50. Kapitola - Ples 1/2

3.7K 202 131
                                    

,,Už pro mě máš dárek?'' zakmital obočím Draco, když společně s Harrym a dalšími kamarády seděli u snídaně. Dnešní večer se konal ples, tudíž hned po snídani se bude Velká síň předělávat, aby ve večerních hodinách působila Vánočně a vznešeně.

Vánoční strom se zde už samozřejmě nacházel, ale veškeré úpravy se budou provádět až dnes, neboť včera teprve mladší ročníky odjely domů. O plese samozřejmě věděli i mladší, ale s výzdobou se raději počkalo, aby jim nebylo líto, že se můžou účastnit jen studenti od čtvrtého ročníku a výše.

,,Jaký dárek? Já si tebe nevylosoval,'' odfrkl si Harry a s hraným nezájmem si nabral na talíř míchaná vajíčka. Po očku ovšem Draca sledoval. Ten po jeho slovech ohrnul ret a lžíci, kterou si vajíčka nabral a chtěl sníst, mu sebral z ruky.

,,Tak hele, snad jsme si řekli, že si dáme dárek navzájem!'' zašeptal mu dotčeně do ucha tak, aby to slyšel jenom Harry. To se ovšem moc nepovedlo, neboť ostatní se po vyřčení jeho věty začali hihňat. Včetně Harryho.

Když si Draco všiml, jak se mu všichni posmívají, zamračil se, vstal od stolu a sedl si kousek od nich. Následně se zase vrátil a po celé lavici přesunul na jeho nové místo i Harryho.

,,Tady budeš, vůbec se s těmi hlupáky nebudeme bavit,'' mávl rukou zmijozel a zakousl se do jablka, které bylo v míse s ovocem.

,,Ale vždyť já se ti taky smál, takže bych si měl jít sednout zpátky k těm hlupákům,'' řekl se smíchem Harry a dal důraz na poslední slovo. Draco po něm šlehl naštvaným pohledem, ale poté se na něj smutně podíval a překryl jeho dlaň tou svou.

,,Já vím, ale chci, aby si tu byl se mnou,'' pousmál se blonďák.

Harry, při pohledu na jeho obličej, měl chuť ho zulíbat. Tvářil se teď tak nevinně, jako malý kluk. Následně Dracovi ale začaly cukat koutky a Harry do něj hravě strčil.

,,Nehraj si se mnou, Malfoyi,'' ušklíbl se tmavovlásek a následně se společně zasmáli.

,,Už se s námi bavíš?'' zeptala se Pansy a jako ostatní se posadila kolem nich. Draco se snažil ještě chvilku hrát uraženého, ale když ho Harry začal šťouchat do žeber, což jej neskutečně lechtalo, tak se začal smát a zvedl ruce v obranném gestu s tím, že se vzdává.

,,Zatančíme si spolu večer, ženo moje?'' položil Ron svou ruku na stehno Pansy a povytáhl na ni obočí.

,,Pff, že váháš,'' mrkla na něj zpátky zmijozelka a přes ruku ho plácla, ,,ale na sex zapomeň,'' zakroutila důležitě hlavou.

,,Ale ne! A já se kvůli tomu chystal i oholit!'' hravě se naštval Ron a bouchl pěstí o stůl.

,,Máš to zrzavý i tam dole?'' zeptal se ho najednou Dean a jakmile tahle slova opustila jeho ústa, Seamus, který seděl vedle něj, mu uštědřil ránu do ramene.

,,Co tě to zajímá?! Hm?!'' zamračil se Seamus a celým tělem se na kamaráda otočil.

,,Ale no tak, Finnigane, přece bys nežárlil,'' zasmál se Draco, ale úsměv z jeho tváře okamžitě zmizel, když se na něj Seamus zle podíval. Draco by přísahal, že mu v očích zašlehaly plameny.

,,A kdyby, tak co?'' řekl rozžhavený nebelvír, vstal od stolu a rázným krokem opustil Velkou síň.

,,Tak já se nejspíše taky vzdálím a půjdu to urovnat, pokud tedy zde nechceme mít ohnivou show,'' zasmál se Dean a rozeběhl se za svým uraženým kamarádem. ,,Uvidíme se večer!'' křikl ještě, než zmizel.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat