-Fotoğraftaki emirhan 😊❤"Tüh!" Dedi efecan ciddi bir sesle. Ona döndük hızla. Aysu endişe ile doğruldu. Emirhan gerildi. Efecan ciddiydi! Aysu, efecan'ın alnına elini koydu. "Ateşi de yok.." diye mırıldandı aysu. "Ne oldu lan sana?" Dedi emirhan endişe ile. "Bir anda çikolatalı kekten iğrendim." Dedi ciddiyetle. Yutkundum. Beni bile korkutmuştu bu ciddi hali.
Funda gözlerini devirdi. Efecan'a yönelttim bakışlarımı. O devirdiğin gözlerini ben.. "Dikkat et. Gözlerini kaybedersin bir gün mazallah." Dedim efecan'a bakarken. Ardından funda'ya döndüm. Yutkundu. Kapıya doğru ilerledi hızlı adımlarla. Dışarıya çıktı. Sessizlik çöktü ortama. "Yeter lan!" Dedi emirhan sinirle. Ona döndük. "Siz benim en yakınlarımsınız. En çok sizin benim yanımda olmanız gerekmiyor muydu?" Dedi hayretle. Ellerimi kaldırdım. "Funda'yı sevmiyorum." Dedim. Emirhan afalladı. Aysu güldü. "Komik birşey olduğunu düşünmüyorum." Dedi emirhan sinirle.
Aysu bir adım geriledi yüzü düşerken. "Kim için, kime, ne konuştuğuna dikkat et.." dedi efecan önündeki sehpaya bakarken. Buz gibi bir tonda, tehditvari konuşmuştu. Emirhan duraksadı. "Ne istiyorsunuz lan benden?" Dedi bir anda. "Kendinden 5 yaş büyük insanlarla evlilik ilişkisi kurma.." Dedim omzumu silkerek. "Kızla- çok özür dilerim. Yalnış söyledim. En yakın arkadaşına insan gibi davran. 21 yıllık arkadaşını 2 aylık kadın için üzme!" Dedi efecan ve ayağa kalkıp Aysu'nun elini tuttu.
Aysu gözlerini kaçırdı. "Benimle konuşmak istediğin şey ne ise.. şimdi konuşalım. Yoksa ben çok ağır konuşacağım." Dedi efecan çaresizce. Aysu başını salladı. İkisi bahçeye ilerlediler. Geriye yaslandım. Emirhan yüzünü sıvazladı. "Aşkın yaşı olsun olmasın. Önemli olan karakter." Dedim. Bana baktı hızla. Ayağa kalktım. "Karakter?" Dedi anlamayarak. "İleride anlarsın. Şimdi gözün kör aşktan dolayı." Dedim omzumu silktikten sonra. Başını salladı.
Odama ilerledim. O kadının bu 3 arkadaşın arasını bozmasına asla izin vermeyecektim.. Asla!
Aysu'dan;
Efecan elimi tutmuş önden yürürken düşünüyordum. Söylersem ne kadar kızardı? Bu günkü ciddiyeti normal değildi. Salıncağa oturduk. Hala elimi tutuyordu. Umursamadım. "O kıza aşık oldum galiba lan.." Duyduğum şey efecan'ın sesinden başkas- ne?! "Ne?!" Dedim hızla. Efecan aşık mı olmuştu? Benim küçük ayıcığım? Hani şu 'çikolatasız hayata hayır!' sloganı ile sokakta dolaşan, ardından polislerden dayak yiyen efecan..
"Kıvırcık saçları öyle sevimli ki.. o sadece hak ettiği sevgiyi arıyor." Dedi şefkatle. Nefesimi verdim. "Bana ne dedi biliyor musun?" Dedi acıyla. İlk defa efecan'ı böyle görüyordum. Sustum. Dertlerimizi paylaşırdık hep. O yüzden kendi sorunumu kenara attım bir kere de olsa. "Senin gibi bir dostum hiç olmamıştı.." dedi gözleri dolarken. Benim de gözlerim dolmuştu. Burnumuzu çektik aynı anda. "Ben onun dostu değilim.. olamam.. insan dostuna hiç aşık olur mu be?" Dedi önündeki göle bakarken.
Ben mi? 'Dost' kelimesini duyduğum anda hıçkırarak ağlamaya başlamıştım. Göğsüne yaslandım hıçkırarak. Beni sıkıca sardı. O da ağlıyordu. "Ağlama.." dedim tiz sesimle. "Sen niye ağlıyorsun?" Dedi savunurcasına. "Aynısını yaşıyorum yıllardır!" Dedim acıyla. Beni kendinden uzaklaştırdı hızla. Gözlerime baktı korkuyla.
"Efecan.. ben emirhan'a aşığım. Yıllardır.." diye fısıldadım. Yutkundu. Derin bir nefes aldı. "Biliyorum." Dediği anda kaskatı kesildim. "Ne?" Dedim güçsüzce. "Emirhan'a olan bakışlarını fark etmediğimi mi sandın? Biz seninle 21 yıldır birlikteyiz.. fark etmemek için kör olmak gerekir.." Dedi. Bir anda ağlamaya başladım. Beni tekrar göğsüne çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)
ChickLit¤ +18 temalar, gerilim, cinsellik, şiddet, küfür ve vahşet içerir.. ¤ ¤Mizah ve romantizm içerir.¤ Doğdukları andan beri arkadaş olan 3 kişi.. Mafya olan babasından kendisine kalan şeyin; sadece mavi gözleri olduğunu sanan bir adam, Efecan Furkan Ko...