♤ 20. ♤

1.2K 54 6
                                    

-Bugün ne yazık ki işlerimden dolayı 1 bölüm atabileceğim.. üzgünüm 😔

-Medyadaki baba-oğul'un benzerliğine bir bakın.. 😉

Aysu'dan;

1 saat sonra;

Funda'nın cesedini yakmıştık. Emirhan ile öpüşmüştüm. Şu an Emirhan'ın kolunun altında, eve doğru yürüyordum. Emirhan ile öpüşmüştüm. Artık funda; Efecan yüzünden tarih olmuştu. Emirhan ile öp- "Ben.. eve giriyorum. Sende dinlen emirhan." Dedi efecan. Yüzündeki ifade ile kaskatı kesildik. Bu ifade.. yalnızlığın verdiği buz bakışlar..

Yutkundum korkuyla. Efecan, leyla'ya kısa bir bakış attığı anda leyla; hızla önden eve girdi. Fatih amcam haklıydı. Tahmin ettiği gibi olmuştu. 'Belki de.. Yalnızlığı yansıtacak yüzünde..' demişti. "Beni fatih amcamın odasına götürür müsün? Onunla konuşmalıyız.." Duyduğum sert sese döndüm. Emirhan. Kaşlarımı kaldırdım. Cümleyi idrak ettiğim zaman başımı salladım.

Yürümeye başladım nane kokusu eşliğinde. İçeriye girdik. Emirhan'a döndüm. Durduk. Salonda birileri vardı. Sessizce bekledik. "Beni.. neden onlar gördü?" Efecan'ın tehditvari sesini duyduk. "Bilmiyorum aşkım.. ben odamızdaydım." Diye mırıldandı leyla. Aşkım? İşkence etmiyor muydu ona efecan? "Bebeğim.. güzel karıcığım.." dedi. Bir süre sessizlik oluştu. Büyük ihtimalle leyla ile öpüşüyordu. "Seni seviyorum.." dedi leyla aşkla. "Bende seni seviyorum leyla.." dedi efecan. "Odamıza gidelim lütfen.." dedi leyla huzurla. Afalladım.

Leyla.. Ona işkence ettiği için efecan'ın yanında durmuyordu. Leyla, efecan'ın işkencelerini sevdiği için yanında kalıyordu! Midem bulanmıştı. Yutkundum zorlukla. Efecan; "Tamam bebeğim. Sen iste yeter ki.. gidelim." Dediği zaman yürümeye başladık sanki oradan yeni geçiyormuş gibi. Salona kısa bir bakış attığım anda durdum. Efecan, leyla'nın önünde diz çökmüş, ellerini de leyla'nın bacaklarına koymuştu. İkisi de bize döndü.

"Hala yatmadınız mı?" Dedim gülümseyerek. "Karısını özlemiş baksana.." dedi emirhan dalga geçercesine. Efecan duraksadı. Ardından güldü. "Leyla'm beni beklemiş.. Ona hediyesini vermem için odamıza gidecektik biz de şimdi." Dedi efecan. Başımı salladım gülümseyerek. "İyi geceler.." dedim. Önümüze döndük. Buradan uzaklaşmalıydım. buradan uzaklaşmalıy- "Bekleyin.." Dediği anda olduğum yere çivilendim. Sakince ona döndüm.

"Bizim odamızdan.. nasıl desem.. ses geliyor mu size?" Dedi merakla. "Nasıl bir ses?" Dedi emirhan kuşkuyla. Onu kenara sıkıştırıyordu. Efecan sustu bir süre. "Yani.. gerek konuşma, gerek bağırma sesi." Dedi elini ensesine atarak. "Kavga mı ediyorsunuz?" Dedim üzüntüyle. Efecan ellerini iki yana salladı telaşla. "Hayır hayır. Ben leyla'yı seviyorum. Neden onunla kavga edeyim ki? Değil mi?" Dedi efecan leyla'ya dönerek. Leyla başını salladı.

"Oh.. rahatladım. Bir an 'kavga ediyorsunuz..' diye düşünmüştüm." Dedim rahatlıkla. Bu rahatlık gerçekti. Çünkü ben.. düşünmüştüm ki; Efecan leyla'yı.. dövü- neyse! Aklıma getirmek bile istemiyordum o görüntüyü. Efecan güldü. Cidden salaktım. Leyla'da güldü. Efecan leyla'ya döndü gülerek. Ardından tekrar bize döndü. "Yani size ses gelmiyor?" Dedi sorarcasına. Başımı salladım gülerek. "Biz sizi daha fazla sıkmayalım. Gidelim." Dedi emirhan. "İyi geceler." Dedi gülerek.

"İyi geceler." Dedik. Merdivenlere yöneldiğim anda yüz ifadem silindi. Merdivenleri çıktık dikkatle. Fatih amcamın odasının önünde durduk. Kapıyı tıkladım. Kapıyı hafifçe araladım sesini duymak için. "Bir dakika.." dedi. Beklemeye başladık. "Tamam.. gel." Dedi amcam. Emirhan'a destek oldum. İçeriye girdik birlikte. Ecrin teyzem çarşafı göğsüne çekmişti. Fatih amcam nefeslerini düzene sokmaya çalışıyordu. Yani onlar biz gelmeden önce.. hemde bizim doğum günü partimizin gecesinde.. yanaklarım alev alırken emirhan'ın gözünü kapattım.

TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin