-Tüm anne adaylarının ve annelerin, anneler gününü kutlarım.. ❤
Medyaya bir duru bırakalım..
-Bugüne özel bölümler yazdım sizin için! 😁❤
Kalabalığın çığlığı ile daha da sardım duru'yu. Duru, boynuma doladığı kollarını sıktı. Çıkışa az kalmışt- önümüze geçen; üç tane iri herif ile durdum aniden. Derin nefesler alırken etrafıma baktım. Siktir! Tek çıkış heriflerin kapattığı kapıydı. Bir gürleyiş duydum. "Oğlumu bırakın lan?!" Diye bir haykırış.. ardından yere yıkılan 3 iri herif.. sinirle soluyan babamı eklemek gerekir tabiki. Kurtarıcım gelmişti. Çoğu kişinin yüzü bembeyaz kesilirken duru fısıldadı. "Fatih kor.." dedi korkuyla.
Çok kalabalıklardı. Kapının önündeki annem çekti dikkatimi. Hadi ama! Siz 40 küsür yaşındaydınız bar kavg- annemin herifin yüzüne geçirdiği yumruğu görünce yutkundum. "Kızı esra teyzene ver! Arabada bekliyor!" Dedi annem ve bir adama çelme taktı. Babam çoktan 4 kişiyi indirmişti yere. Bedenime verilen komut ile birlikte kapıya koştum. Emirhan çıktı karşıma. Duraksadım. Arkama doğru koşmaya başladı. Ağabeyim de girdi içeriye. "Oo.. ortam fena he!" Dedi gerinerek. Kapıdan çıktım hızla. Araba.. araba.. ara- elini sallayan esra teyzeme doğru koşmaya başladım.
Arabanın yanına varınca durdum. "Evladım ne diye turmak'ların kızına yanaşırsın ki!" Dedi esra teyzem hayretle. "Sonra konuşuruz teyzem.. benim içeriy-" "Hayır.. seni arıyorlar." Duru'nun sözümü kesmesi ile ona döndüm. "Seni öldürecekler. Girme içeriye." Dedi endişe ile. Elini tuttum. "Ailem içeride.. merak etme.. iyi olacağım." Dedim gülümseyerek. Duyduğum tetik sesi ile sağıma döndüm. Vedat amcam pompalı tüfeğini omzuna yasladı. "Ben korurum kızı.. sen git." Dedi düz bir sesle. Başımı salladım. Duru'nun elini bırakıp bara doğru koştum.
Kapıdan içeriye girdiğim anda duraksadım. Annem ve babam dövdüklerini birbirlerine gönderiyorlardı. Aklıma not ettim: 'Yaşlansan bile formunu kaybetmemeye çalış.' "Efecan bana neden vuruyorsun lan?!" Dedi emirhan sinirle. "Ayuysusu konusu kapannmaddı lağnn hğala idt!" Dedi ağabeyim. Hadi canım! Bar kavgası varken içki mi içiyordu?!
Sağ tarafımdaki ani hareket ile irkildim. Cem amcam doğruldu. Ege, cem amcamın arkasından yaklaşan adamın suratına yumruğunu geçirdi. Yerdeki adamdan gözlerimi ayırıp cem amcama baktım. "Gözün her an açık olsun. 50 yaşındayım. Benden fazla birşey bekleme delikanlı.." dedi sesini hastalıklı gibi çıkartarak. Güldük. Ege, birisi ile kapışmaya başladığı anda cem amca onlara döndü. "Eren! Biz eve geliriz- Ecrin al şunu!- sen eve git efecan ile!" Diye bağırdı babam.
Ardından, adamın suratına çok ağır bir yumruk geçirdi. Ege; "Siz kimsiniz lan şerefsizler?!" Diye bağırarak bir adamın üzerine atladı. Ağabeyim ayağa kalktı. "Bğeen sürceem!" Dedi sallanarak. Ağabeyimin kolunun altına girdim. "Tamam ağabey sen sürersin.." dedim onu yürütmeye çalışırken..
Zor bela arabanın yanına vardık. "Dikerksiyon buradda mıı?" Dedi yolcu koltuğunu gösterirken. Onayladım. Arka koltuğa, Esra teyzemin kucağına yatırdım onu. Kendi kendine mırıldanırken kapıyı kapatıp arabanın etrafında dolaştım. Direksiyon başına geçtim hızla. Yanımdaki duru'ya kısa bir bakış attım. Arabayı çalıştırdığım anda gaza yüklendim. "Annanı seviorsamn akkışla!" Dedi ağabeyim ve alkış tuttu.
"Arkamızdalar!" Dedi duru telaşla. Daha da hızlandım. Yaklaşık 2 saat önce duru ile sevişirken şimdi, onu kaçırmaya çalışıyordum. "Babbanı seviorsamn akkışla!" Ağabeyimin konuştuktan sonra tuttuğu alkışlar içimdeki telaşı dindirmiyordu. Camı indirdim. "Duru temizlenecek!" Diye gürledi iri olan herif. "Babam.." diye kırgınlıkla fısıldadı duru. "Herşey güzel olacak.." dedim endişe ile. Halamı ve amcamı daha yeni fark etmiştim. Halam bir camdan, amcam diğer camdan arkadaki arabaya ateş ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)
ChickLit¤ +18 temalar, gerilim, cinsellik, şiddet, küfür ve vahşet içerir.. ¤ ¤Mizah ve romantizm içerir.¤ Doğdukları andan beri arkadaş olan 3 kişi.. Mafya olan babasından kendisine kalan şeyin; sadece mavi gözleri olduğunu sanan bir adam, Efecan Furkan Ko...