-Mami une...-thote Aldo duke mos ditur as se cfare te thote.
Anila qendronte ne dere dhe dukej qarte qe kishte degjuar cdo gje.
-Mami ajo eshte vajza e atij qe po shkaterronte familjen tone une... Ajo e meritonte.
-Dhe pse eshte vajza e atij duhet te paguaje ajo per gabimet e te atit?!-tha Anila duke qare.-Cfare femije paskam rritur une keshtu?Me thuaj?-i bertiste ajo.
-Teta Anila me vjen shume keq per menyren se si e zbulove une...Une nuk doja qe...Domethene nuk durova dot kur mora vesh se cfare ky i kishte bere Fatjetes.-dhe Danieli u kthye nga Aldo gjithe perbuzje.
-Oh e mjera une cfare po degjoj,-dhe kembet nuk e mbajten me,u ul ne krevatin e Aldos duke qare.-Po si nuk vendose te ndryshosh nje here more Aldo!Si na e bere kete?E sidomos mua nenes tende! Mundoheshe te me mbroje mua nga babai yt po ate vajze te gjore kush e mbrojti nga ti?
-Mami ajo deshi vete!-thote Aldo duke u afruar afer saj e i kap doren.
-Deshi vete!!!!!!More ti je cmendur apo ben vete?!E di se ne cfare gjendje e gjetem une dhe Albesa?Ishte e shkaterruar dhe nuk mbante mend asgje!-thote Danieli i nevrikosur qe sillej neper dhome e ferkonte koken.
-E the mire nuk mbante mend asgje sepse kishte pire normal qe pijanecet nuk mbajne mend asgje!-thote Aldo.
-Por ti gjithsesi perfitove,ajo nuk ishte e ndergjegjshme per asgje por ti prape vazhdove me hakmarrjen tende!-thote Anila duke i larguar doren qe i biri i kishte kapur.-Me zhgenjeve serish ndoshta heren e pare nuk ishte faji yt kete here je fajtori kryesor.-ngrihet ne kembe e ashtu mezi duke ecur nga dhimbjet sepse akoma nuk e kishte marre veten largohet nga dhoma,kthehet dhe nje here te shikoje gjendjen e te birit ul koken e del jashte.
-Ku po shkon?!
-Po largohem nga ketu dhe Aldo nuk e mendoja kurre qe do arrije deri ketu!-thote Danieli.
-Por te pakten e vertetove qe ajo nuk eshte engjelli qe ti me perserisje gjithmone?Ajo qe ishte e delire ja deliresia e saj!-thote Aldo gjithe ironi.
-Ajo eshte me e paster se cdo vajze qe ekziston dhe po akoma ngelet nje engjell eshte po ajo "sy engjelli" yt por ti thjesht sot atij engjelli ja preve krahet!Pa merak krahet rriten serish por asnjehere nuk harrohet dhimbja qe iu eshte shkaktuar.-dhe Danieli largohet duke perplasur deren me sa fuqi kishte.
Pas dy javeve
Akoma nuk i kujtohej asgje prej gjeje nga ajo nate vetem puthja qe i dha ne lokal.Po si ishte e mundur?!Endej neper dhome dhe qe dy jave flinte dhe zgjohej me po ate mendim "Cfare kishte ndodhur"?
Keto dy jave kishte qendruar me shume ne shtepi Danieli dhe Albesa kishin ardhur ta takonin dhe tema e Aldos nuk permendej thjesht degjoi qe ai menjehere ishte nisur per ne Angli.Degjoi ca zhurma poshte dhe vendosi te zbriste.
-Shume urime per ty!
Shume urime per ty!
Shume urime per Fatjeten!
Shume urime per tyyyyyy!Ngeli e habitur shtepia ishte zbukuruar aq bukur,te gjithe ishin aty Danieli,Albesa,Dario,Arsida,Sabina,
Oljona ishte dhe babai i saj por ate vendosi t'a injoronte edhe pse i dhimbte ne zemer cdo gje kishte ndodhur per fajin e tij.
Te gjithe e uronin i jepnin dhurata.-Eee mi picirruke i bere dhe ti 18?-i thote Danieli duke e perqafuar.
-Eee c'te bejme u plaka edhe une,-thote Fatjeta duke qeshur edhe pse dukej lehtesisht lodhja dhe trishtimi ne syte e saj.
-Edhe 100 bukuroshe,-i thote Dario duke e perqafuar dhe i jep dhuraten.-Kete e kam marre per ty eshte dicka shume e vogel por shpresoj qe te te pelqeje.
STAI LEGGENDO
Trishtim dhe Shprese
RomanceFatjeta nje vajze e lumtur, e brishte plot miresi. Nje tragjedi do ndryshoje jeten e saj. A do ringrihet ne kembe perseri... Kjo eshte historia ime e pare, shpresoj qe t'ju pelqeje. Cover by: AngelEyes_02