Pjesa 26

445 40 70
                                    

E shikoi teksa largohej dhe i erdhi keq per te.

Por cfare mund te bente duhej te zgjidhte midis Aldos dhe Darios.

U fut brenda dhe shkoi prane te tjereve.

-Mund te me shpjegosh se cfare ishte kjo?!-pyet Olsi i habitur nga e gjithe kjo.

-Dario eshte shoku im dhe kaq.Mos bej pyetje sikur te intereson me te vertete!-thote Fatjeta me ironi.

-Patjeter qe me intereson.Ti je vajza ime,duhet te di se c'po ndodh me ty!

Fatjeta e shikoi me dyshim dhe nuk i tha asgje.
Cfare mund t'i thoshte ai do hiqej si viktime perseri.

-Dhe ti largohu nga shtepia ime!-i thote Olsi Aldos gjithe nerva.

-Patjeter qe do largohem por se bashku me Fatjeten.-thote Aldo i nevrikosur.

-Vajza ime do qendroje ketu!-pergjigjet Olsi gjithe nerva dhe kap doren e te bijes.

Fatjeta shikon nje here nenen e saj e cila eshte me lot ne sy dhe pastaj ul koken shikon doren e te atit qe mban shtrenguar doren e saj si atehere kur ishte e vogel.
Si atehere kur ishte e vogel  qe e mbronte nga te gjithe e i fshinte lotet e saj.
Sot po e mbante aty duke i shkaterruar jeten.

Ngriti syte lart dhe e shikoi babain e saj.
Syte i shkelqyen duke menduar se u kthye dhe nje here ne femijeri por jo u kthjell dhe e veshtroi ftohte,largoi me force doren nga ai e shkoi prane Aldos.

-Mendoja se diten kur te shkepusja doren nga ty babi do qaja nga merzia.Ate dite ti do me jepje me gjithe zemer tek njeriu qe une doja.
Por me sa duket fati ka rezervuar dicka tjeter per ne.-dhe kap doren e Aldos.

-Fatjeta ti nuk mund ta besh kete!Ne qofte se largohesh cdo gje do shkoje keq per ju te dy,per te gjithe.-thote Olsi.

-Fillove prape me kercenimet ti?!!!-thote Aldo me ironi.

Olsi e shikoi e uli koken,si t'u shpjegonte se ne cfare meseleje ndodheshin te gjithe?!

-Fatjeta zemer une jam me ty kudo te shkosh,cfaredo te besh por qetesohu te keqen mami,le te mendojme me qetesi.-thote Mirjeta e shqetesuar.

-Mami,nuk mundem te qendroj me ketu,me kupto te lutem!-thote Fatjeta me lot ne sy.

-Fatjeta,e kam pasur nje arsye qe kam vepruar keshtu!-thote Olsi.

-Ahh e cfare arsyeje?!!Jam shume kureshtare te di se cila eshte ajo arsye qe po e ben babain tim te me shkaterroje jeten?!-thote ajo.

-E bera per ty,per te gjithe te betohem!

-Ti nuk mendon per askend,as per mua madje.
Une sot zgjedh te shkoj me ate qe dua aty ku une dua,dhe vendos te shkoj me Aldon.

Pershendet mamane e saj se bashku me Aldon dhe largohen duke i kthyer shpinen gjithckaje,edhe babait qe e veshtronte me lot ne sy e shpresonte qe vajza e tij te kthehej tek ai.

****

Ndaluan para shtepise se Aldos dhe Fatjeta akoma i kishte syte e skuqur nga te qarat gjithe rruges.

Aldo u afrua dhe e puthi,i fshiu me kujdes lotet qe po ia kepusnin shpirtin.

Zbresin nga makina dhe drejtohen per nga hyrja e shtepise.

-Zemer qetesohu,cdo gje do zgjidhet!-thote Aldo duke e marre ne perqafim.

-Nuk e di,jeta ime ka ndryshuar rrenjesisht brenda nje viti.-thote Fatjeta duke qare serisht.

Aldo e shterngoi me shume duke e lene te kuptonte qe ai do ishte gjithmone prane saj.

-Pse erdhem ketu?-pyet Fatjeta pasi qetesohet.

Trishtim dhe ShpreseDove le storie prendono vita. Scoprilo ora