,,Jak to vlastně dopadlo s Malfoyem, tehdy po tom tréninku?'' zeptal se Ron svého kamaráda, když společně mířili cestou do Prasinek, kde se měl každý setkat se svými parťáky a jít nakupovat.
,,Dobře,'' usmál se Harry, aniž by se na Rona podíval.
,,To je všechno, co mi řekneš?'' povytáhl obočí zrzek.
Harry se na svého kamaráda otočil a s úšklebkem řekl: ,,A copak by chtěl Ronánek slyšet?''
Ron přešel oslovení, jaké Harry použil a přemýšlel, na co by se vlastně měl zeptat.
,,No?'' pobídl ho po chvilce tmavovlasý chlapec, kterému se tohle mlčení moc nelíbilo.
,,Co jste dělali?'' zeptal se nakonec jednoduše Ron, protože ho ani jiná otázka nenapadla.
,,Šli jsme k jezeru a tam si povídali,'' odpověděl Harry, ale poté si vzpomněl, jak se snažil naučit Draca vyvolat Patrona, nějak během rozhovoru na to narazili a Draco přiznal, že se mu to nikdy nepodařilo a tak se ho to Harry snažil naučil, byla to celkem zábava, protože se během toho Draco vztekal a nadával, že je to kravina a že to stejně nepotřebuje umět, ale jako hrdý Malfoy to nehodlal vzdát a tak při nejbližší příležitosti budou v tréninku pokračovat. Harry se při té vzpomínce uchechtl a opravdu se na to těšil.
,,Čemu se směješ?'' zeptal se Ron, který ho celou dobu pozoroval a tak mu Harryho uchechtnutí neuteklo.
,,Učil jsem Draca vyvolat Patrona.'' Pyšnil se Harry a vypnul hruď.
,,Cože si dělal?'' vykulil oči jeho kamarád a zastavil se.
,,To čumíš, co? Potter komandoval Malfoye, kdo by to kdy řekl,'' smál se Harry a taky se zastavil.
,,Zase nepřeháněj Pottere, takhle to nebylo.''
Harry i Ron s sebou cukli a otočili se směrem, odkud věta přišla a mohli tak spatřit, jak k nim dochází Draco s Pansy. Blonďák teď propaloval Harryho pohledem.
,,Ale ano, tak to tedy bylo!'' bránil se tmavovlásek a rozhodil rukama. ,,Vztekal ses jak malý kluk, musel jsem tě zkrotit, vždyť sis chtěl i zlomit hůlku, když ti to furt nešlo,'' usmíval se na něj ironicky.
,,Pff, kdybys nebyl tak špatný učitel,'' odfrkl si Draco, ohrnul ret a kolem dvou nebelvírů jen prošel. Pansy samozřejmě nezapomenula na zrzečka hodit svůj úšklebek, typický pro slečnu ZZ a následně se znovu připojila ke svému zmijozelskému kamarádovi.
,,Náhodou, já jsem skvělý učitel!'' křikl za ním Harry. Poté se otočil na Rona, ,,že jo?'' zeptal se ho a očima se mu snažil naznačit, aby to okamžitě potvrdil.
,,Jooo, jasně, že jsi,'' přikyvoval horlivě Ron.
,,No proto.'' Usmál se nebelvír a rozcuchal svému kamarádovi jeho zrzavé vlasy.
Ron se na něj zamračil a rukama se snažil vrátit vlasy do původního stavu, když už měl dojem, že vypadá znovu neodolatelně, rozešli se oba za Dracem a Pansy.
°°°°°°
,,Ne, to okamžitě sundej, to je ohavnost,'' zakroutila hlavou Pansy, když nakoukla do kabinky, kde si Harry zkoušel už asi šestý kouzelnický hábit, který mu Draco s Pansy pomáhali vybírat. Padma pouze seděla na stoličce kousek od kabinky a jen sledovala.
,,Zkus si tenhle,'' přikázala a podala mu další hábit černé barvy, který měl tmavě zelené lemování.
,,Nééé už nééé, mě už to nebaví,'' stěžoval si Harry a zády se svezl po stěnách kabinky na zem, kde si přitáhl kolena k obličeji a zabořil do nich hlavu. ,,Další už ne, já chci domů,'' remcal tmavovlásek.
ČTEŠ
Zásady společenského chování ||Drarry||
Hayran KurguPo skončení války, dostali studenti, kteří nedostudovali 7. ročník možnost, aby nastoupili a dokončili tak svůj závěrečný rok v Bradavicích a udělali zkoušky OVCE. Co když se ministerstvo rozhodne, že jim dosavadní předměty nestačí, tak jim do učebn...