♤ 21. ♤ (+18)

4.6K 73 14
                                    


Bugün nergis_nazli_123 ün doğum günü! İyi ki doğdun küçük arkadaşım.. 😊 bugün işlerim olmasına rağmen sırf senin için kocaman/ uzun bir bölüm yazdım.. Benden sana bir doğum günü hediyesi olsun küçük kelebeğim.. ❤😘 Umarım mutlulukların her an seni takip eder..

Dediğim gibi bugün en yakın arkadaşımın doğum günü.. Onun ricası üzerine bu bölüm sonuna kadar efecan dolu.. 😊

İyi okumalar canlarım

İYİKİ VARSIN NAZLI ❤😊😘

Efecan'dan;

Odamıza girdik leyla ile birlikte.. ellerini önünde birleştirip başını eğdi. Önüne geçtim. İşaret parmağım ile yüzünü kaldırdım. Hiçbir kadının baş eğmesine dayanamazdım. İşaret parmağımı kaldırmadan yanağında dolaştırdım. "Bana yardım ettiğin için sana teşekkür etmeliyim.. ne yapmamı istersin?" Diye fısıldadım dudaklarına bakarken. Derin bir nefes aldı. "Sen ne istersen.." diye mırıldandı.

"Ben ne istersem.." dedim yanağına yaklaşarak. Dudaklarımı yanağına sürttüm yavaşça. Yutkundu. "Yapabilir miyim?" Dedim merakla. Başını salladı. Bende başımı salladım. "Güzel.." dedim. Geriye çekildim. Kenardaki sandalyeyi sürüklemeye başladım. Odanın ortasına getirdim sandalyeyi. Derin bir nefes aldı. "Soyunmanı istesem?" Dedim sandalyeye bakarak. Sandalyenin sırt yaslama kısmında parmağımı gezdirdim.

Kıyafet hışırtılarını dinlerken ceketimi çıkarttım. Gömleğimin kollarını dirseklerime kadar katladım. "Geceliğimi çıkartayım mı?" Diye sordu. Ona çevirdim gözlerimi. Elini; diğer dirseğine koymuştu. Üzerindeki siyah gecelik çok açıktı. "Kalsın.. buraya gel lütfen.." diye fısıldadım. Küçük adımlarla yanıma geldi. Elini tuttum. Elinin üzerine küçük bir buse kondurdum. İç çekti.

Narin bedenini sandalyeye oturttum. "Saçlarını toplar mısın?" Diye sordum. Kıvırcık saçlarını topladı. "Bekle beni lütfen.." diye fısıldadım. Başını salladı. Makyaj masasına ilerledim. Tokayı aldım elime. Tekrar ona ilerledim. Tokayı uzattım. Elimden tokayı alıp saçlarını bağladı. Arkasına geçtim işi bittiği zaman. Çıplak omuzlarında gezdirdim parmaklarımı.

"Senin ne olduğunu bilmediğimi söylemiştim.." diye fısıldadım. Başını salladı. Geriye çekildim. Kenardaki dolaba ilerledim. Kapağı açtığım anda koleksiyonum çarptı gözüme. Bıçak koleksiyonum.. içinden en keskin olanı aldım elime. Ona döndüm. Bıçağımı cebine koydum. Leyla'ya ilerledim. Geceliğinin askılarını omzuna saldım yavaşça. Bedeni gerildiği zaman konuştum. "Şşh.. sakin olmalısın.." diye fısıldadım. Başını salladı.

Kollarında durdu askıları. Bıçağımı aldım. "Sonra öğrendim senin ne olduğunu.." diye fısıldadım. Nefesini tuttu. Bıçağı, beyaz; narin teninde gezdirdim yavaşça. Onun güzel mavi gözleri, bıçağı takip ediyordu. "Küçük bir araştırma yapmıştım merakımdan.." dedim gülümseyerek. Yaptığım araştırmanın sonucunu hatırladığım zaman yüzüm düştü. "Sen.." dedim ve bıçağı koluna bastırdım hafifçe. İrkildi. Nefesi sıklaşırken koluna indirdi gözlerini.

Attığım kesikten çıkan kana odaklandı. Bıçağı kenara fırlattım. "Mazoşistin.." diye fısıldadım. Zevk alırcasına gözlerini kapattı. Başını salladı gülümseyerek. Benim ona yaptığım işkencelerin ona zevk vermesinden anlamıştım. Daha fazlasını istiyordu. Diz çöktüm. Kolundaki kana yaklaştım. Akan kanı boydan boya emdim. Yaraya geldiğim zaman keyifle gülümsedim. Nefesi sıklaşırken başını geriye atıp elini saçıma daldırdı.

TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin