Ο Frank με κοιτάζει με έκπληξη και φαίνεται να επεξεργάζεται όσα του είπα. Ο Harry δεν κουνιέται απ την θέση του όσο ο Frank κοιτάζει ανέκφραστα.
"Δεν δέχομαι συμβουλές από μικρά κορίτσια σαν κι εσένα" τα χερια του παίρνουν το όπλο μου στρέφοντας το προς τα εμένα. Ακούω έναν πυροβολισμό, όταν ο Harry τρέχει προς το μέρος του, ρίχνοντας τον κάτω. Ο Frank πλέον έχει στραμμένο το όπλο του στον Harry και είναι θέμα χρόνου ποιος θα πατήσει τη σκανδάλη πρώτος.
Όλα γύρω εξελίσσονται τόσο γρήγορα όταν ο Benjamin μπαίνει στο γραφείο και εντοπίζει αμέσως τον Frank. Ο Frank είναι ο πρώτος που πυροβολεί με αποτέλεσμα ο Harry να πέσει στο πάτωμα, κρατώντας το μέρος που τον χτύπησε η σφαίρα.
"Harry!" φωνάζω και τα μάτια μου γεμίζουν με δάκρυα καθώς πάω κοντά του και ψάχνω την πληγή του. Γύρω απ το κεφάλι του υπάρχει μια γάζα που αποδεικνύει ότι απέδρασε απ νοσοκομείο για να έρθει εδώ.
Ο Benjamin παλεύει με τον Frank όσο ο Harry αιμορραγεί γι εγώ κοιτάζω γύρω μου για να βρω μια λύση.
"Bella φύγε. Ο Loui σε περιμένει έξω. Όλοι οι άνθρωποι του Frank είναι παγιδευμένοι, αλλά όχι για πολύ" φωνάζει ο Benjamin χτυπώντας την μύτη του Frank.
"Δεν πάω πουθενά χωρίς τον Harry" χαϊδεύω το πρόσωπο του το οποίο μορφάζει από πόνο.
"Bell, πήγαινε. Είμαι καλά" Η φωνή του είναι βραχνή και σφίγγει το σαγόνι του προσπαθώντας να μην δείχνει πόνο.
Κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου και βάζω τα χερια μου γύρω του, σηκονο τας τον απ το πάτωμα. Τα χέρια του βγάζουν αδύναμα την μπλούζα πάω απ το κεφάλι του, δίνοντας τη μου για να καλύψω το ημίγυμνο σώμα μου. Είχα σχεδόν ξεχάσει ότι το μόνο που φορούσα ήταν τα εσώρουχα μου.
Το πόδι του χάνει όλο και περισσότερο αίμα γι αυτό πρέπει να πάμε όσο πιο γρήγορα στο νοσοκομείο. "Προσπάθησε με το άλλο σου πόδι να περπατήσεις όσο μπορείς" του λέω και μουγκρίζει όταν είναι όρθιος. Βάζει όσο λιγότερο βάρος μπορεί πάνω μου αν και θα μπορούσα να αντέξω να σηκώσω και ελέφαντα για να τον σώσω αυτήν τη στιγμή.
Το πρόσωπο του φαίνετε σχεδόν έκπληκτο όταν πραγματικά τον σηκώνω και τρέχω όσο πιο γρήγορα μπορώ, με τις οδηγίες του Harry έξω. Ο Loui περιμένει ακριβώς μπροστά απ το κριτήριο και κοιτάζει τον Harry με μισό μάτι όταν τον τοποθετώ απαλά στα πίσω καθίσματα.
Βολεύω τα πόδια του πάνω μου, τα οποία είναι τόσο μακριά που χρειάζονται μερικές προσπάθειες σωστής τοποθέτησης του σώματος του μέχρι να κλείσει η πόρτα.
VOUS LISEZ
Don't Forget Me h.s.
FanfictionΗ Bella Hadid είναι μια δεκαοχτάχρονη φοιτήτρια κολλεγίου, κατά των σχέσεων. Οι φίλες της Kendall και Taylor προσπαθούν να την κάνουν να αναθεωρήσει μάταια, μέχρι που γνωρίζει τον Harry Styles. Θα καταφέρει να της αλλάξει την ιδέα της για τις σχέσει...