37. Kapitola - Přespávačka

3.1K 253 30
                                    

,,Weasley, neslintej,'' řekl Draco a odsunul Ronovu hlavu z jeho ramene. Bylo kolem půlnoci a celá banda stále seděla ve společenské místnosti Zmijozelu i přesto, že zítra byla škola a oni museli brzo vstávat.

,,Když mě se chce spááát,'' zívl Ron a hřbetem ruky si setřel slinu, která mu stékala po obličeji.

,,Tak to zabalíme,'' tleskla Pansy a vyskočila na nohy. Draco k ní s úsměvem zvedl své ruce, aby mu pomohla vstát.

Neville, Dean a Seamus taky vstali ze svých míst a vydali se za Theem po schodech nahoru do ložnic.

,,Kam jako jdete?'' zamračil se na ně Draco, když pomáhal polospícímu Harrymu na nohy. Dnešní den byl zřejmě pro všechny dost unavující.

,,Co? Jako my?'' zeptal se Dean a ukázal na sebe a své kamarády.

,,No kdo asi,'' nechápal zmijozel a přehodil si svého přítele přes rameno, protože pochyboval, že by došel nahoru po svých.

,,Přece si nemyslíš, že bychom se ještě teď vydali do věže,'' odfrkl si Seamus a pokračoval dále po schodišti nahoru.

Draco se nechápavě podíval na Pansy, která nad tím jen mávla rukou a spolu s Hermionou se vydali do dívčích ložnic. Původně přemýšlely, že by se uvelebily někde u kluků, ale jelikož si Daphné udělala něco s nohou, tak byla přes víkend na nemocničním křídle, tudíž postel pro Hermionu byla volná.

Zmijozel otevřel dveře pokoje a na svou postel položil Harryho, který ze spánku jen zamručel a objal polštář. Draco sám přešel ke skříni, aby se mohl převléknou do spacího oblečení, protože odmítal spát v košili a kalhotách. Kdyby nebyl Harry takhle unavený, tak by ho také donutil se převléct, ale když jsou tedy od dneška oficiálně spolu, tak na něj ještě nebude tak zlý. To až časem...

Ron se chvíli rozhlížel po pokoji a přemýšlel, kde by se uvelebil on, nakonec jen pokrčil rameny a vlezl si do postele, na které ležel Harry, protože nikde jinde už nebylo místo.

,,Tak to ne,'' rázně zakroutil hlavou Draco, když viděl spokojeně oddechovat Weasleyho v jeho posteli s jeho Harrym.

,,Šššš!'' spražil ho kdosi v pokoji, až s sebou zmijozel cukl.

,,Ale vždyť--'' snažil se blonďák, ale někdo jej zase okřikl, ať je zticha, protože všichni, kromě něj už byli někde zalezlí a spokojeně spali. Nebo se o to alespoň pokoušeli, protože Draco stále postával u skříně a dělal snad všechno proto, aby nikdo z nich ještě neusnul. Ne, že by to dělal schválně, samozřejmě...

,,Jak chcete, ale já na své posteli spát budu!'' dupl si blonďák, přetáhl si přes hlavu tílko, ve kterém momentálně spával a rázným krokem došel k posteli a násilnicky se vměstnal mezi Harryho a Rona.

,,Ronalde, posuň s-- AU! To byla moje hlava!'' postěžoval si Draco, když se Ron přetáčel zády k němu a vrazil mu loktem do obličeje.

,,Mmm...tak to máš super,'' zamumlal ze spánku Ron a zadkem se trochu natlačil na zmijozelovu nohu. Ten se jen zamračil a přisunul se blíže k Harrymu.

,,Už spi, lásko,'' zabrblal Harry a poslepu nahmatal blonďákovu ruku, aby s ním mohl proplést prsty.

Draco spokojeně vydechl, více stiskl nebelvírovu ruku a taky konečně nechal svá víčka klesnout, aby se mohl vydat do říše snů.

°°°°°°

,,Ale, ale, copak to tady máme? Že bychom změnili Zlaté trio na Teplé trio?'' zasmála se Pansy, když s Hermionou už připravené na další školní den, vešly do chlapecké ložnice a zahlídly Rona, Harryho a Draca v jedné posteli.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat