♤ 17. ♤ (+18)

5K 58 16
                                    

-Bu bölümün başı +18 olacaktır canlarım. Bilginize ❤😊

(+18 başlangıç)

  Leyla, ona saldırdığım anda çığlık attı. Bileklerini kavrayıp yukarıya kaldırdım ellerini. Tek elimle sabitledim iki elini de. Gözlerinde küçük bir korku aradım. Yoktu. Gözüm seyirirken, kenardaki kravatımı aldım. Hızla bileklerini bağladım. Hışımla sıktım ellerini. Tiz bir inleme ile ellerine baktı. Baş ucundaki demire bağladım kravatın geri kalan kısmını. Üzerindeki askılı geceliği tek hamle ile kopartıp kenara fırlattım. "Efeca-" dudaklarına yapıştım nefretle. Arsızca bedeninde gezdirdim elimi.

Sağ göğsünü elime alıp tüm gücümle sıktım. Beli yay gibi gerilirken; çığlığı ağzımın içinde kayboldu. Doğruldum. Gözlüğümü çıkartıp kenara fırlattım. Derin nefesler alıyordu. İşte şimdi.. şimdi benden korkuyordu. Nefretle gülümsedim. Yutkunduğu anda bacaklarını iki yana açtım. İrkildi. Kadınlığına eğildim. Dilimi gezdirdim kadınlığında. "E-efecan!" Diye çığlık attı. Çok yavaş hareket ediyordum. Dişlerimi sürttüm kadınlığına. Nefes seslerini dinledim bir süre. "Efecan.." dedi baygın çıkan sesiyle. Kısa bir bakış attım ona. Bayılacak gibiydi.

Geriye çekildim. Bedeni kasıldı bir anda. Güldüm sinirle. Boxerımı çıkarttım o istekle kıvranırken. Aletini gördüğü anda kaskatı kesildi. Bacaklarını kapattı gözlerini aletimden ayırmadan. Yumruklarımı sıktım. Gözleri doldu. "Aç bacaklarını!" Diye hırladım. Titreyen bacaklarını araladı yavaşça. Üzerine çıktım. Onun nefes bile almasına fırsat vermeden içine kaydırdım aletimi. Dondu bir anda.

Hissettiğim darlık ile başını koyduğu yastığı iki elimle kavradım  hırlayarak. Nefes almıyordu. Dudaklarına yapıştım. Sesli bir nefes eşliğinde öyle bir çığlık atmıştı ki; eğer ağzımın içinde kaybolmasaydı çığlığı: büyük ihtimalle otel sakinleri 'Cinayet' şüphesi ile polis çağıracaklardı. Aletimi birkaç santim geriye çektim. Ardından sertçe içine girdim. Geriye çekildim. İçine girdim. Bu böyle devam etti. Benim yaptığım her sert harekette, leyla acıyla çığlık atarken yatak başlığı; sertçe duvara çarpıyordu. Boynuna yöneldim hırlayarak.

Diğer sürtükler gibi değildi leyla. Bakireydi. Tabi ben içine saldırana kadar. Boynuna dişlerimi geçirdim. Başını geriye atıp güçlü bir çığlık attı. Yumruklarımı sıktım. Bedeni titremeye başladı. "Efecan!" Diyerek patladı. Zevk mi almıştı? Daha sert hareketler ile devam ettim. Dişlerimi sıktım. Ağzıma gelen tat.. metalik sıvı.. kan. Nefesi kesildi. Haykırarak içine bıraktım kendimi. Sınav pozisyonu aldım üzerinde. İçinden çıktım. Geriye çekilip yatağa oturdum.

(+18 son)

Dudağımın kenarına bulaşan kanı sildim baş parmağım ile. Boxerimi geçirdim altıma. Yataktan kalktım. Dolabın içinden aldığım suyu içtim. Gerinerek İzmir manzarasına ilerledim. Leyla'ya kısa bir bakış attım. Boynundaki kan yatağa bulaşıyordu.. yavaş yavaş. Sanırım şah damarını kesmiştim dişlerimle. Dilimi dişlerimde gezdirdim. Metalik tat; dişlerime de bulaşmıştı. Elimi saçlarımdan geçirdim. Ensemi kaşıdım oflayarak. Şimdi bu cesedi nasıl çıkartacaktım buradan? Onca cesaret dolu laflar boşa gitmişti. Hatırlıyordum da.. 11. Kadının boynunu kırmıştım. 12. İse.. şah damarını keserek öldürmüştüm.

Tekrar yatağa çevirdim gözlerimi. Elleri yatak başlığına bağlı, başı yana düşmüş bir halde yatıyordu yatakta. Ölmüştü. Omuzlarımı silktim. Telefonumu aldım yanımdaki sehpanın üzerinden. İyi ki de uçak moduna almıştım telefonumu. Yoksa oyun oynarken nasıl rahat olurdum ki? Arkamdaki berjere oturdum. Oyunumu oynamaya başladım..

TAKIMIZ BE ABİ! (TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin