6.

348 62 1
                                    

"Κοίτα τη δουλειά σου" του λέω εκνευρισμένη και χτυπάω την πόρτα πίσω μου. Τι έχουν πάθει όλοι σήμερα με τις μαμαδίστηκες ερωτήσεις;

"Καλημέρα" χασμουριέται η Taylor. Αν ισχύει ότι η ημέρα απ το πρωί φαίνεται τότε καλύτερα να κρυφτώ κάτω απ το κρεβάτι για σήμερα.

"Καλημέρα" της χαμογελάω σαν να μη συνέβη τίποτα. Βάζω ένα τεράστιο φούτερ κι ένα τζιν, ακολουθώντας την Taylor στην καφετέρια και αργότερα στο μάθημα.
Κάποιοι έχουν έρθει πριν από εμάς, αλλά ακόμα υπάρχουν κενές θέσεις.

Ο καθηγητής Μπάρον μας συστήνεται και ύστερα ξεκινάμε το μάθημα. Λίγα λεπτά αργότερα ο καθηγητής φωνάζει "Zayn Malik!" Όλη η αίθουσα γυρνάει και κοιτάει ένα αγόρι με μαύρα μαλλιά που κοιμάται.

"Zayn Malik!" Ο φωνάζει δίπλα του και αυτός ξυπνάει. Όλοι γελούν και βγάζουν βίντεο το αγόρι. Αυτός σηκώνεται, έρχεται μπροστά και κάθεται δίπλα μου.
Το βλεμα μου πέφτει στα χέρια του που είναι γεμάτα τατουάζ.
Μυρίζει φτηνό άρωμα και τσιγάρο.

"Τρέχει κάτι;" με ρωτάει και παίρνω τα μάτια μου απ τα σχήματα στα χέρια του.
Τον κοιτάω για ένα δευτερόλεπτο βαριεστημένα και μετακινούμαι όσο μπορώ πιο μακριά του.

Όταν τελειώνω με τα μαθήματα, πάω σε ένα εστιατόριο να φάω κάτι. Παραγγέλνω ένα μπέργκερ χωρίς τυρί και πατάτες μαζί με μια Coca-Cola. Όσο περιμένω, καλώ τη μητέρα μου στο τηλέφωνο και της λέω για τα μαθήματα. Μου λεει πως αύριο θα μου φέρουν το αυτοκίνητο μου. Το χρηματικό ποσό ήταν ευτελές για ένα μεταχειρισμένο Volkswagen, οπότε εύχομαι να μη μου δημιουργήσει προβλήματα.

"Θα σε πάρω αργότερα" της λέω και κλείνω το τηλέφωνο όταν βλέπω έναν δίσκο με ένα μπέργκερ να κατευθύνεται προς εμένα. Η σερβιτόρα περνάει απ το τραπέζι μου και συνεχίζει με το μπέργκερ σε ένα τραπέζι πιο μπροστά.

Προσπαθώ να δω το πρόσωπο αυτού που κάνει το μπέργκερ μου να αργεί και βλέπω δύο γνωστά πράσινα μάτια. Συνοδεύονται από μια ξανθιά παρουσία που χαμογελάει στην σερβιτόρα όταν αφήνει το πιατο πάνω στο τραπέζι τους.

Η φυσιογνωμία της κοπέλας μου είναι γνωστή, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ από που. Αφήνω την απόπειρα αναγνώρισης της κοπέλας και κοιτάζω το μπέργκερ που αυτή τη φορά έρχετε στο δικό μου τραπέζι. Το τρώω λαίμαργα και ρίχνω μερικές ματιές στην ξανθιά κοπέλα που χτενίζει με το χέρι τις προς τα πίσω τα μαλλιά του Harry.

Όταν τελειώνω με το φαγητό μου, πληρώνω την σερβιτόρα και φεύγω προσπαθώντας να μην με δει ο Harry ή η ξανθιά φιλενάδα του.

Πίσω στον κοιτώνα, με περιμένει η Taylor, Kendall ο Liam και ο Niall.
"Θα πάμε για κλαμπινγκ θες να έρθεις" μου προτείνει η Taylor με ένα φιλικό χαμόγελο.

"Όχι προτιμώ να μείνω εδώ" της ανταποδίδω το χαμόγελο και παίρνω μια θέση στο γραφείο.

"Σιγά που θα ήθελες" χλευάζει η Kendall επικριτικά. Ο Niall την κρατάει από τη μέση και αυτή κοιτάει τα νύχια της. Η σχέση της μαζί του την αλλάζει.

"Καλά να περάσεις λοιπόν" Η Taylor χαϊδεύει την πλάτη μου πριν φύγουν.
Το μυαλό μου ταξιδεύει όταν προσπαθώ να διαβάσω και αποφασίζω να κάνω ένα διάλειμμα. Ανοίγω το κινητό μου και βλέπω 3 νέα μυνηματα απ τον Louis.

"ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ"

"ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ"

"ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;"

Του στέλνω μυνημα να περάσει απ το δωματιο και σηκώνομαι να βάλω πίσω το σουτιέν μου. Η πόρτα χτυπάει και πάω να την ανοίξω. Μα πώς έφτασε τόσο γρήγορα;

Πίσω απ την πόρτα βλέπω τον Harry να μπαίνει μέσα πριν προλάβω να πω λέξη.

"Τι θες εσύ εδώ;" τον κοιτάω απορημένη. Δεν με ξέρει καν. Πώς μπαίνεις κύριε σε ξένο σπίτι απρόσκλητος; Υπό άλλες συνθήκες θα τον είχα βγάλει ήδη έξω, αλλά κάτι με αποτρεπει να το κάνω.

"Έχω νέο συγκάτοικο" μου λέει και βολεύεται στο κρεβάτι. Γιατί έχει να κάνει αυτό με εμένα;

"Ναι και;" η φωνή μου βγαίνει εκνευρισμένη. Η ξανθιά κοπέλα στο εστιατόριο έρχεται πάλι στο μυαλό μου. Θα σκάσω απ την περιέργεια αν δεν μάθω ποιά είναι.

"Πηδιέται με μια γκόμενα και προτιμώ να μείνω μακριά από αυτό" βγάζει απ την τσέπη του το κινητό του. Οι απόψεις μου για τους άντρες, αποδεικνύονται για ακόμα μια φορά ολόσωστες.
"Δεν ενοχλώ έτσι δεν είναι;" παίρνει τα μάτια του απ την οθόνη για να με κοιτάξει.

Ψηφίστε και σχολιάστε❤

Don't Forget Me h.s.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant