♤ 7. ♤

1.1K 58 7
                                    

-Tatlış eren'i unutmayalım 😊❤

Mükemmel bir bölüm yazdım size! 😁❤ İyi okumalar..

Eren'den; gece; 00:57

  Gözlerimi kıstım. Yanımdaki fıstık kimdi lan? Daha doğrusu.. haydaa.. ne diye ağlıyordu ki bu? Çarşafı göğsüne çekmiş, hıçkırarak ağlıyordu. Kendi üzerimde gezdirdim gözlerimi. Hadi lan?! Gözlerim hafifçe irileşti. Çıplaktım! "Yapmamalıydık!" Dedi hıçkırarak ağlarken. Bedenim buz kesti korkuyla. Yatağa bakmaya korkuyordum. "Babam gitme demişti! Onu dinlemeliydim." Dedi tiz bir sesle. Ben ise; donmuş bir halde onu izliyordum.

"Herşeyim.. gitti elimden.." dedi hayal kırıklığı ile. Doğruldum. Kızın yüzünü gördüğüm anda afalladım. O anda başıma giren ağrı ile inleyerek elimi başıma götürdüm. Anılar gözümün önünden geçti bir anda.

*****
Saat; 21:47

"Eğleniyor muyuz?!" Diye kükredim mikrofona. Herkes ellerini kaldırıp çığlık atarken dengem bozuldu. Duvara tutundum gülerek. Herşey döönüüyoorduu! Merdivenlerden indim zor bela. Sağımdaki ve solumdaki korumalara baktım. İkisi de bana döndüler hızla. Babamın soy adı yüzünden herkes benden korkuyordu!

Sinirle kasıldım. Ben babamın soyadından değilde, benim adımdan korksunlar istiyordum! Korumaları geride bırakıp, sendeleyerek de olsa dans alanına girdim. 'Kor..' etrafıma baktım sinirle. 'Sen bir kor'sun! Düzgün davran eren!' Babamın sesi yankılanıyordu beynimin içinde. Birkaç kadın bana yaklaştı. Hayır.. ben bu sürtükleri istemiyordum!

Ben annem kadar masum bir kadın ist- gördüğüm görüntü gerçek mi diye gözlerimi kırpıştırdım. Bir kız.. dirseklerini masaya, ellerini çenesine yaslamış bir kız. Bizim okulun ineğiydi.. yutkundum. O.. onu ilk defa sarhoş görüyordum. Masaya ilerleyen adam ile kasıldım. Herifin amacı pek iyi değildi. Elini ikide bir küçüğüne götürmesinden anlamıştım.

Ona ilerledim ani bir cesaret ile. Adamın kolunu tuttum. Bana döndü hışımla. Gözleri kapandı bir anda. "O benniğm! Öncce bben ğördüğm!" Dedi sinirle. Gözlerini açmasını bekledim. Gözlerini araladı yavaşça. Bir süre öylece yüzüme baktı. Önce gözleri yavaşça açıldı, sonra titremeye başladı, en sonunda ise benden hızla uzaklaştı. Dağınık üstünü düzeltmeye çalıştı. Dik durmaya çalışıyordum. Düşecektim lan şimdi!

"Uza şimdi.." dedim kelimeleri toparladığım zaman. Başını salladı. Kıza döndüm. İlk defa saçlarını açık görüyordum. Masasına ilerledim. Karşısındaki koltuğa oturdum. Gözlerimiz kesişti. "Eren kor.." dedi hayranlıkla. Yutkundum. Hadi ama! Ben seni korumaya gelmiştim buraya! Okulun ineği şu an karşımdaki afete dönüştüğü için düşüncelerim ne kadar değişirse değişsin kendimi tutmalıydım. "Yanına gelebilir miyim?" Dedi merakla.

TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin