Pjesa njëzet

566 47 47
                                    

Nuk qendruan shume ne ate qetesi qe po i karakterizonte ne ato momente kur dera e shtepise u hap dhe hyri Danieli,e menjehere pas tij u fut Aldo.

-Pershendetje te gjitheve,-thote Danieli.

-Pershendetje!-thote Aldo.

Shikimet e tyre u kryqezuan,ajo agonia e rrahjeve te shpeshta te zemres se Aldos dhe Fatjetes u nderpre nga zeri i Danielit.

-Une dhe Aldo u takuam tek dera,nuk e dija qe kishit ardhur ju vajza!-thote Danieli i habitur.

-Une erdha te merrja mamin.-thote Aldo.

-Epo...Kjo picirrukja jote deshi te takonte,-thote Albesa Danielit.

-Por me mire po ikim tani sepse ka dhe njerez dhe shihemi nje here tjeter.-thote Fatjeta e ndjere keq dhe me koken ulur.

-Jo pse te largoheni pritet deri me tani per Danielin,tani eshte dhe vakti i drekes keshtu qe jo nuk ju le te shkoni.-thote Nita.

-Mami mund te largohemi sepse kam pak pune!-thote Aldo mamase se tij.

-Une thashe te gjithe do hame dreke i dashur Aldo.-thote Nita perseri.

Nuk u la rrugezgjidhje tjeter vetem te qendronin per dreke.

Shkuan ne dhomen e ngrenies dhe u ulen Albesa me Danielin afer,Nita e Anila ne krye te tavolines po vendi tjeter kuj i ngeli?!
Aldos dhe Fatjetes!!!!

Ishin ulur afer njeri-tjetrit,as koken nuk e ngrinin,shikonin pjatat dhe as qe provonin ushqimet e gatuara.

Kete e vuri re edhe Nita.
-Po ju hani xhanem se s'i kam bere per t'i shikuar ato gatime!
E di qe jane servirur bukur ne pjate por jam e sigurte qe do ju duken me te bukura po perfunduan ne barkun tuaj.

-Mamiiii si nuk i le nje here batutat!-thote Danieli duke qeshur.

Te gjithe qeshin edhe ata te dy bene nje buzeqeshje te sforcuar,me sa duket te dy duhet te duronin njeri-tjetrin sot!

-Fatjeta!

-Po teta Nita,-thote ajo.

-Po Olsi si eshte?Keto kohet e fundit nuk e kam shikuar fare!

-Mire eshte!

Aldo kur degjoi emrin e Olsit perplasi lehte duart ne tavoline dhe kerkoi falje e u ngrit te merrte pak ajer.
Te gjithe e kuptuan,normal pervec Nites.

Hengren dreken dhe u ulen ne sallon.Nita nuk i linte te shkonin ne shtepi,po i mbante aty me batutat e saj.

-E di Anila,u gezova shume kur mesova se Danieli dhe Albesa ishin ne nje lidhje.
Tani shpresojme ne koke te ju te dyve.-thote Nita duke shikuar nga Aldo dhe Fatjeta.

-Kush ne te dy?!Jo asnjehere ne...Ne jemi...Ne nuk pershtatemi.-thoshte Aldo duke belbezuar.

Nita qesh nga ky reagim i tij.
-More Aldo nuk po thoja per ju dy te ishit bashke po thjesht te gjenit edhe ju dike.
Por po ju pelqeu mua me dukeni cifti perfekt!
Edhe pse me duket se Fatjetes po i vardiset dikush!

Kur e degjoi Niten te thoshte ashtu nervat iu ngriten ne kulm.Askush po askush nuk guxonte t'i afrohej Fatjetes per sa kohe ai ishte aty.
Jo per ndonje gje po nuk donte ta shikonte te lumtur sepse ajo duhej te vuante.

-Kush po mi vardiset shoqes sime dhe une nuk e di!-thote Albesa qe i  kishte kuptuar nervat e Aldos dhe donte ta bente edhe me shume me nerva.

-Ai si i thonin...Ah mu kujtua Dario!-thote Nita.

-Dario!Por ne jemi...

-Jane ne hapat e pare te lidhjes dhe si e kuptove moj teta Nita e kishin mbajtur te fshehte!-thote Albesa duke mos lene Fatjeten te perfundonte.

Trishtim dhe ShpreseDove le storie prendono vita. Scoprilo ora