E kerkoi gjithandej,nuk la vend pa e kerkuar por vetem tek shtepia e prinderve te saj nuk kishte kerkuar.
E pse do shkonte ajo atje?!!Mos valle kishte dike qe do e mbeshteste pervec mamase se saj dhe...Anes.-Si nuk e mendova me pare ka shkuar tek Ana!-mendoi ai me vete.
U nis per atje me shpresen se do e gjente sepse nuk dinte se ku ta kerkonte me.
Ishte i vendosur do bente cdo gje qe te mos ndaheshin.Kur shkoi afer varrezes pak me tutje shikoi Danielin qe po largohej.
-Ejj Daniel!
Ktheu koken dhe shikoi Aldon.-Aldo cfare ben ti ketu?!
-Une po kerkoj Fatjeten,e ke pare?!
-Jo nuk e kam shikuar.
-Po ti cfare ben ketu Daniel?!!
-Une...Epo...Erdha te shikoja ca gjera.
E shikoi i habitur,nuk kuptonte se cfare mund te shikoje ne nje varreze pervec te vdekurve?!!!
Nuk e zgjati me shume sepse i duhej te kerkonte Fatjeten.
-Ne rregull me fal se po largohem Daniel.
-Te lutem ska gje.-tha ai dhe pasi u pershendet me Aldon shfryu i lehtesuar uli koken dhe vazhdoi rrugen.
****
Lotet i ishin thare,tanime qendronte e mbeshtetur per ate pllake te ftohte dhe nuk fliste,ishin thjesht ca mendime te heshtura qe ia copetonin shpirtin.
Nuk e vuri re as ate qe dalengadale u afrua afer saj dhe u ul ne te njejtin pozicion me te.
-Cfare do ti ketu?!-pyeti Fatjeta pa ia hedhur syte.
-Zemer une erdha...
-Mos me thuaj zemer!Une nuk jam zemra jote!
-Te lutem me degjo,pastaj mund te thuash cfare te duash!-thote Aldo.
E shikoi ne sy dhe u ngrit nga vendi,e beri te largohej.
-Fatjeta te lutem!-thote Aldo.
-Eja...Nuk dua qe te bisedojme afer varrit te Anes e ta shqetesojme!Mjaftueshem e kam shqetesuar une.
Nuk e kam lene te prehet e qete!-kete te fundit e tha nen ze por Aldo e degjoi.Dolen nga varrezet dhe shkuan ne nje park aty afer.
-Vazhdo po te degjoj!-tha ajo duke thyer heshtjen qe mbizoteroi gjithe rrugen.
Aldo shfryu nje here dhe pastaj filloi te tregonte te verteten.-Eshte e vertete qe une dhe Arsida kemi kaluar nje nate bashke.
Kur degjoi keto fjale edhe ajo shpresa e vogel qe kishte se mos e gjithe kjo ishte nje genjeshter u shua.
Dallohej shume mire inati ne fytyren e saj por e mbajti veten.Kontrolloi nervat dhe i beri Aldos me koke te vazhdonte.
-Por ate nate kam qene i dehur,e di qe nuk kam asnje justifikim,por as nuk e dija se kush ishte te betohem!
Per sa i perket regjistrimit e budallalleqeve qe ajo ka thene nuk jane te verteta.Mua s'me intereson se cfare ben ajo as Dario,as ndokush tjeter,me intereson se ca mendon ti!Ngriti koken qe gjate gjithe kohes e kishte ulur duke shikuar atletet dhe e shikoi ne sy.
Ne ata sy qe i falnin drite sa here i shikonte.Ata sy qe i zgjidhnin cdo problem,cdo shqetesim,cdo merzi.
Donte t'iu besonte shkelqimit te tyre por nuk dinte si te vepronte.-Aldo une dua te te besoj por...Arsida eshte shoqja ime ajo s'do me genjente asnjehere.
-Ah engjelli im i pafajshem,ajo qepare me tha se te urrente dhe deshironte vetem te te lendonte.
STAI LEGGENDO
Trishtim dhe Shprese
RomanceFatjeta nje vajze e lumtur, e brishte plot miresi. Nje tragjedi do ndryshoje jeten e saj. A do ringrihet ne kembe perseri... Kjo eshte historia ime e pare, shpresoj qe t'ju pelqeje. Cover by: AngelEyes_02