24.

239 39 2
                                    

Υπακούω και τρέχω μέχρι το δωμάτιο. Τα χέρια μου τρέμουν όσο πακετάρω πιο άτσαλα από ποτέ. Ρίχνω μια γρήγορη ματια στο δωμάτιο πριν βγω έξω και ύστερα πηγαίνω στο σαλονι.

Ο Harry είναι έτοιμος και παίρνει τα πράγματα μου βγαίνοντας έξω. Δεν μπορώ να διαβάσω το πρόσωπο του. Δεν διακρίνω φόβο ή άγχος. Είναι απλός αδιάφορο μέχρι που με κοιτάζει και συνοφρυώνεται.

"Bella το χέρι σου" έρχεστε προς τα εμένα κοιτάζοντας το και διακρίνω μια πληγή.
Περπατάει γρήγορα προς το μπάνιο και φέρνει ένα άσπρο μπουκαλάκι και μια γάζα.
Το υγρό που βάζει κάνει το χέρι μου να νιώθει πως χιλιάδες καρφιά να μπήκαν μέσα του και δαγκώνω το κάτω χείλος μου. Τυλίγει απαλά τη γάζα κοιτώντας το πρόσωπο μου όταν αφήνει ένα φιλί στα χείλη μου.

Παίρνει τα πράγματα φορτώνοντας το αμάξι όσο εγώ προσπαθώ να κάνω μερικές κινήσεις με το χέρι μου.
Μπαίνουμε μέσα στο αμάξι και βάζει αμέσως μπροστά τη μηχανή.

"Ο Benjamin δεν μου απάντησε. Στο μετάξι θα πρέπει να μείνουμε στου Niall. Είναι το πιο ασφαλές μέρος για εσένα μέχρι να επικοινωνήσω με τον Benjamin"

Δεν απαντάω κάνοντας τον να με κοιτάξει και να χαϊδέψει με το χέρι του το γόνατό μου. Τα μάτια μου φεύγουν από πάνω του και κοιτάζουν τον κόσμο έξω που διασκεδάζει.

"Μωρό μου, δεν χρειάζεστε να φοβάσαι. Όποιος θελήσει να σε πειράξει θα πρέπει να περάσει από εμένα." λέει γλυκά και κοιτάζω τα πόδια μου μεταφέροντας τα μαλλιά μου πίσω απ τα αυτιά μου.

"Δεν φοβάμαι για εμένα." λέω και κοιτάζει μπερδεμένα. "Φοβάμαι πως θα σε χάσω. Είσαι ο μόνος άνθρωπος στη ζωή μου πλέον που μπορώ να εμπιστευτώ. Αν πάθεις κάτι--"

"Ο φόβος δεν βοηθάει σε τίποτα" κοιτάζει τον δρόμο και σφίγγει το τιμόνι τόσο δυνατά που οι αρθρώσεις του γίνονται άσπρες.

Λίγα λεπτά αργότερα, το κινητό του Harry ηχεί στο αμάξι και με κάνει να πεταχτώ απ τον φόβο μου.

Πριν προλάβει να μιλήσει, ακούγετε ένας άντρας που φωνάζει μέσα απ το τηλέφωνο, αλλά το χαμηλώνει.

"Άσε με να κάνω την δουλειά μου όπως ξέρω. Όλα θα γίνουν στην ώρα τους." απαντάει ήρεμα και το κλείνει.

"Ποιός ήταν;" λέω παραξενεμένη και γυρίζω το σώμα μου για να τον κοιτάξω.

"Ένας παλιός φίλος" σφίγγει το σαγόνι του.
Τα χείλη μου γίνονται μια γραμμή και προσπαθώ να καταλάβω αν λέει την αλήθεια.

Don't Forget Me h.s.Onde histórias criam vida. Descubra agora