Sabah;Duyduğum çığlık ile gözlerimi açtım korkuyla. Hızla doğruldum. Derin nefesler alırken yataktan fırladım. Koşmaya başladım. Odamdan çıkıp koridorda koşmaya devam ettim. Ses.. salondan geliyord- Kenarı döndüğüm anda gördüğüm görüntü ile çığlık attım. Ellerimi ağzıma kapattım gözlerim dolarken. Leyla.. ne hale gelmişti! Her tarafı morluklarla doluydu! Efecan yutkundu. Leyla gözlerini kaçırdı. Leyla'nın boynundaki izi görünce öğürdüm. O izi efecan nas- aklıma gelen görüntü ile buz kesti bedenim. İki adım geriye çekildim.
Elimi mideme koydum. "Aysu? Ne old-" Emirhan'ın telaşlı sesi kesildi aniden. "Siktir!" Diye bağırdı korkuyla. Herkes salona doluştu bir anda. Ağabeyim küfür savurdu geriye çekilirken. Ellerim titriyordu. Efecan elini ensesine koydu. "Merdivenlerden yuvarlandı.." diye mırıldandı. Leyla başını salladı, ardından acıyla inleyip elini ensesine koydu. "Canım?" Dedi ecrin teyzem endişe ile leyla'nın koluna dokunarak. Leyla acıyla inledi ve ecrin teyzemin elini tuttu bir anda. "Anneciğim.. otel merdivenlerini bilirsiniz.. çok uzundur.." dedi.
"Sizi gönderdiğimiz otelin merdivenleri o kadar da yüksek değildi.." dedi fatih amcam otoriter bir sesle. Leyla afalladı. "Biz başka bir otele gittik oradan sonra.." dedi efecan kesin bir sesle. Fatih amcam kaşlarını kaldırdı anlamış gibi. Efecan'a kısa bir bakış attı leyla korkuyla. Efecan'ın küçük bir ifadesi beni darmadağın etti. Gözleri.. adeta emrediyordu. 'Git.' Leyla ecrin teyzemin elini bırakıp salondan çıktı. Leyla'nın salonu hızla terk edişinden sonra efecan bizlere döndü.
"Herkes kendi işine gitsin lütfen.." dedi efecan tatlı bir gülümseme ile. Yutkundum. Emirhan koluma dokundu. Ona döndüm. Gözlerine odaklandım. 'Kendin ol!' Diyordu adeta. Gülümsedim. Efecan'a döndüm. "Efecanım.. sen bize anlatmayacak mısın ne olduğunu?" Dedim ve göz kırptım. Efecan ilk başta duraksadı. Umarım numaramı yer. Umarım numaramı yer. Umar- "Yani artık bende evli bir adamım.." dedi ceketinin yakasını havalı bir şekilde düzeltirken. Emirhan gülerek efecan'ın yanına ilerledi.
"Ooo.. bakıyorum da bir gecede değişmeler falan.. ne iş lan? Bende evliyim. Senin kadar havalanmıyorum.." dedi emirhan gülerek. Efecan kahkaha attı. Güldüm zorukla. Yine mi acı be abi! "Dul kalaca-" dedi ve aniden sustu. Kaskatı kesildik emirhan ile birlikte. Efecan yutkundu zorlukla. "Yani.. boşanan bir insan dul kalmaz mı?" Dedi merakla. Bedenim korkuyla titrese bile gülümsedim. "Hayır canım.. o nasıl söz öyle?" Dedim titreyen ellerimi arkama saklarken.
"Dul damgası ile yaşamak istemem bu yaşta." Dedi emirhan gülerek. Güldüm zorukla. "Ama kalacaksın.." dedi efecan dalgınca. Sanırım ağlayacak veya kusacaktım! Kendimi sıktım ağlamamak için. "Neden?" Dedi emirhan sözü ağzından almak ister gibi. Efecan kendine geldi irkilerek. "Şey.. yani.. diyorum ki; kimin ne zaman öleceği belli olmaz." Dedi gülerek. Ardından bizi geride bırakıp salondan çıktı. Büyük ihtimalle leyla'nın yanına gidiyordu.
Titreyen, sürekli kastığım bedenimi serbest bıraktım. Dizlerimin üzerine düştüm hıçkırarak. Birlikte büyüdüğüm adamın şu anki durumu.. beni öldürüyordu! Omzuma dokunan el farklıydı. Burnuma gelen kahve kokusuna sarıldım hıçkırarak. Şefkatli kolları sardı bedenimi. "Ben bu şekilde yaşayamam amca!" Dedim zorlukla hıçkırırken. "Sakın üzülme.. yakında planın devamını öğreneceğiz." dedi fatih amcam şefkatle. T-şört'ünü sıktım acıyla.
"22. Yaş gününde hepinizin tetikte olmasını istiyorum. Yani.." dedi ve duraksadı. "Yarın.." dedim dehşetle. "Hassiktir!" Dedi emirhan sinirle. "Neyi kaçırdım?" Duyduğum sese döndüm. Bu.. Funda'ydı. Hıçkırarak amcamın göğsüne yasladım alnımı. "Birşey yok.." dedi emirhan. "Ben arkadaşımda kaldım ya aşkım.. gece hep oyun oynadık Merve ile.. çok yorgunum. Hemen yatacağım." Dedi funda. Emirhan büyük ihtimalle başını salladı. Funda'nın topuklu ayakkabısının sesini dinledim hıçkırarak. Kapının kapanma ve kilitlenme sesini dinledik..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)
Chick-Lit¤ +18 temalar, gerilim, cinsellik, şiddet, küfür ve vahşet içerir.. ¤ ¤Mizah ve romantizm içerir.¤ Doğdukları andan beri arkadaş olan 3 kişi.. Mafya olan babasından kendisine kalan şeyin; sadece mavi gözleri olduğunu sanan bir adam, Efecan Furkan Ko...