Trishtim dhe Shprese

643 54 19
                                    

Te shkruash dhe te hedheshndjenjat e emocionet ne nje leter per shume njerez eshte nje idiotesi, per disa nje kalim kohe e per disa te tjere pasion

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


Te shkruash dhe te hedhesh
ndjenjat e emocionet ne nje leter per shume njerez eshte nje idiotesi, per disa nje kalim kohe e per disa te tjere pasion.
Pasioni eshte ai qe i bashkon njerezit deshira per te zbuluar gjera te reja, gjera qe do iu duhen ne jete.
Dikujt i mjafton nje leter e bardhe, nje laps qe te krijoje nje bote te tijen, ndersa dikujt tjeter edhe gjithe bota te jete e tija nuk krijon dot shtepine e ngrohte qe deshiron.

Ky liber eshte libri im i pare flet per historine e Fatjetes nje vajze qe po mbush 18 vjet. Nje vajze e bukur por edhe e brishte plot deshire per te jetuar e lidhur shume me familjen. Jeton ne Tirane dhe ka humbur motren e saj ne nje aksident. A do mundet te vazhdoje ajo endrrat e saj dhe te mos i dorezohet pengesave dhe dhimbjeve qe jeta i ka rezervuar?!

Ndonjehere njerezit qe te qendrojne me prane jane ata te cilet te ngulin thiken pas shpine dhe dhimbja qe te krijohet eshte me e madhe se cdo lloj plage e krijuar me arme. Fatjeta do e provoje kete ndjesi...
A do munden Aldo dhe Fatjeta te kuptojne dashurine qe kane per njeri-tjetrin ndonese nuk besojne ne dashuri?!
Si perfundon kjo histori do kete trishtim dhe me pas shprese apo do vritet edhe ajo shprese e krijuar a do vritet pafajesia e nje engjelli...

Trishtim dhe Shprese

Beso - Jeto - Lufto

#HapesireAutores
Dua të them dhe në fund faleminderit AngelEyes_02 për këtë kopertinë që sa herë e shikoj me pëlqen gjithmonë me shumë. Shumë faleminderit!!
Ju ça thoni? Ju pëlqen apo jo?
-
Alla fine voglio dire grazie a AngelEyes_02 per questa copertina, che ogni volta che la guardo mi piace sempre di più. Grazie mille!! Voi che dite vi piace o no??

Trishtim dhe ShpreseDove le storie prendono vita. Scoprilo ora