Chapter Song: When we where young st Adele
Μερικά λεπτά αργότερα, Frank μπαίνει στο δωμάτιο κρατώντας τον Harry από τον λαιμό και έχοντας ακουμπισμένο ένα όπλο στον κρόταφό του. Το πρόσωπο του φαίνεται εντελώς διαφορετικό από την τελευταία φορά. Η τρέλα στο βλέμμα του έχει αυξηθεί.
"Άφησε τον!" Ουρλιάζω και νιώθω τον λαιμό μου να κόβεται στα δύο.
"Harry!" Πετάγομαι από τον ύπνο μου και ο Harry προσπαθεί να με ηρεμήσει χαϊδεύοντας την πλάτη μου.
"Σσσσσ. Ήταν απλά ένας εφιάλτης." Λέει με την βαριά του φωνή. "Ο Frank πέθανε εδώ και χρόνια, δεν μπορείς να ενοχλείς έναν νεκρό, φέρνοντας τον κάθε 7 Φεβρουαρίου στον ύπνο σου.
"Harry είναι Μάρτιος. " τρίβω τα μάτια μου καθώς ακούω την Ann να κλαίει. "Θα πας εσύ;"
"Εσύ την ξύπνησες." Λέει και κλείνει τα μάτια του. "Είναι σειρά σου!" Γκρινιάζω και αυτός υποδύεται πως ροχαλίζει.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πηγαίνω στο δωμάτιο της μικρής.
"Ποιος κλαίει;" την παίρνω από την κούνια της και την κρατάω στην αγκαλιά μου. "Πάμε να ενοχλήσουν τον μπαμπά;" Της λέω δίνοντας της την πιπίλα της.Πηγαίνω κοντά στο πρόσωπο του Harry και ακουμπάω το χεράκι της Ann πάνω του.
"Θέλω να κοιμηθώ." Γκρινιάζει ανοίγοντας το ένα του μάτι.
"Μπαμπά." Λέει η Ann και ο Harry σηκώνεται σαν να τον χτύπησε κεραυνός.
"Το άκουσες κι εσύ αυτό;" με ρωτάει. "Πες το πάλι αγάπη μου! Μπαμπά!" Λέει έχοντας ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο του.
"Harry όλα τα μωρά λένε πρώτα μαμά. Σίγουρα ήταν-"
"Μπαμπά." Λέει ξανά και ο Harry αρχίζει να χοροπηδάει πάνω στο κρεβάτι.
"Όχι Ann!" Λέω μέσα στα γέλια μου.
"Μόλις έχασες το στοίχημα! Τώρα μου χρωστάς μια ολόκληρη μέρα σεξ σε μια εξωτική παραλία !" Λέει και στιφογυρίσω τα μάτια μου.
"Είχα πιεί." Του λέω και γελάει.
"Είχες πιεί μόλις ένα ποτήρι μπύρας!"
"Ήταν μεγάλο ποτήρι!" Αφήνω την Ann πάνω στο κρεβάτι για να παίξει με τον Harry.
"Είμαι σίγουρος πως θα θυμόσουν τις μπότες που θα σου έπαιρνα αν κέρδισες εσύ." Μου χαμογελάει πονηρά.
VOUS LISEZ
Don't Forget Me h.s.
FanfictionΗ Bella Hadid είναι μια δεκαοχτάχρονη φοιτήτρια κολλεγίου, κατά των σχέσεων. Οι φίλες της Kendall και Taylor προσπαθούν να την κάνουν να αναθεωρήσει μάταια, μέχρι που γνωρίζει τον Harry Styles. Θα καταφέρει να της αλλάξει την ιδέα της για τις σχέσει...