Pjesa e pesembedhjete

520 47 34
                                    

-Me sa duket personi qe po presim  nuk do vije Daniel!
Thote Fatjeta duke shpresuar qe ajo qe po mendonte nuk ishte e vertete ose te pakten keshtu ia mbushte mendjen zemres se saj. Ndoshta thelle brenda saj deshironte qe ai te ishte aty, ta shikonte me ata sy qe e shikoi dhe heren e pare kur u takuan pavaresisht se sa shume e kishin lenduar fjalet e tij.

Duke menduar dhe po prisnin afer makines nje makine u afrua... Mos! Ajo qe mendonte rezultoi e vertete ne makine edhe pse nuk e dallonte mire nga erresira por edhe nga maska qe kishte vendosur ishte ai! Nje buzeqeshje instiktivisht zuri vend ne fytyren e saj te pervuajtur qe gjithe kete kohe nuk kishte bere asgje tjeter vetem kishte qare!

Shikoi teksa zbriste dhe zemra i rrihte si nje uragan i dukej sikur te gjithe e verenin kryengritjen qe zemra e saj po bente ne ate moment.

Zbriti nga makina dhe u afrua dalengadale.

Flashback

-Alo! Ca po ben zemra ime?!

-Hic po mundohemi te gjejme dicka te pershtatshme per mua dhe kete "picirruken" tende!- thote Albesa duke qeshur.

-Ejjj vetem une kam te drejte ta quaj ashtu.- thote Danieli duke qeshur -Kishe ndonje gje?

-Ne fakt... Hmmm Daniel!

-Cfare ka zemer?!

-Po ja ne jemi bashke ne mbremje por Fatjeta nuk ka askend qe ta shoqeroje!Edhe pse mundohet te beje te forten e di qe gjithe kjo situata e babait te saj dhe Aldos e ka lenduar tej mase shume. Po mendoja qe...

-Cfare po mendoje?!

-Po ja sikur te telefonoje...

-Merrem une me kete pune.- thote Danieli pa e lene te perfundoje ate qe kishte nisur.

-Cfare do besh?- thote Albesa.

-Ju behuni gati, shihemi ne mbremje.

Pasi mbaron telefonaten me Albesen shkruan nje sms ne messenger.

Flashback

"Pershendetje! Albesa dhe Fatjeta kane sonte mbremjen e matures. A mundesh t'i qendrosh prane sonte Fatjetes pasi ka vuajtur mjaftueshem. Te pakten kete mbremje te harrojme cdo gje qe ka ndodhur sepse te gjithe jemi prekur nga kjo situate dhe t'u dhurojme nje mremje te kendshme?! E di qe ti e pelqen ate keshtu qe te lutem pas gjithe atij trishtimi a mundesh te krijosh pak shprese ne syte e saj?!"

Pasi priti pak nje sms erdhi.

"Patjeter"

End of flashback

Ai  po afrohej dhe ajo po mendonte se cfare duhej te thoshte.

Trishtim dhe ShpreseDove le storie prendono vita. Scoprilo ora