Pjesa 16 "Love me or leave me"

516 46 23
                                    

Flashback

-Ishte duke ndenjur e duke menduar se c'po behej me jeten e tij deri me tani.Po mendonte per ata qe ia shkaterruan jeten.

-Ai Olsi ka per te ma paguar qe beri ate gje!-mendonte me veten.

Vetem kur i bie zilja e telefonit ishte nje numer i panjohur,e hapi.

-Alo!

-Aldo pershendetje!

-Me fal kush je ti?

-Nuk me njeh jam une Arsida.

-Ahh ku e gjete numrin tim?!

-Epo kam edhe une kontaktet e mia plus qe ti je i famshem mund te gjesh numrin tend shume lehte.

-Cfare do?-iu pergjigj ai ftohte.

-Jo jo keshtu nuk ben i dashur Aldo kaq shpejt harrove cfare kaluam ne te dy?-i tha ajo gjithe ironi e duke qeshur.

-Edhe cfare une te tregova...

-E diii nuk ka angazhime vetem sa do kalonim nje nate asgje me teper,-e nderpreu ajo.

-Atehere per se me telefonon?

-Epo...Une kam mbremjen e matures sonte dhe...Kam nevoje per nje shoqerues.

-E per se me more mua?Shko dhe gjeje pra?

-Une mendova se po flas me te!

-Kush une?!Te te shoqeroj ne mbremje?

-Po ti,-tha ajo duke qeshur.
-Jo jo s'kam deshire.

-Do shkoja me Darion vellain tim por e degjova qe fliste ne telefon dhe do shoqeronte shoqen time Fatjeta.-tha ajo duke bere sikur nuk eshte ne dijeni te situates Aldo vs Fatjeta.

"Fatjeta" ishte ky emri qe e ndaloi te mos ia mbyllte telefonin sepse e lodhi ajo femer.

-Prit pak Dario eshte vellai yt?!-tha Aldo i habitur.

-Po,-tha Arsida.

U mendua nje cope here shume gjera i erdhen ne mendje.

-Epo mire as ti nuk do me shoqerosh po shkoj vetem,-tha ajo duke bere si e merzitur edhe pse e dinte se qelloi ne shenje.

-Prit kush tha qe nuk do te shoqeroj plus qe nje vajze e bukur si ti nuk duhet lene vetem,-tha Aldo edhe pse ne te vertete as qe i interesonte ajo,i interesonte vetem plani qe kishte ne mendje.

Shkuan ne lokalin ku zhvillohej mbremja dhe aq me mire qe motoja e kesaj mbremje ishte te vendosnin maska,plani shkonte ashtu sic Aldo kishte menduar.

Filluan te hynin ciftet dhe ishte pak e veshtire qe te gjente se cila eshte Fatjeta por me ndihmen e Arsides domethene duke e perdorur pa e ditur ajo e gjeti.

-Vellai yt cili eshte?-bente sikur ishte i interesuar kur ne fakt as qe i duhej se cili ishte ai.

-Ja ai atje qe po kercen me...Me duket se eshte Fatjeta!Po ajo eshte sa bukur duken apo jo?Me sa duket se shpejti do behem me kunate.-tha ajo duke e ditur qe keto fjale do e acaronin Aldon dhe ashtu ishte edhe pse ai nuk e shfaqi veten.

Nuk ia shqiste syte per asnje moment ishte aq e bukur ngjyra e kuqe i pershtatej me cdo tipar te saj.

Shkundi koken per te larguar ato mendime qe po e largonin nga plani i tij.

-Kercejme?-i tha Arsides.

-Patjeter,-tha ajo e kenaqur.

Kercenin dhe tanime i duhej te vendoste planin e tij ne funksion keshtu qe i ofroi Darios nje shkembim partneresh.

Trishtim dhe ShpreseDove le storie prendono vita. Scoprilo ora