♤ 16. ♤

1.3K 54 27
                                    


-Bölüm sonuna düşüncelerinizi yazar mısınız?😊

Efecan'dan;

Çalan hareketli müzik eşiğinde leyla'mın belini tuttum. Babam, Aysu ile sakin dansa eşlik ederken; şimdi annem ile çok yakın (!) bir halde dans ediyordu. Annem çok keyif alıyor gibiydi. Cidden! Burası bar mıyd- Aniden durdum. Etrafımda, kendinden geçercesine dans edenlerin üzerinde gezdirdim gözlerimi. Ben.. neredeydim? "Efecan? Ne oldu?" Dedi leyla endişe ile. İrkildim. Leyla'nın üzerinde gezdirdim gözlerimi. "Çok güzelsin.." dedim hayranlıkla. "Bu 4. oldu efecan.. sen iyi misin?" Dedi bana yaklaşırken.

Yutkundum. Yaş günüm yaklaşıyordu. Kendime gelmem gerekiyordu. Derin bir nefes aldım. Gülümsedim. "Seni bir an önce odaya götürmek ve seni-.. seninle uyumak istediğim için bu haldeyim." Dedim. Göz kırptım. Leyla etrafına baktı gülerek. Elimi tuttu ve yanıma yaklaştı. "Otele gidelim.. sana söylemek istediğim birşey var.." diye fısıldadı.

Derin nefesler almaya başladım heyecanla. Ona döndüm. Göz kırptı. Kucağıma aldım aniden onu. "Dur efecan!" Diye çığlık attı boynuma kollarını dolarken. Birçok kişi bize baktı. Aysu endişe ile bana adım attığı anda emirhan onu durdurdu. Onları umursamadan koşmaya başladım. Kendimi kontrol etme problemimi bilmiyordu kimse.. bilmemeliydi kimse.. bileni öldürmek zorundaydım. Çünkü biliyordum ki; beni de annem gibi o beyaz cehenneme gönderirlerdi. Arabaya yöneldim.

Leyla benim için değerliydi.. 'Umarım benim bu problemim yüzünden leyla'da altımda ölenlerin arasına girmez..' diye içimden geçirdim büyük bir istekle..

Yolculuk sonrası;

Otel odası;

Odaya girdim kucağımdaki leyla ile birlikte. Yavaşça yere indirdim onu. Kenardaki düğmeye bastım. Ortam loş oldu bir anda. Bu odayı bilerek seçmiştim. 'Çığlık sesleri olmadan güzel bir gece geçireceğim umarım.' Diye düşündüm. "Söyle.." dedim ceketimi çıkartırken. Ellerini önünde birleştirdi. Yürümeye başladı. Tüm İzmir'in ışıklarla süslendiği manzaraya ilerledi.

"Seni.. ilk hava alanında kendini yanıma attığın zaman fark ettim." Dedi cama elini yaslarken. Gömleğimin düğmelerini açtım teker teker. "Çok tatlı bir gülüşün vardı. Ve.. karşı cinsinin gülüşü hakkındaki o güzel yorumların.. bendeki ilk çarpıntıyı sağladı." Dedi derin bir nefes eşliğinde. Gömleği kenara atıp; Pantolonumun kemerini çözdüm.

"Senin bana ettiğin o evlilik teklifi ile öyle mutlu oldum ki.." dedi mutlulukla. Ve.. şimdi sadece boxerim vardı üzerimde. Eşyaları kenara koyup ona doğru ilerlemeye başladım. Tam arkasında durdum. "Ben.. ben sana aşık olduğum için o teklifi kabul ettim.. efecan.. seni seviyorum.." dedi huzurla. İyi ki de topuz yaptırmıştı saçını. Boynu daha güzel gözüküyordu böyle. Kendimi ona yasladım. Belini sardım. Boynuna yöneldim.

Boynuna öpücük kondurduğum anda irkildi. Elini enseme koydu. "E-efecan?" Dedi heyecanla. "Söyle bebeğim.." dedim kokusuyla sarhoş olurken. "S-sen.." dedi ve duraksadı. "Sen çıplak mısın?" Dedi heyecan barındıran sesiyle. "Hmhm.." dedim boynunu ısırmamak için kendimi tutarken. Önce izin almam gerekiyordu. Daha doğrusu; eşim olduğu için ona anlatmam ve eğer olurda beni kabul etmezse/ birilerine söylemeye kalkarsa; ona yapacaklarımı sıralamam gerekiyordu.

Geriye çekildim yavaşça. Bana döndüğü anda onu cama yasladım. Ellerimi iki yanına yasladım. Loş odada bile parlayan mavi gözleri bedenimde dolaşırken; onu da kendim gibi 'çıplak' hale getirmemek için zor duruyordum. Gözlerime çıkarttı gözlerini. "Sen.. uyuyacağımızı söylemiştin." Dedi nefesleri hızlanırken. "O zaman duygularımızın karşılıklı olduğunu bilmiyordum.." diye fısıldadım.

TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin