41.

193 22 0
                                    

"Τι;" ο Harry τον κοιτάζει και με κρατάει ακόμα πιο σφιχτά.

"Ξέρει τα πάντα. Ξέρει για τον Christian, ακόμα και πράγματα που δεν ξέρουν οι δημοσιογράφοι. Άκουσα πως είχε βάλει ανθρώπους να δουλεύουν για τον Sprouse όσο έμενε εκεί η Bella. Αυτός υποθέτω δεν γνώριζε τίποτα."

"Δώσε μας ένα λεπτό." Του λέει ο Harry και ο Zayn βγαίνει απ το δωμάτιο.

"Πρέπει να σε πάρω από εδώ όσο πιο γρήγορα γίνεται." Μου δίνει τα ρούχα μου και βάζει κι αυτός τα δικά του.

"Harry δεν γίνεται να κρυβόμαι πίσω από το δάχτυλό μου. Όπου κι αν πάω, ότι κι αν κάνω, πάντα θα είναι εκεί. Αν με ακολούθησε μέχρι το Texas, θα το ξανά κάνει."

"Τότε μάλλον θα χρειαστεί να φύγουμε ακόμα και από την Αμερική." Ανοίγει την ντουλάπα και βγάζει μια στοίβα με ρούχα. Τον κοιτάζω καθώς φαίνεται αναστατωμένος για πρώτη φορά.

"Harry πρέπει να βάλω ένα τέλος σε αυτό. Θα μιλήσω μαζί του και θα το λύσουμε." Λέω γνωρίζοντας πως δεν υπάρχει καμία ελπίδα.

"Σταμάτα να λες μαλακίες." Κλίνει την ντουλάπα και ανοίγει κάτι συρτάρια.

"Δεν είσαι η μαμά μου. Είμαι ενήλικη και ξέρω να χειρίζομαι καταστάσεις. Θα πάω τώρα κι όλας να διαπραγματευτώ μαζί του." ανοίγω την πόρτα και βλέπω ξαφνικά μπροστά μου τον Zayn.

"Βοήθησε με να βρω ένα ασφαλές μέρος." Ζητάει απ τον Zayn και αρχίσω να εκνευρίζομαι που δεν ακούει τι λέω όλη αυτή την ώρα. Αυτός μπαίνει μέσα και κοιτάζουν κάτι χάρτες στον υπολογιστή.

"Θεέ μου Harry για μια φορά άκου αυτό που σου λέω! Ακόμα και ο Benjamin θα ήταν πιο συνεργάσιμος!"
Φωνάζω και αποκτώ την προσοχή του.

"Ο Benjamin είναι νεκρός!" Φωνάζει και τα χαρακτηριστικά του αλλάζουν. " Την ημέρα που σε πήρα από εκεί, ο πατέρας σου και ο Benjamin έμειναν με τον Frank. Καθώς φεύγαμε οι άνθρωποι του Fran έφτασαν στο γραφείο. Ο Liam προσπάθησε να τους σταματήσει, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε. Όταν τελείωσαν με αυτούς τους δύο, ο ίδιος ο Frank πυροβόλησε  τον Liam. Γι αυτό σταματά να κάνεις όλες αυτές τις μαλακές  και δέξου τη βοήθειά  μου. Δεν θα αντέξω να σε ξανά χάσω, πόσο μάλλον για πάντα!" Τα μάτια του  γίνονται υγρά αλλά κανένα δάκρυ δεν πέφτει από αυτά.

Τα χείλη μου ενώνονται σε μια ευθεία γραμμή και πηγαίνω προς το μέρος του, βάζοντας τα χέρια μου πάνω στους ώμους του και ακούω αυτά που λένε μεταξύ τους. Δεν παρακολουθώ  τίποτα από αυτά, αφού οι σκέψεις μου περιτριγυρίζουν στο μυαλό μου. Πως ο Zayn θέλει να με βοηθήσει; Δεν δούλευε κι αυτός για τον Frank; Το μυαλό μου έχει γίνει σούπα και νομίζω πως θα αρρωστήσω.

Don't Forget Me h.s.Where stories live. Discover now