E lane te takoheshin ne nje lokal afer shtepise se Aldos sepse keshtu donte ai nga frika se mos Noeli i bente ndonje gje Fatjetes.
-Fatjeta bukuroshe!Sa e mire qe je bere moj aman!-thote Arsida dhe ngrihet e perqafon.
-Arsida si je zemer?
-Eh mire jam.
-Dario si eshte?!
Arsida ul koken.-Dje kur u kthye nga shtepia jote ishte shume i merzitur dhe nuk ka folur me askend.
Ti i pelqeje dhe vazhdon akoma Fatjeta.-E di por...Une e shoh thjesht si nje mik shume te mire.
-Atehere mos t'i jepje shpresa te rreme!-thote Arsida me ironi.
-Ke te drejte ishte dhe gabimi im por une dua dhe gjithmone kam dashur Aldon.
-Aldon!!!Ne fakt une...Per Aldon doja te flisnim.
-Per Aldon?!!!E pse?-pyet Fatjeta e habitur.
-Po ja une ne fakt mendoja se ju dy ishit te ndare dhe...Kur Dario erdhi dje me shpjegoi cdo gje e pastaj fola dhe me Albesen.
Por te betohem nuk e dija qe ju dy ishit bashke.-Arsida bjeri shkurt sepse nuk po te kuptoj se Ku deshiron te dalesh!
-Sic te thashe nuk dija asgje per lidhjen tuaj,sepse nuk do e beja asnjehere nje gje te tille.
-A mund te me thuash se cfare po ndodh?!!
-Po ja une dhe...Ne dy...
-Arsida bjeri shkurt se me te vertete nuk i duroj dot keto gjera.-thote Fatjeta disi e acaruar nga lojerat e fjaleve qe Arsida po bente.
-Mendoj se pamjet flasin vete,une nuk kam guxim te te them.-dhe i tregon nje video ne telefon.
Fatjeta ngel e shokuar nuk iu beson syve.
Ishte Aldo...Me Arsiden...Te dy se bashku.-Mjaft ndaloje.-dhe e shtyn tutje telefonin duke mos dashur te shikoje me ato pamje qe i krijonin neveri.
-Fatjeta te betohem une nuk e dija qe ju te dy ishit bashke.Ai me mashtroi duke me thene qe nuk te donte,po luante me ty,ishe thjesht nje kalim kohe,dhe cdo gje po e bente per t'u hakmerre ndaj babait tend.
-Dhe pse ma tregove pikerisht sot kete video?!!!Kush iu regjistroi e per cfare e beri?!!!
-Ah Fatjeta jam shume e pafat.-dhe vendos duart ne fytyre duke qare.
-Edhe ky ishte nje plan i Aldos,e kishte vendosur ne dhome qe te regjistronte cdo gje dhe t'i tregonte Darios ne menyre qe te lendonte ate nepermjet meje.Une nuk kam asnje faj te betohem.Fatjeta nuk dinte me se cfare apo kujt t'i besonte.
-Kjo nuk eshte e vertete,duhet te kete me patjeter nje shpjegim!-thote Fatjeta qe po mundohej te mbante lotet qe si gjithmone vinin ne nje moment te papershtatshem.
-Merre Aldon,kerkoji llogari madje do i kerkoj edhe une sepse ate dite me lendoi dhe u bera bashkpuntore e lendimit tend.-thote ajo duke ferkuar doren e saj.
Nuk i besohej deshironte te degjonte nga goja e tij te verteten.
Keshtu qe mori telefonin dhe i ra Aldos.-Alo zemer!
-Aldo ku je?!
-Ne shtepi jam aty ku me le.
-Mund te vish pak te lokali ku jam une?
-Po patjeter,por...Se si me dukesh nga zeri!Je mire?!
-Shpresoj se do behem me mire.
-Ne rregull erdha une.
STAI LEGGENDO
Trishtim dhe Shprese
RomanceFatjeta nje vajze e lumtur, e brishte plot miresi. Nje tragjedi do ndryshoje jeten e saj. A do ringrihet ne kembe perseri... Kjo eshte historia ime e pare, shpresoj qe t'ju pelqeje. Cover by: AngelEyes_02