-Medyaya bir ceren bırakalım ❤
'Kolunu tutup kendime çevirdim iri cüssesini. Kaşlarını kaldırdı kolundaki elime bakarken. "Affet la beni." Dedim. Afallad-'
Başımı iki yana salladım hızla. Olmazdı be! Öküzce olurdu.
'Silahımı ensesine yasladım. Kaskatı kesildi. "Ya beni affet ya da mezara git." Dedim ruhsuzca. Yutkundu.'
Başımı tekrar iki yana salladım. Yuh elif! 'Ya beni affet ya da mezara git.' Ne be?! Daha olmadı ırzına geç adamı- buldum! Ben ege ile evliydim değil mi? Sinsi bir sırıtış oluştu yüzümde. İki adım geriye çekildim. Derin bir nefes aldım. Cesarete ihtiyacım vardı. Çarşafı bıraktım. Yerle buluşan çarşafın sesini duymuş olmalıydı. Duraksadı. "Beni affetmen için herşeyi yapmaya hazırım.." dedim. 1 buçuk yıldır küstük. Bana neler yapa- "Yatağa yat." Duyduğum buz gibi ses ile ürperdim. Tahminim doğru çıkmıştı. Kalbim hızlanıyordu.
İlk defa sözünü dinledim. Yatağa uzandım. Ellerimi karnıma koydum. Derin bir nefes aldım. Sigarasını söndürdü. İçeriye girdi. Yatağa gelmeye başladığı zaman her bir zerrem titremeye başladı heyecanla. Kasılma isteğimi bastırdım zorlukla. Üzerime çıktı. Yutkunduk. Bana yaklaştı yavaşça. Gözlerimi kapattım. Durduğunu hissettim. Boynumdaki nefesi her hücreme yayıldı, bedenimi uyardı.
Boynuma kondurduğu ıslak öpücük ile elimde olmadan inledim. Ellerimi sert göğsüne yasladım. Bir elini bacağımda hissettim. Bacağımı yavaşça indirdi. Tenimi kavuran teması bacağım boyunca sürdü. Belimi gerildi hafifçe. Kendini yanıma attı. Sesli bir nefes aldığım anda kafama dank etti. Nefes alamıyordum daha demin! Kollarını çaprazlayıp gözlerini kapattı. "Ben sana hiç kızmadım ki.. senin beni affetmen gerekiyor." Dedi.
Bir gecede tüm duygular değişir miydi? Evet. Buna şahit olmuştum. Yanımdaki karizmatik taş bana bedenini sergilerken anlamıştım. Aşık insan nefret etmezdi. Kırılırdı. Ben ege'ye kırgındım sadece. Şimdi ise.. Emekleyerek ona ilerledim. Üzerine uzandım. Çıplak tenlerimizin teması ile gerildim, yandım, kavruldum. Belimi sardı. Kulağımı sağ göğsüne yasladım. Ellerimi göğsüne koydum. "Şimdi biz barıştık değil mi?" Dedim merakla. Sesim ve duygularım yerine gelmişti.. "Evet elif'im.. barıştık." Dedi uykulu bir sesle.
"Oh be.. senin gibi bir taşı kaybetmek istemiyordum zaten." dedim rahatlıkla. Göğsü titredi. Gülüyordu. Bende güldüm. Duraksadım aklıma gelen fikir ile. "Çocuk yapalım o halde.." dedim bir anda. Yutkunamadı. Öksürmeye başladı. Doğruldu. Ben şu an kucağında ata biner gibi oturuyordum. Sarıldım kocama. Yanağımı omzuna yasladım. Bir süre kendine gelmeye çalıştı.
Ardından kahkahalar ile gülmeye başladı. "Delirdin mi?" Dedim merakla. Başını iki yana salladı. "İyiyim çok şükür." Dedi gülerek. Gülümsedim. Bir an dahi olsa onu sıkıntılarından uzaklaştırmıştım. Gözlerimiz kenetlendi. Yüzü yavaşça düştü. Hadi ama! Onu ittim hızla yatağa. Geri yattı. Göğsüne ellerimi koydum. Yüzümü yüzüne yaklaştırdım. Yutkundu. "Seninle uzun süre sonra bir oyun oynayalım." Dedim fısıltıyla. Yüzünde çapkın bir sırıtış oluştu.
Beni altına aldı hızla. O an, siyah iç çamaşırları giydiğime şükrettim. Ege bey siyahı çok severdi de.. özellikle çıkartmayı..
Ceren'den; sabah; 7:03
Elimdeki elbiseye bakarken dudaklarımı büzdüm. Bir türlü olmuyordu! Yavru ağzı elbiseye bir türlü uyacak ayakkabı ve çantayı bulamıyordum koskoca evde! Mesaj gelen telefonuma çevirdim gözlerimi. Babam mesaj atmıştı. 'Kızım.. işe vardın mı?' Diye yazmıştı. Gülümsedim. Boştaki elimle telefonu aldım ve elimden geldiğince hızlı bir mesaj yazdım. 'Evet babacığım.. anneme sulu bir öpücük benden ;)' Yazıp gönderdim. Birkaç saniye sonra mesaj geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)
Literatura Feminina¤ +18 temalar, gerilim, cinsellik, şiddet, küfür ve vahşet içerir.. ¤ ¤Mizah ve romantizm içerir.¤ Doğdukları andan beri arkadaş olan 3 kişi.. Mafya olan babasından kendisine kalan şeyin; sadece mavi gözleri olduğunu sanan bir adam, Efecan Furkan Ko...