερμό.

"Συγγνώμη" λέω σαν ένα μικρό παιδάκι που μόλις χάλασε κάτι και δαγκώνω το μάγουλό μου.

"Μόλις αναστάτωσες ένα ολόκληρη κτήριο" πατάει κάποιους αριθμούς στην οθόνη και ένας άντρας μιλάει μέσα από αυτή.

"Άκυρο. Η Bella δοκίμαζε τις ηλεκτρικές συσκευές του σπιτιού." επιβεβαιώνει τον άνθρωπο μέσα στην οθόνη και με κοιτάει εκνευρισμένα.

Don't Forget Me h.s.Where stories live. Discover now