31.

195 35 5
                                    

Το μυαλό μου επαναφέρει αναμνήσεις από εκείνη τη βραδιά. Την ημέρα που αυτός ο άντρας με αποπλάνησε και με βίασε, αλλά δεν βρέθηκε ποτέ.

"Τι είναι Bella;Αναπολείς τις παλιές καλές αναμνήσεις;" χαμογελάει και τείνω προς το γραφείο. Τα πόδια μου παρόλη την ταλαιπωρία, με βοηθάνε να ανέβω πάνω σε αυτό και να πληρώσω τον Frank, αλλά αυτός σφίγγει το πόδι μου όταν προσπαθώ να τον χτυπήσω.

"Κάθισε κάτω και σταματά να προσπαθείς να με εκπλήξεις με τα χορευτικά σου" πατάει ένα κουμπί και δύο άντρες μπαίνουν μέσα κρατώντας τους ώμους μου πίσω στην καρέκλα.

"Κοίτα, δεν μου αρέσει αν σκοτώνω ανθρώπους" βάζει ένα τσιγάρο στο στόμα του και το ανάβει "Γι αυτό βάζω άλλους να το κάνουν για εμένα. Οπότε καλό θα ήταν να υπακούς σε εμένα"

"Δεν θα πάρεις τίποτα από εμένα" φτύνω κάνοντας τον να γελάσει.

"Γλυκιά μου, δεν θέλω να πάρω τίποτα από εσένα" φυσάει τον καπνό του.

"Τότε τι;"

"Μην βιάζεσαι. Πρώτα πρέπει να σου πως μερικά πράγματα."

"Ο, λοιπόν με έφερες εδώ μόνο και μόνο για να παίξουμε εκπαιδευτική τηλεόραση; Μάντεψε. Δεν δίνω δεκάρα για ότι κι αν έχεις να μου πεις." Χλευάζω.

"Καλώς. Τότε ας περάσουμε στο ψητό" πατάει κάτι στην οθόνη του ανοίγοντας μια πόρτα και φέρνει έναν άντρα μέσα. Το πρόσωπο του είναι καλυμμένο και το μόνο που βλέπω είναι η πλάτη του. Ο άντρας προσπαθεί να φωνάζει, αλλά το σκοινί στο στόμα του δεν τον βοηθάει.

"Αν παίζουμε σε κάποια ταινία του Hollywood, ας απολύσει κάποιος τον σεναριογράφο" στριφογυρίσω τα μάτια μου.

"Αυτός ο άντρας, είναι ο άνθρωπος που μου κατέστρεψε τη ζωή" λέει και σηκώνω το φρύδι μου.

"Και γιατί θα έπρεπε να με νοιάζει εμένα αυτό;"

"Ο άνθρωπος που πήρε από εμένα ότι πιο σημαντικό είχα. Και ήρθε η ώρα να πάρω εκδίκηση." Κατευθινεται προς το συρτάρι και παίρνει ένα όπλο.

"Όλα άρχισαν όταν έμαθα πως η έφηβη κόρη μου δεν ήταν πραγματικά κόρη μου αλλά δική του. Όταν η Olivia το έμαθε αυτό, έφερε τον κόσμο ανάποδα για να μάθει ποιος είναι ο βιολογικός της πατέρας. Εγώ παρόλο που ήξερα την αλήθεια, την διαβεβαίωσα ότι εγώ ήμουν αυτός. Νόμιζα ότι είχε σταματήσει τις προσπάθειες, μέχρι που μια μέρα εξαφανίστηκε." Γεμίζει το όπλο του πηγαίνοντας στο μέρος του άντρα.

Don't Forget Me h.s.Where stories live. Discover now