Erdhi darka dhe Fatjeta gjithe pasditen kishte bere duke u rregulluar per darken me Aldon.
Bie telefoni,ishte Aldo.
-Zemer kam ngelur me prinderit e tu qe 20 minuta!E ke ndermend te zbresesh?!!
-Po behesha gati zemer!Ti me the qe te behesha e bukur apo harrove?!!
-Eshte e vertete,eja tani poshte!-thote ai duke qeshur.
Nuk vonoi shume dhe Fatjeta po zbriste shkallet.
Aldo ngeli i habitur nga pamja e saj.
Kishte veshur nje fustan te zi te ngushte sipas trupit dhe me tantelle te zeze qe binte poshte gjurit me kepuce te kuqe.
Floket i kishte drejtuar dhe kishte bere nje tualet te thjeshte por qe ia vinte shume ne pah syte blu.U afrua afer Aldos kurse ai akoma ishte nen efektin e mahnitjes nga Fatjeta.
Ishte dhe bukuria e saj qe e kishte bere per vete por ajo qe e karakterizonte Fatjeten ishte thjeshtesia dhe zemergjeresia e saj.
Me keto cilesi kishte rene ne dashuri dhe Aldo.-Aldo!Aldooo!!-thote Fatjeta duke i kaluar doren afer syve per t'a zgjuar nga gjumi me sy hapur.
-Ehh...Hmmm...Ah po,je shume e bukur sonte!-tha ai dhe i puthi doren.
U degjua e kollitura e Olsit qe si gjithmone hidhej ne sulm.
Akoma nuk ishte mesuar qe duhej te shikonte nje mashkull ne krah te se bijes.Aldo menjehere u largua nga Fatjeta.
-Mos u frikeso,Olsi akoma s'eshte mesuar qe Fatjeta do i dhuroje dashuri dikujt qe nuk eshte babai i saj.-thote Mirjeta duke qeshur.
-Le te themi qe ka frike se mos ti i zen vendin.-i thote perseri ajo me ze te ulet.-Te degjova,dhe sa per dijeni nuk kam frike thjesht dua qe ky domethene Aldo te kujdeset per Fatjeten se atehere me vertete do behem vrases.-thote Olsi duke rrotulluar syte nga sikleti ose ose po e bente ate gjest se po i vinte te qante.
-Mos keni merak zoteri dua te them Olsi,do kujdesem per te gjithmone do jete lulja me e bukur e kopshtit tim,do jete me e vecante se lulet e tjera.
-Cfare lulesh tjera?!Kjo do jete lulja jote e vetme!-kumboi zeri i Olsit qe mezi priste te zinte Aldon mat me fjalet e tij.
-Po ska lezet vetem era e nje lule...Aucccc-bertiti Aldo.
-Ca ndodhi po thoje ndonje gje?-tha Mirjeta,kurse Olsi kishte varur turinjte.
-Ah jo asgje s'kam,thjesht me ngushton pak ky kostumi.-tha Aldo dhe shikon Fatjeten qe e kishte pickuar.
-Epo mire,tani shkoni se u bete vone.-tha Mirjeta.
U pershendeten dhe u larguan.
Teksa mbyllte deren e shtepise Mirjeta kthehet per te qortuar Olsin per fjalet qe tha.
-Po ti si e vendose djalin ne siklet ashtu more Olsi?
-Po ai kur me vendosi ne siklet mua?
-Olsi po tallesh apo jo?!Ti po ben si femije.Dhe mos thuaj ky,ai ka nje emer,Aldo.Cfare ka,ke frike se mos ndodh ndonje gje?!
Olsi shkoi u ul ne divan dhe shfryu gjithe sikletin qe kishte perbrenda.
-Po kam frike!!!
-Frike!!!Nga cfare?!!-tha Mirjeta e shqetesuar.
-Kam frike se mos ai do e marre Fatjeten nga ne,kam frike sikur e gjithe dashuria e saj do jete per ate.Kam frike sepse e vogla ime eshte rritur,kam frike sepse mund te mos kem qene babai perfekt per ate.
STAI LEGGENDO
Trishtim dhe Shprese
RomanceFatjeta nje vajze e lumtur, e brishte plot miresi. Nje tragjedi do ndryshoje jeten e saj. A do ringrihet ne kembe perseri... Kjo eshte historia ime e pare, shpresoj qe t'ju pelqeje. Cover by: AngelEyes_02