5. Kapitola - Vážně?

4.8K 355 123
                                    

,,POTTER?!!'' rozkřikla se přes celou chodbu Pansy, která byla naprosto v šoku.

,,Ještě víc nahlas, v Londýně tě neslyšeli.'' odsekl Draco a přešel k výklenku v okně, do kterého se posadil.

,,No promiň, ale ty být na mém místě, taky by jsi byl v pohodě?'' zeptala se Pansy a zdvihla obočí, z téhle situace byla totiž naprosto vykolejená.

,,No..asi ne...ale nemusíš sakra tak řvát!'' řekl naštvaně Draco a zadíval se do země.

,,Tak promiň... ...No a nic víc mi jako k tomu neřekneš?'' pokračovala dále Pansy, protože potřebovala okamžité vysvětlení.

,,No co bych ti jako měl víc říct, prostě... jak jsme tam seděli.....tak já si ho prohlížel a přemýšlel – dokázal bych si to sním představit a teď, když jsme se usmířili a hodili všechno za hlavu, tak...a i kdyby třeba zájem neměl, tak si nemyslím, že by to někde roztruboval, ale jestli je nějaká šance, tak proč to nezkusit, ne? Nebo si myslíš, že je to špatný nápad?'' řekl Draco a podíval se Pansy do očí.

,,No to si piš, že si myslím, že je to špatný nápad! Vždyť je to Potter sakra! Draco, přemýšlej trochu kruci!!'' vypěnila už Pansy, tohle jí přišlo prostě absurdní.

,,A co na tom, že je to Potter, to vadí?''

,,Dovol, abych ti připomněla, jak si o něm mluvil minulý rok'' řekla Pans a odkašlala si s tím, že bude pokračovat, ale Draco jí skočil do řeči.

,,Ale to bylo minulý rok! A teď je..no teď prostě.''

,,No ale je to P-O-T-T-E-R-!'' vyhláskovala Pansy a doufala, že už to Draco konečně pochopí.

,,Já vím, jak jmenuje!'' křikl Draco, už ho to přestávalo bavit, co na tom Pansy nechápe? Tak se mu prostě líbí Vyvolený, komu v téhle škole ne, že? Takže to není žádný hřích!

,Hřích by byl, to nezkusit' pomyslel si.

,,Když tedy víš, jak se jmenuje, tak bys mohl vědět i koho se jedná, ne? Co ještě více potřebuješ vysvětlit?'' řekla Pansy, která už se trochu uklidnila, ale i tak byla pořád vyjevená, tohle zřejmě nevstřebá jen tak.

,,No o Harryho, o Harryho Pottera''

,,Od kdy je to sakra Harry?'' zeptala se Pansy a musela si sednou vedle Draca.

,Od té doby, co já jsem pro něj Draco' pomyslel si. ,,To tu teď neřešíme! Já se tě slušně ptám, jestli mi s tím pomůžeš?''

,,A s čím teda přesně?'' řekla rezignovaně Pansy, přemluvit ho zřejmě nepřemluví, takže co jiného má dělat.

,,Oh, Pansy, ty jsi nejlepší, miluju tě!'' řekl šťastně Draco a obejmul svou kamarádku.

Po chvilce se odtáhl a řekl: ,,No, nejdřív by bylo fajn zjistit, jestli vůbec to má cenu, chápeš, jestli je alespoň nějaká šance, že je na kluky, no a pak už asi chápeš, co mám v plánu. Ono se celkem hodí, že jsi v té skupince i ty, takhle na něj budeme dva.'' zasmál se Draco a Pansy se k němu přidala.

                                                               °°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Mezitím, co Draco společně s Pansy spřádali plán, který si zatím Draco pracovně nazval ,,L.N.P.'' (Lov Na Pottera), tak právě zmiňovaný nebelvír postával s Ronem před knihovnou a čekali na Hermionu, která ''musela'' hned po hodině jít si vypůjčit něco o společenském chování kouzelníku. Oba ji zprvu přemlouvali, že je to absolutně zbytečné a že vše podstatné se dozví během roku v hodině, ale ona je vůbec neposlouchala a po hodině už kráčela do bradavické knihovny.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat