26.

227 38 1
                                    

"Bella;" με κοιτάζει έκπληκτη. Το δωμάτιο γυρίζει και χάνω την γη κάτω απ τα πόδια μου όταν προσγειώνομαι στα χέρια του Harry.

Όταν ξανα βρίσκω τις αισθήσεις μου, βρίσκομαι σε ένα κρεβάτι με την Kendall πάνω απ το κεφάλι μου να μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Η Cara και ο Harry φωνάζουν ο ένας στον άλλο έξω απ το δωμάτιο και ο Niall κάθετε σαν φρουρός στην πόρτα.
Η Kendall μου χαμογελάει και προσπαθώ να σηκωθώ αλλά με σταματάει.

"Πρέπει να μείνεις ξαπλωμένη" λέει και γελάω.

"Πρέπει να δω τον Harry" πηγαίνω προς την πόρτα και κάνω νόημα στον Niall να κάνει άκρη. Εκπλήσσομαι όταν κάνει αυτό που του λέω χωρίς να με εκνευρίσει και ψάχνω τον Harry στο διάδρομο. Τον εντοπίζω στο βάθος και με κοιτάζουν και οι δύο όταν πλησιάζω.

Πιάνω το χέρι του Harry και μπαίνουμε σε ένα τυχαίο δωμάτιο κλείνοντας την πόρτα. Φέρνω τα μαλλιά μου πίσω απ το πρόσωπό μου κοιτάζοντας το πάτωμα.

"Πες στον Benjamin ότι παραιτείσαι. Δεν θέλω να σε ξανά δω ποτέ στα μάτια μου." λέω ήρεμα προσπαθώντας να κρατήσω τα δάκρυα που απειλούν να τρέξουν.

"Bella" πιάνει τον καρπό μου όταν κάνω μεταβολή.

"Μην παίζεις με την τύχη σου" τραβάω το χέρι μου και βγαίνω απ το δωμάτιο. Αγνοώ την Cara που στέκεστε μπροστά απ την πόρτα και προχωράω μέχρι το δωμάτιο, όπου παίρνω τις βαλίτσες μου. Η Kendall με ξέρει αρκετά καλά για να γνωρίζει πως αν μιλήσει θα κάνει την κατάσταση χειρότερη.

"Δώσε μου το κινητό σου" της λέω και κάνει αμέσως αυτό που της λέω. Ψάχνω στις επαφές της το όνομα του Loui και περιμένω μέχρι να απαντήσει.

"Τι θες;" απαντάει απότομα.

"Είμαι στον Niall. Μπορείς να έρθεις να με πάρεις;"

"Bella; Που είναι ο --"

"Μπορείς ν κάνεις αυτό που σου ζητάω;" υψώνω τον τόνο της φωνής μου.

"Θα είμαι εκεί σε πέντε λεπτά" λέει και το κλείνω. Παίρνω τις βαλίτσες μου και κατεβαίνω γρήγορα τα σκαλιά, αλλά δυστυχώς ο Harry με περιμένει στην πόρτα. Η Kendall πιάνει τον ώμο μου όταν σταματάω μπροστά του.

"Bella άκουσε με, θέλω--"

"Κάνε στην άκρη" παραμένω ήρεμη.

"Μωρό μου, προσπαθώ να σε βοηθήσω. Αν ο Frank σε βρει..."

Τον κοιτάω και περιμένω να μου πει περισσότερα, αλλά παραμένει σιωπηλός.

Το πρόσωπό μου είναι ανέκφραστο όταν ανοίγω το στόμα μου για να μιλήσω. "Μην με αποκαλείς έτσι"

Don't Forget Me h.s.Where stories live. Discover now