15. Kapitola - Oslava

4.1K 318 62
                                    

,,Nezapomeň si ty peníze!'' křikl na Harryho v pátek ráno z koupelny Ron, který si čistil své bílé zoubky, aby před ním ostatní při konverzaci neutekli.

,,Jo, neboj, už jsem si je dávno dal do brašny.'' řekl Harry a jen zakoulel očima, což Ron nemohl vidět, protože pro něj byly právě prioritou jeho dolní stoličky. ,,Ale díky mami!'' dodal ještě poté a uchechtl se.

,,Moc vtipné, ale kdyby sis je zapomněl, tak by si za to obviňoval mě, že jsem ti to nepřipomněl, blbečku.'' křikl znova Ron a vypláchl si vodu pusu.

,,Jo, to je fakt.'' přisvědčil Harry a raději si šel zkontrolovat, jestli si peníze opravdu připravil, byl by totiž trapas, kdyby si je opravdu zapomněl a Ron by mu to pak akorát pořád předhazoval.

Když už byl Ron spokojený se svým chrupem, vešel zpět do ložnice a nachystal si věci na dnešní vyučování. Dnešní den začínal hodinou Přeměňování, do které měli napsat esej, kterou si udělal včera večer, než šel spát, takže na rozdíl od Harryho na sebe mohl být hrdý, ten si jí bude ještě narychlo dodělávat na snídani, jak ho znal.

,,Jdeme? Musím ještě dopsat tu esej.'' zeptal se Harry a už přecházel ke dveřím, které vedly z pokoje.

,Jako bych to neříkal.' zakoulel hlavou Rona rozešel se za Harrym.

Společně scházeli schody, vedoucí do Velké síně, když před sebou spatřili Blaise Zabiniho a Terryho Boota, jak spolu stojí před síní a o něčem diskutují. Ne, že by Harryho zajímalo, co tak probírají, ale chtěl dát Blaisemu peníze co nejdříve, proto Ronovi řekl, ať jde bez něho, že za chvilku přijde a zamířil k nim.

Terry stál zády k Harrymu, proto si jeho příchodu nevšiml, ale když jej spatřil, obličej se mu rozzářil do velkého úsměvu.

,,Ahoj Harry!'' řekl Terry a stále se na nebelvíra usmíval.

,,Čau'' odpověděl neutrálně Harry a ani se na Boota neotočil, začal totiž ihned šmátrat ve své brašně a hledat peníze. Terry se jen nad Harryho pozdravem zamračil, ale dále to nekomentoval, ostatně – bude mít ještě příležitost, si s Harrym promluvit.

,,Tady..'' řekl Harry a podal Blaisemu požadovaný obnos peněz, co mu řekl Ron.

,,Je, super!'' zasmál se Blaise a už si peníze od Harryho bral.

,,Co to vlastně bude za dárek?'' zeptal se, se zájmem zelenooký chlapec.

,,Objednal jsem dodávkovou soví poštou koště, které se Theovi líbilo..no a zbytek padl na chlast a nějaké to jídlo.'' uchechtl se Blaise, zatímco si Harryho peníze schovával do své vlastní brašny.

,,Jo takhle, tak snad bude spokojený.'' usmál se. ,,Tak se zatím měj, ahoj.'' řekl poté a obrátil se k odchodu, na Terryho už se ani nepodíval. Pro jistotu.

,,Dal si mu ty peníze?'' zeptal se Ron, zatím to si mazal svůj toast máslem.

,,Ne, šel jsem pozdravit Boota a zeptat se ho, jestli místo oslavy spolu nehupsneme do přístěnku...tak samozřejmě, že jsem mu dal ty peníze.'' zakroutil nebelvír hlavou.

,,Klid co se hned rozčiluješ.'' uklidňoval zrzek svého kamaráda.

,,Já jsem naprosto klidný!'' řekl a pak se zarazil. ,,Do prdele, ta esej..'' povzdechl si a místo snídaně se pustil na dokončení svého domácího úkolu.

°°°°°°

,,Rone, Harry!'' křikl někdo na dva zmiňované nebelvíry, když šli společně z poslední hodiny, kterou ten den měli, praktikantka Krrabelová se totiž opravdu ani na páteční hodinu nedostavila, takže už měli volno.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat