♤ 4. ♤

1.3K 59 0
                                    


-Medyadaki ege'miz ❤😊

Sabah;

  Gözlerimi araladım huzursuzca. Bu koku.. nane. Karşımda uyuyan emirhan'a takıldı gözlerim. Karşımda uyuyan.. çıplak emirhan. Kaskatı kesildim. Ellerinin çıplak belime olan temasını hissediyordum. Hayır.. kasıklarımdaki bu ağrı.. hayır lütfen.. Başımı yavaşça eğdim. Hayatım sona erdi.. İkinci bir darbeyi yemiştim. Yataktaki kan izi ile Emirhan'ı ittim çığlık atarak. Hıçkırarak ağlıyordum. Ellerimi saçlarıma geçirdim çığlık çığlığa.

Dün benimle yatmış mıydı?! Benim ilklerimi dün almış mıydı benden? "Fund- siktir!" Emirhan'ın sesi ile çığlık attım tekrar. Kirliydim. Yanımda en son efecan'ın olduğunu hatırlıyordum. Sonra bir uyanmıştım ki; Büyük ihtimalle bir bar odasında, çıplak biz vaziyette, Emirhan'ın yanındaydım. "Aysu.." diye fısıldadı. Kollarımı bedenime sardım hıçkırarak. Krize giriyordum. "Özür dilerim.." dedi şok olmuş bir ses ile. Nefesim kesildi. Nefes alamamaya başladım.

"Ben seni funda sanmıştım dün.." dedi acıyla. Ve.. parçalara ayrıldım. Benden funda olduğumu sandığı için faydalanmak istemişti. "Siktir.." dedi dehşetle. Yataktaki kanı görmüş olmalıydı. "Aysu.. yemin ederim bilmiyordum. Bir anda gözüme funda gibi gözüktün.." Dedi özür dilercesine. Beni kendine çekti. Krize girmiştim. "Özür dilerim.. özür dilerim.. özür dilerim.." sürekli özür diliyordu. Geri getiremezdi masumluğumu. Bir özür sadece kalbi rahatlatırdı. Ama bedene olan zararı geriye almazdı.

Artık masum değildim. Aşık olduğum adam ile birlikte olsam da istediğim bu değildi. Evlendikten sonra onunla birlikte olmak istiyordum.

Peki şimdi.. şimdi biz ne yapacaktık?

Efecan'dan;

   "Oğlum ne diye gidiyorsun bilmediğin yere!" Dedi annem azarlarcasına. Elindeki pamuğu alnıma bastırdı yavaşça. Acıyla tısladım. "Ay.. fatih! Sen yapsana şu pansumanı! Benim içim gidiyor.." dedi annem titreyen sesiyle. "Size ceza. Sen beni dinlemedin. Sende beni ayarttın. Buyrun şimdi çekin cezanızı." Dedi babam önce bana, sonra anneme.

Bu halde olmamın sebebi, pandam yüzündendi. Bana ağabeyleri olduğunu söylemesi gerekliydi! Yoksa 3 kişiden dayak yemezdim. Sarhoş olduğum için sadece bu kadarını hatırlıyordum. Gittim, dayakla kendime geldim, ortama; nereden geldiğini bilmediğim babam girdi, 3 kişiyi dövdü, babamın evine geldim. Bu kadardı. Sadece bu kadarını hatırlıyordum. Tek şaşırdığım şey, babamın 47 yaşında olup, gencecik herifleri nasıl dövdüğüydü. İçeriye cem amcam ve vedat amcam girdi.

"Aysu ve emirhan bardan çıktılar." Dedi sedat amcam bilgisayara bakarken. Alnımdaki keskin acıyla tısladım. "Annneee!" Dedim tuttuğum masayı sıkarken. "Dur birtanem.. az kaldı.. Heh! Şükürler olsun ki bitti.." dedi rahatlıkla. Rahatlıkla nefes aldım. Annemin ellerine öpücük kondurdum gülümseyerek. Babamın yanına ilerledi. "Emirhan çok hızlı sürüyor." Diye mırıldandı sedat amcam. "Oğlum dur hele dinle beni!" Esra teyzemin sesi ile merdivenlere döndüm. Ege'nin elindeki.. tüfek! Oturduğum sandalyeden kalktım telaşla.

"O funda karısına güvenilmeyeceğini biliyordum!" Diye gürledi ege. Cem amcam durdurdu ege'yi. "Ne oldu oğlum?" Dedi cem amcam kuşkuyla. "Emirhan'ın karısı orospu çıktı! Daha ne olsun baba! Temizlemeye gidiyorum.." Diye tısladı. Kanım çekilirken iki adım geriledim. Tamam bende Funda'yı sevmiyordum da.. ölüm ile çözülmezdi ki bu.. "Ege.. efecan burada." Diye uyardı babam. Ege beni yeni fark etmiş gibiydi. Silahı arkasına sakladı gergince. Bir dakika.. herkese normal gelen olay.. yoksa..

"Ege.. sende mi mafyasın?" Diye fısıldadım. Başını iki yana salladı endişe ile. "Hayır.." dedi bir anda. Sadece benim babam ve annem mafya diye biliyordum.. Cem amca gözlerini kaçırdı. Ağzını açtığı anda kapı çaldı. Esra teyzem kapıyı açtı. İçeriye; yüzü bembeyaz kesilmiş aysu ve ruh gibi bir emirhan girdi. "Kızım?" Dedi cem amca endişe ile Aysu'nun yanına giderken. Emirhan'ın yanına ilerledim. Omzunu tutup sarstım. "Ne bu hal?" Dedim endişe ile. "Masum değilim.." diye fısıldadı aysu acıyla. Kaskatı kesildim. "Ben Aysu'yu yemin ederim funda sandım.." diye fısıldadı.

TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin