"Του μίλησα και μου είπε--"
"Του μίλησες πριν καν με ρωτήσεις; Θα προτιμούσα να μείνω στον δρόμο πάρα στον Benjamin." φωνάζω και νιώθω ότι όλοι με κοιτάνε.
"Bella θα είναι για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Όταν βρεις έναν μικρότερο κοιτώνα με μια συγκάτοικο θα--"
"Δεν μπορώ να αντέξω ούτε μια μέρα μαζί του!" αναστενάζω και φεύγω απ το τραπέζι.
Η μητέρα μου με ακολουθεί και μπαίνει μαζί μου στο αυτοκίνητο. Στη διαδρομή δεν μιλάει κανείς προσπαθώ να σκεφτώ μια καλύτερη λύση απ τον Benjamin. Δεν θέλω να ζητήσω χρήματα απ την Taylor η την Kendall και δεν υπάρχει κανένας γνωστός γύρω στην πόλη.
"Ίσως βρω κάποια δουλειά" προτείνω λίγη ώρα αργότερα.
"Σήμερα τελειώνει ο μήνας. Πόσο γρήγορα πιστεύεις ότι θα βρεις δουλειά που θα σου παρέχει αρκετά χρήματα;"
Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να βρω μια δουλειά που να μου παρέχει αρκετά για τον κοιτώνα. Ίσως αν έβρισκα κάποιον πιο μικρό, αλλά η ιδέα της συγκατοίκησης με κάποια ξένη με αηδιάζει.
"Τι ωρα με περιμένει ο Benjamin;" ξεφυσάω και σβήνω την μηχανή του αυτοκινήτου.
"Μπορείς σήμερα να περάσεις να αφήσεις τα πράγματά σου και αύριο όταν τελειώσεις τα μαθήματά σου πηγαίνεις από εκεί. Θα κανονίσω εγώ τα πάντα με το Πανεπιστήμιο" λέει σαν να μην νοιάζεται για όλο αυτό.
Προχωράω προς τον κοιτώνα και ξεκινάω να μαζεύω τα πράγματα μου όσο η μητέρα μου με περιμένει στ' αμάξι. Τα μαζεύω αρκετά γρήγορα έτσι ώστε να μην εμφανιστεί η Taylor ή η Kendall. Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να χρειαστεί να τους εξηγήσω τι συμβαίνει.
"Τι κάνεις;" ακούω μια φωνή πίσω μου και καταριέται τον εαυτό μου που δεν έκλεισα την πόρτα απ την βιασύνη μου. Τα πράσινα μάτια του κοιτούν τα δικά μου τόσο βαθιά που νιώθω ότι σχεδόν μπορεί να διαβάζει το μυαλό μου.
"Φεύγω απ την πανεπιστημιούπολη" σταματάω να τον κοιτάζω και συνεχίζω με το πακετάρισμα. Πηγαίνω προς το γραφείο μαζεύοντας τα σχέδια και όλα τα χαρτιά μου. Ο Harry συνεχίζει να στέκεται στο ίδιο σημείο κοιτάζοντας κάθε μου κίνηση.
"Που θα πας;" ρωτάει και σφίγγει το σαγόνι του. Γιατί νοιάζεται τόσο;
"Δεν ξέρω. Πες στην Taylor και στην Kendall ότι.. Θα τους μιλήσω όταν τακτοποιηθούν όλα. Μέχρι τότε να μην ανησυχούν." Κλείνω τις βαλίτσες μου, τον κοιτάζω και πάω να φύγω όταν αυτός πιάνει τον καρπό μου.
VOUS LISEZ
Don't Forget Me h.s.
FanfictionΗ Bella Hadid είναι μια δεκαοχτάχρονη φοιτήτρια κολλεγίου, κατά των σχέσεων. Οι φίλες της Kendall και Taylor προσπαθούν να την κάνουν να αναθεωρήσει μάταια, μέχρι που γνωρίζει τον Harry Styles. Θα καταφέρει να της αλλάξει την ιδέα της για τις σχέσει...