Konferenca po zhvillohej,Mirjeta ishte mes doktoreve me te mire.Kishin ardhur dhe studente dhe nje prej tyre ishte...Kush tjeter vec Aldo!
Aldo ne mbremjen e konferences
Sapo e pa Mirjeta uli shikimin dhe u mundua te mos i kushtonte rendesi.
Te njejten gje beri dhe ai,gjeja e fundit qe donte ishte te fliste me te pavaresisht se ajo ishte sjelle gjithmone mire me te.
Nje grup profesoresh ishin mbledhur dhe po diskutonin se bashku,aty ishte Mirjeta se bashku me ta,kur nje prej atyre thirri Aldon t'u bashkohej.
Beri sikur nuk e degjoi por thirrja e tij e dyte e beri te shkonte afer tyre.
I pershendeti me nje buzeqeshje te sforcuar.
-Mirjeta sonte vajza jote ka ditelindjen apo jo?
Thote nje nga koleget e saj.-Po,-thote Mirjeta duke buzeqeshur.
-U befte 100 vjece!!!
I thote ajo.-Falemiderit.
Kur u permend ditelindja e saj Aldo pati nje lemsh ne stomak.Ate lemshin qe per dy jave mendonte se e kishte zhdukur me ndihmen e urrejtjes.
-Mua me falni kam nje telefonate per te bere.
Thote Aldo duke u munduar te largohet nga aty.-Me falni edhe mua pasi vajza ime ka ditelindjen dhe i kam premtuar qe do shkoj.-thote Mirjeta.
-Ne rregull.Ia kalofshi sa me mire dhe 100 vjece vajza!-thone koleget.
-Faleminderit!-thote ajo dhe largohet.
*****
-Fatjeta erdhi mami jot.-thote Albesa.
-Mami erdhe!Nuk zgjati shume konferenca.Cfare ke?-pyet ajo pasi e sheh mamane e saj te zbehur sikur te kishte shikuar ndonje fantazem.
Dhe po ta dinte Fatjeta se ajo fantazem ishte Aldo dhe vetem nje mur e ndante nga ai.
-Po ja zemer une dola pak me heret sepse doja te festoja me ty.-tha ajo duke i perkedhelur floket.
-Sa mire,-thote Fatjeta me syte qe i shkelqenin.
Sonte kishte harruar cdo gje ose me sakte mundohej sepse vetem zemra e saj e dinte se cfare kishte perjetuar ajo.
Festa vazhdon dhe te gjithe po kenaqeshin.
*****
Po hipte ne makine kur sheh Noelin qe po futej brenda ne lokal.
Mbylli deren e makines,kureshtja se cfare ai qelbesire bente aty e shtyu ta ndiqte.
E ndoqi deri ne nje salle ku me sa duket po zhvillohej nje feste.
STAI LEGGENDO
Trishtim dhe Shprese
RomanceFatjeta nje vajze e lumtur, e brishte plot miresi. Nje tragjedi do ndryshoje jeten e saj. A do ringrihet ne kembe perseri... Kjo eshte historia ime e pare, shpresoj qe t'ju pelqeje. Cover by: AngelEyes_02