○FİNAL○ ♤ 40. ♤ ○FİNAL○

2.2K 79 24
                                    

-Bu müzik size son önerim.. sizin için uzun bir bölüm yazdım..

  Yutkundu zorlukla. Sırıttım. Belini tutup kendime çektim bedenini. Nefesi kesildi. "Sen, ben ve çocuğumuz.. nasıl ama?" Dedim etkileyici bir ses tonuyla. Koluma son anda tutundu. Kayıp gidecekti yoksa. "A-ama.." demesine kalmadan leyla'dan uzaklaştırıldım. Son anda ayakta durabilmiştim. Beni iten ayıya döndüm. "Oğlumu hangi hakla itiyorsun lan piç!" Diye gürledi babam. Cem amca ve vedat amcam babamı tutmaya çalışıyordu. Onları umursamadım. Bu.. dondum. Bu herif de kimdi? "Uzak dur lan leyla'dan!" Dedi hırlarcasına.

Duraksadım. "Kardeş sen kimsin?" Dedim merakla. "Ben leyla'nın sevgilisiyim.." dedi gururla. Darbe.. sarsıntı.. acı ve duraksama. Sırasıyla geçen bu duygulardan sonra leyla'ya döndüm. "Ne?" Dedim kırgınlıkla. Gözlerini kaçırdı. Kahkaha attım. Bana çevirdi gözlerini korkuyla. Kahkahalarım şiddetlendi. Elimi karnıma koydum gülerken. "B-bu mu lan senin sevgilin?" Dedim gülerek. Herif yumruklarını sıktı. Aniden ciddileştim. "İnanmıyorum." Dedim keyifle.

Ağzını açacağı anda susturdum onu. "Buldum!" Dedim hızla. "Beni kıskandırmak için tuttun bu salağı. Ama benim yemeyeceğimi bildiğin için vaz geçtin. Ardından bu herif sana sülük gibi yapıştı. Doğru muyum?" Dedim gülerek. Leyla afalladı. "Evet.." dedi şaşkınlıkla. Gururla gülümsedim. "Ben leyla'yı bırakmam.. senin gibi ibne değilim!" Diye hırladı herif.

Gözlerimi kapattım. Sakinleşmeye çalıştım. "Şimdi s*ktim belanı!" Diye gürledi babam. "Fatih dur!" Cem amcamın kükreyişi ile gözlerimi açtım. Babam herifin üstüne atladı. Vedat amcam da karıştı olaya. "Ağabey.. fatih.. durun lan konuşarak halledelim." Dedi sedat amcam sinirle. "İki kişi tek mi dalıyorsunuz lan?!" Diye kükredi herif. Güldüm. "3 kişi olalım istersen!" Diye gürledi cem amcam çırpınırken. Yuh! Güvenlik görevlileri (2) ile birlikte toplam 5 kişi tutuyordu cem amcamı.

"Cem! Vallahi döverim seni! Karışma bir olaya da!" Diye çığlık attı annem. Esra teyzem cem amcamın önüne geçti. "Bab- Yuh! Hala güçlü! Anne sende tut!" Dedi ege, yeşim halama. Halam Esra teyzemin yanına geçip itmeye başladı cem amcamı. Olaya döndüm. Babam.. hala dövüyordu herifi. Kaşlarımı kaldırdım. "Gel leyla.. biz gid-" "Bizim selami'yi dövüyorlar lan?!" Diye kükredi bir herif. Arkamı döndüm.

Selami denen herifin arkadaşı olarak düşündüğüm 4 kişi bize doğru koşmaya başladı. Boynumu kütlettim. Belimi gerdim. Leyla'ya döndüm. "Ben geliyorum.." dedim gülümseyerek. Başını salladı hızla. Herife doğru yürürken gözlüğümü çıkartıp cebime koydum. Elindeki sopayı fark edince gülümsedim. En öndeki şişko bana doğru gelirken; "Bir kişiye 2 kişi dalınır mı he?!" Diye kükredi. Ardından sopayı kaldırarak; "Nesiniz lan siz?!" Diye gürledi. Sopayı indirdiği anda havada yakaladım sopayı. Gülümsedim.

"Takımız be abi!" Dediğim gibi kafa attım herife. Herif geriye doğru devrilirken diğer herife yumruğumu geçirdim. Cem amcam bir tanesinin üzerine atladı. Sopayı boştakinin karnına fırlattım. Bedenimi dikleştirdim. Ellerimi çırptım. Arkamı dönüp leyla'ya ilerledim. Yanına vardığım anda onu omzuma attım. Çığlık attı. "Ben karımı aldım. Gidiyoruz!" Diye bağırdım.

Babam herifin suratına yumruklarını geçirirken konuştu. "Tamam -yurmuk- oğlum -yumruk- biz -yumruk- geliriz -yumruk- birazdan.." güldüm. Başımı salladım. Leyla çırpınmıyordu. Kapıya doğru ilerledim. "Bas aşağı durmak iyi mi geliyor?" Diye sordum dalga geçercesine. Kıkırdadı. "Popon çok güzel.." dedi keyifle. Kaşlarımı kaldırdım ilgiyle. Koşmaya başladım.

Sırtıma tutundu gülerek. Söylediğim gibiydi. Leyla'ya kavuşmuştum. Hayatımın daha da güzel olacağını biliyordum. Şimdi.. şimdi planım tamamen başarıya ulaşmıştı. Kahkaha atarak hızımı arttırdım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin