♤ 2. ♤

2K 61 4
                                    


-Bir efecan koydum medya'ya 😁

Efecan'dan;

Aysu'nun baygın bedenini kucağıma aldım. Babamın yanına koştum endişe ile. Ne olmuştu da bayılmıştı ki? Babam Aysu'nun kapalı gözünü açıp kısa bir bakış attı. Cem amcam nabzını dinledi. "Hızlı nefes alma!" Diye uyardı beni babam. Dik duruşa geçtim. Nefesimi az almayı denedim. Siktir! Krizim tutmasın lütfen! Krizim tutmasın lütfen! Astım hastasıydım. Evet ailemden.. hatta herkesten saklıyordum! Emirhan ve Aysu biliyordu sadece.

Emirhan durumu anlamış olmalı ki; Aysu'yu kucağımdan aldı. İçimden Aysu'dan defalarca özür dilerken koşmaya başladım. "Nereye lan?!" Diye bağırdı babam arkamdan. "Toalate!" Diye bağırabildim. Onlardan uzaklaşmalıydım.. Onlardan uzaklaşmalıydım! Bekleme salonuna daldım. Kıvırcık saçlı bir kızın yanına attım kendimi telaşla. Nefesim gittikçe daralıyordu. Siktir! İki kere siktir! İlacımı Aysu'nun çantas- dudaklarımdaki baskı ile kaskatı kesildim. Ardından gelen havayı soludum içime. Birisi benimle ilacını paylaşmıştı. Bu.. yanımdaki kıvırcık saçlı kızdı.

Sesli bir nefes aldım rahatlıkla. Elimi kalbime koydum. "İyi misiniz?" Dedi endişe ile. Kıza döndüm hızla. "Sen nesin? Melek mi? Hayır.. sen melektende ötesin.." dedim huzurla. Kız kaskatı kesildi. "Ben efecan.." dedim elimi uzatıp. Böyle şeylere alışıktım. Şimdi bir tokat yi- "Üzerinizde yazıyor zaten.." dedi kaşlarını kaldırarak. T-şört'üme indirdim gözlerimi. Doğruydu ya.. bugün; üzerinde, 'Bu t-şört'ün sahibi Efecan Furkan kor!' Yazıyordu büyük yazılarla. Annem ne kadar sevse de babam sinir oluyordu bu t-şört'e.

"Kor.." dedi gergince. Ardından yüzüme çıkarttı bakışlarını. Gergince nefesimi verdim. "Bak güzellik.." dedim olayı anlatmak için ona dönerek. "Biliyorsundur.. televizyon veya dergilerden falan.. Babam ve onun babası mafya. Hemde en iyileri. Ama ben.." dedim kendimi göstererek. "Salağın tekiyim. Babamın dediğine göre; bir baltanın sapı olamayacak kadar hemde.." dedim omuzlarımı silkerek.

Kız güldü. Ay sen ne şeker gülüyorsun kız öyl- kızın hemen etrafına bakıp gülüşünü kapatması ile gözlerimi kıstım. İşte şimdi sinir olmuştum! "Biliyor musun? Üzerime 'Açıktır itiniz!' Yazdıracağım. Belki böylece yeni insanlarla tanışırım." Dedim keyifle. Kız, bir anda gülmeye başladı. Onu izlemek hoşuma gitmişti. Kendine gelmeye çalıştığı zaman yanaklarını tutup yüzümü yüzüne yaklaştırdım. Balık gibi suratı vardı şu an karşımda.

"Bak balığım.. Fark etmedim sanma. Birisinden rahatsız oluyorsun ve o güzel gülüşünü saklıyorsun. Saklama. Sen kendin olduğun zaman güzelsin." Dedim gözlerimi kısarak. Gözleri.. ne kadarda güzeldi öyle! Nefesleri çarptı yüzüme. "Benim sevgilim var. O gülmemi istemiyor. Çok.. çirkin.. gülüyormuşum." Dediği zaman gözleri doldu. Babamdan gelen bir lanet alışkanlığı daha gerçekleştirdim. Kendime çekip sarıldım.

Kimsenin, (özellikle bir kızın) ağlamasına dayanamıyordum. Kız afalladı. "Asla.. sen güzelsin. O sevgililer felan hep gelip geçicidir. Ama sen.. sen kendini bir ömür götürürsün." Diye fısıldadım. Geriye çekildim. Kızın bakışı değişmişti. Elimi yanağına koydum. "Şimdi.. sana bir daha öyle söylerse hemen gidip ağzının payını ver. Olmazsa ara beni." Dedim. Telefonumu çıkarttım. "Şey.. yalnış anl-" "05....." dedi bir anda. Afalladım. Ardından tekrar istedim numarasını. "Hava alanındaki kız olarak kaydet." Dedi gülerek.

Kahkaha attım. 'Panda' emojisi koydum. "Panda?" Dedi gülerek. Göz kırptım. "Pandaları severim." Dedim keyifle. Ayağa kalktım. Gitmem gerekiyordu. Bana döndü birşey söylemek ister gibi. Ona çevirdim gözlerimi. Ardından sustu ve önüne döndü. Arkamı dönüp yürümeye başladım.

TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin