Pjesa e trete

824 71 12
                                    

"U be nje jave qe nga vdekja e Anes, dhoma me duket bosh pa te me mungon e thirrura e saj kur me zgjonte cdo mengjes per te shkuar ne shkolle.
Si eshte edhe jeta para nje jave shkuam bashke ne shkolle une dicka ndjeja por se dija qe ajo ndjesi paralajmeronte nje fund te tille qe ne do te ndaheshim pergjithmone bashke. Fjalet qe ajo me tha ishin sikur e dinte qe nuk do e benim ate rruge bashke jo jo une nuk mundem pa te. Me mungon shume nje pjese e imja nuk eshte ka ikur se bashku me ty dhe nuk do e gjej me.O Zot te lutem me ndihmo s'dua qe te jem larg motres time ma kthe perseri."

Pasi shkruajti ne ditarin e saj doli ne ballkon shiu i vjeshtes nuk dinte te pushonte dukej se edhe qielli po qante se bashku me vuajten e familjes Doda.

-Fatjeta eja pak poshte. - i tha Mirjeta.
Fatjeta nuk deshi te binte poshte por Mirjeta e thirri perseri.

-Erdha. - iu pergjigj Fatjeta me gjysem zeri.

-Me kerkove mami? - pyeti ajo.

-Ulu ketu. - i tha Olsi.

Fatjeta u ul dhe po i veshtronte te dy prinderit qe mezi e mbanin veten ne syte e saj. Olsi po mundohej te gjente fjalet e duhura per vajzen e tij po si?!

-Degjo e vogla ime, eshte e vertete qe vdekja e Anes na ka tronditur aq shume saqe jeta pa te na duket bosh dhe me te vertete eshte ashtu por ajo nuk do donte qe ne te jemi ne kete gjendje. Ajo edhe pse nuk do jete me mes nesh gjithmone do jete ne zemrat dhe mendjet tona.

-Fatjeta... Jeta vazhdon... Ti duhet te vazhdosh jeten tende sepse Ana do te deshironte nje gje te tille qe ti te arrije te plotesoje te gjitha endrrat e tua. - i tha Mirjeta me gjysem zeri dhe fjalet mezi i dilnin nga goja. -Ana do deshironte qe ti te mos mbylleshe ne vetvete. Te lutem beje dhe per ne, nuk themi qe te harrosh nje dhimbje te tille por te lutem vazhdoje jeten tende beje per ne dhe Anen qe jam e sigurt qe po te shikonte se si je mbyllur do merzitej shume. Duhet te hash dicka shiko si je bere.

-Nuk kam uri, a mund te me lini te shkoj ne dhomen time dua te qendroj vetem? - u pergjigj Fatjeta.

-Ne rregull. - thane dy prinderit njezeri.

Elkeda update qe mezi prisje
Ale287 spero che ti piace sorellina
Pas pak nje tjeter update...

Trishtim dhe ShpreseDove le storie prendono vita. Scoprilo ora