2 hafta sonra;
Aysu, ben ve emirhan tek sıra halinde merdivene dizilmiştik. Oturduğum basamakta geriye yaslandım. Daha sonra neden öne eğildiğimi hatırlayıp tekrar öne eğildim. Emirhan ofladı. "Aşkoom! Ben alışverişe gidiyorooom!" Dedi funda. Bana mı öyle geliyordu yoksa önceden funda, harry potter'daki goblini mi oynamıştı? Aslında.. düşünüyordum da.. goblinin sesi daha güzeldi benim için. Emirhan başını salladı.
'Temizleyeceğim onu!' Egeşkım'ın dediği şey geldi aklıma. Büyük ihtimalle funda Emirhan'ı aldatıyordu. "Efecan abartıyorsun.." dedi emirhan sıkıntıyla. Düşüncelerim beni terk ederken ona döndüm. "Bu konu kapanana kadar Aysu'nun yanına yaklaşamaz, ona bakamazsın." Dedim kesin bir sesle. Emirhan ofladı sinirle. Aysu koluma sarıldı. Ona döndüm gülümseyerek. "Efecanım.. bu olay ne zaman çözülecek? Ben ne zaman rahat bir nefes alacağım?" Dedi merakla. Gülümsemem soldu yavaşça.
Koluna temas eden elim dahil, her bir hücrem buz kesti adeta. Aysu suskunluğum karşısında sarsıldı. Yutkundum. Benden ayrıldı yavaşça. Gözlerimi kaçırdım. "Hiç.." dedi titreyen sesiyle. Gözlerimi kapattım yenilmişlikle. Kolumdaki baskı uzaklaşırken gözlerimi araladım. Önüne döndü kırgınlıkla. Ayağa kalktım hızla. Bana çevirdi gözlerini. Elimi uzattım ona. Elime baktı bir süre. "Bu ev seni geriyor.. gezelim mi İzmir'i?" Dedim gülerek. Gözleri titredi. Elini tuttum zorla.
Emirhan ellerini saçlarına daldırdı. "Sende geliyorsun.. eskisi gibi olmaya çalışıyorum şurada." Dedim isyanla. Derin bir nefes aldı. Başını salladı. "Ağabey! Bizde geliyoruz!" Dedi ceren gülerek. "Benim gelmem doğru olmaz eren dur!" Eren tarafından, elinden tutulup sürüklenen duru'ya baktım gülümseyerek. Başını eğdi hızla. "Duruşkım sende gel bizlen. İzmir'i gezelim hazır karar verilmişken.." dedim keyifle. Duru, eren'e kısa bir bakış attı. Başını salladı.
"Bende geliyorum.." dedi elifaşkım. Başımı salladım. "Bende!" Dedi egeşkım hızla. Duraksadım. Bunlar barışm- "Yani.. Bende geleceğim güvenlik amaçlı." Dedi ciddileşerek. "Ben üzerimi de-" "Hayır!" Dedim telaşla, içeriye girmeye çalışan Aysu'ya. Duraksadı. "Gidiyor muyuz? Gitmi-" "Pijama takımı!" Dedim zıplayarak. "Oha!" Dedi emirhan hızla.
Hepimizin pijamaları üzerindeydi. Sırıttım. Belki bizim için daha iyi olacaktı bu gezi. "Lan oğlum salak saçma şeyler düşünm-" "Benim efe-totemim ama bu.." dedim omuzlarım düşerken. "Ben varım.." dedi aysu gülümseyerek. "Eh peki o halde.." dedi elif. "Herkes gelsin benlee!" Dedim gülerek. Herkes birbiri ile konuşurken aysu, koluma girdi. "Durun!" Duyduğum ses ile kaskatı kesildim. 3 kere siktir! Babamdı bize seslenen.
Hepimiz durmuştuk. "Parasız nasıl dolaşmayı düşünüyorsunuz? Telefonunuzu almanıza gerek yok sanırım.. tabi fotoğraf çekinir misiniz bilmem.." Dedi babam. Ona döndüm. Hepimizin telefonu elindeydi. Ege, babama yürümeye başladı. "Yavrularım? Neden üzerinize birşey giym-" annemin sözü kesildi. "Efe-totemi.." dediler hep bir ağızdan. Sırıttım. Babamla gözlerimiz kesişti. Ciddiyete büründüm hızla. Ege herkesin telefonunu alıp yanımıza geldi. Herkese verdi telefonunu. Elif, ege'den kartı almaya çalıştı. "Kartlar bende kalıyor.." dedi elini havaya kaldırarak.
Elif sinirle ofladı. Birisi akbil, diğeri ise kredi kartıydı. "Arab-" "Hayır! Metro!" Dedim heyecanla annemin sözünü keserek. Annem güldü. Babam başını salladığı zaman orman yolunda yürümeye başladık. Babamların 'göl evi'nde kalıyorduk bir süreliğine. Asfalt yola çıkana kadar sessizce yürüdük.
Asfalta çıktığımız zaman koşarak Egeşkım'ın sırtına atladım. Refleks olarak bacaklarımı tuttu. Doğruldum hafifçe. "Pijama takımııı!" Diye bağırdım gülerek. Herkes gülerken ege koşmaya başladı. Bizi takip ettiklerini, seri atılan adım seslerinden anlamıştım. Aklımdaki planı uygulamam gerekliydi. "Alışveriş merkezine!" Diye kükredim yumruğumu ileriye atarken. "Alışveriş merkezinee!" Dediler hep bir ağızdan. "Önce metroyaa!" Dedi aysu. Kahkaha attık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)
ChickLit¤ +18 temalar, gerilim, cinsellik, şiddet, küfür ve vahşet içerir.. ¤ ¤Mizah ve romantizm içerir.¤ Doğdukları andan beri arkadaş olan 3 kişi.. Mafya olan babasından kendisine kalan şeyin; sadece mavi gözleri olduğunu sanan bir adam, Efecan Furkan Ko...