30. Kapitola - Plán

3.8K 288 75
                                    

Byla sobota ráno a Draco právě usedal ke svému kolejnímu stolu, aby se mohl v klidu nasnídat. Zrovna se natahoval k misce s ovesnou kaší, když vedle něj dosedla Pansy.

,,Vy máte dneska ten ples, co?'' zeptala se ho a sama si nabídla lupínky s mlékem.

,,Jo, před Velkou síní si mě odchytla McGonagallová, že se za ní máme po snídani s Harrym stavit, abychom se domluvili na podrobnostech odjezdu a v kolik zhruba dorazíme zpět.''

,,A proč jsem nemohla jít místo Pottyho já?'' podivila se a dotčeně se na Draca podívala.

Zmijozel zamrzl v pohybu a nevěděl, co má říct.

,Přece jí neřeknu, že nechci, aby mi tam dělala ostudu,' pomyslel si a přemýšlel, co by jí na to odpověděl, naštěstí situaci zachránil sám Harry, který si s úsměvem na rtech přisedl k jejich stolu.

,,Protože prý mám v obleku hezčí zadek, jak ty,'' pokrčil rameny nebelvír a rozhlížel se po stole, co by si dal na snídani on, ale nakonec si jen nalil sklenici vody a trochu z ní upil.

Draco si všiml, jak Harry přemýšlí, zda se nasnídat či ne a zamračil se, když si tmavovlásek nakonec nic nevzdal.

,,To sotva,'' odfrkla si zmijozelka, ale dál už to nekomentovala.

Chvíli pak jen mlčky snídali (teda Draco a Pansy snídali, Harry jen klepal prsty o stůl a občas se napil), když najednou nebelvír vyhrkl.

,,Nechcete jít se mnou po snídani za Ronem? Prý ho pustí až zítra, měl zhoršené vidění a madam Pomfreyová říkala, že sem tam stále před očima vidí hvězdičky,'' zasmál se Harry.

,,Ne'' řekl Draco klidně, zatímco Pansy s ním současně vyhrkla: ,,Ano!''

Následně se na zmijozela zamračila. ,,Proč ne?''

,,Vždyť jsem ti říkal, že jdeme za tou McGonagallovou,'' řekl jí a nechápavě se na ni podíval.

,,Cože?'' připojil se do jejich rozhovoru Harry, který teď byl docela mimo.

,,Jo promiň,'' otočil se na něj Draco, ,,já ti to zapomněl říct, před síní mě potkala ředitelka a řekla, že máme po snídani dorazit za ní, abychom se domluvili na tom dnešku,'' objasnil situaci blonďák.

,,A to tam nemůžeme zajít potom?'' zkusil Harry, ale jak znal Draca, tak očekával jen jednu odpověď, protože když něco nebylo po jeho, tak bylo zle.

,,Ne,'' odpověděl Draco, podle Harryho předpovědi. ,,A najez se trochu,'' dodal poté a ukázal alespoň na ovoce, které se na stole nacházelo.

,,Nemám moc hlad,'' zamrmlal Harry a dolil si sklenici. ,,Ráno jsem snědl strašně moc čokoládových žabek, které jsem si v Prasinkách koupil a asi jsem to přehnal,'' postěžoval si.

,,To není fér, ty jíš prakticky jen sladké a vůbec nepřibíráš!'' zabručela Pansy a odsunula prázdnou misku.

,,Pansy má pravdu, ty jíš jen sladké, ale na ostatní jídlo už pěkně kašleš,'' souhlasil blonďák.

,,Stále musím dohánět tu dobu, kdy jsem ze sladkostí viděl maximálně tak obaly, protože je po domě rozhazoval můj bratranec Dudley,'' uchechl se Harry.

Draco nad tím jen zakroutil hlavou a více už se nevyjadřoval, ale sám si slíbil, že dohlédne na to, aby Harry sladké omezil a začal normálně jíst.

,,Půjdeme už tedy za tím Ronem, když jste dojedli?'' snažil se ještě Harry, když teď tak pěkně odbočili od tématu. Třeba na to Draco zapomněl. Snad.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat