,,Ne, nikam s tebou nepůjdu, už jsem se rozmyslel.'' řekl Draco, když vyskočil na svou postel a odvrátil pohled od Pansy, která stála u dveří.
,,Co? Jak nepůjdeš? Proč?'' chrlila jednu otázku za druhou Pansy a dala ruce v bok.
,,No nejdu, nechtěl jsem tam jít, ty jsi měl zase do toho natlačila.'' odpověděl Draco stáhle otočený zády ke své kamarádce.
,,Zase? ZASE? Jak zase? O čem to zase mluvíš?!'' rozkřikla se naštvaně zmijozelka.
,,Ano, zase, vždyť i tenkrát si chtěla, abych mu napsal ten blbý dopis a co jsem z toho měl? Nic, protože vlastně ani nevěděl, že jsem to psal já a akorát si myslel, že jsi to byla ty.'' řekl dotčeně Draco.
,,Ale no tak, to bylo něco jiného, ale teď budeš mít zase jedinečnou příležitost si s ním promluvit o samotě.'' usmála se Pansy.
,,O samotě? Vždyť dělají nábor, bude tam celý jeho tým a dalších několik nebelvírů, co jdou zkusit štěstí, být v týmu..'' zamračil se zmijozel.
,,No ano, ale to si jako myslíš, že ten trénink nikdy neskončí nebo co? Jelikož je kapitán, bude určitě odcházet poté z šaten poslední, tak tam na něj počkáš no a..'' nechala odpověď nedokončenou a stále se přitom usmívala.
,,No a..co?'' zeptal se se zájmem Draco a zvedl jedno obočí.
,,To už nechám na tobě, předem by si mu už ale mohl konečně říct, že jsi na tom stejně, když si se neodvážil v Prasinkách, protože – jestli si nezapomněl – za pár měsíců začínají ty společenské akce a jestli je pravda to, co říkala praktikantka, tak bude mít Potter jedinečnou příležitost, si svou nejistotu vyzkoušet na někom z Krůvalu či Krásnohůlek, protože co si budeme povídat, ti kluci z tama jsou kus.'' dořekla Pansy svůj předlouhý monolog a posadila se za Dracem na postel.
,,No super, to mi fakt pomohlo.'' zakroutil hlavou blonďák a opřel se zády o čelo postele.
,,Tak nějak tě musím nabudit, aby si šel.'' zasmála se Pansy.
,,Ty jsi někdy tak otravná, víš to?'' zeptal se jí Draco, už s úsměvěm na rtech.
,,Ohh, to jsem ale polichocena, takže jdeme?'' zavelela jeho kamarádka a postavila se.
,,Vždyť máme ještě čas, tohle není famfrpálový zápas, tam nemusíme jít dřív, abychom si sedli.'' zasmál se blonďák.
,,Aha, máš pravdu.'' přisvědčila Pansy, když se podívala na své hodinky. ,,Tak mi alespoň můžeš pomoct s esejí do Přeměňování.'' dopověděla, zvedla se z postele a přešla ke své brašně, aby si mohla vytáhnout pergamen, inkoust a brk.
°°°°°°
Zatímco Draco a Pansy dělali úkoly, Harry společně s Ronem mířili k přístěnku na košťata, aby následně už mohli pokračovat na hřiště, kde měl být jejich první oficiální trénink s náborem.
Letos si z náboru nedělal Harry vůbec těžkou hlavu, protože chytač byl stále on, funkci brankáře i letos zastával Ron, střelkyní byla Ginny, společně s Deanem a Seamusem. Scházeli jim pouze dva odrážeči, což jak doufal Harry, nebude tak těžké vybrat, protože kandidátů se zapsalo čtrnáct.
,,Tak snad někoho vyberem.'' řekl Ron, během toho, co scházeli k hřišti, z dálky už mohli vidět, že už dole stojí natěšení nebelvíři mladších ročníků, co čekají, že si je Harry s ostatními vyberou k sobě do týmu.
,,No někoho budeme muset, jinak nemůžeme hrát.'' podotkl Harry a zasmál se.
,,To je fakt.'' pokýval hlavou Ron a uchechtl se.
ČTEŠ
Zásady společenského chování ||Drarry||
FanfictionPo skončení války, dostali studenti, kteří nedostudovali 7. ročník možnost, aby nastoupili a dokončili tak svůj závěrečný rok v Bradavicích a udělali zkoušky OVCE. Co když se ministerstvo rozhodne, že jim dosavadní předměty nestačí, tak jim do učebn...