34. Kapitola - Ředitelna

3.3K 252 40
                                    

,,Jak se na tom koštěti předvádí, blbeček,'' odfrkl si Draco, když společně s Harrym, Pansy, Ronem a Hermionou seděli na tribunách bradavického famfrpálového hřiště a sledovali první letošní zápas. Ve vzduchu poletovali hráči Mrzimoru a Havrapsáru a i přesto, že Havraspár měl značný náskok, tak se Draco celou hru modlil k Merlinovi, aby nějakým zázračným způsobem vyhrál Mrzimor.

,,Jo, hraje fakt dobře,'' řekl Harry s obdivem a s otevřenou pusou sledoval Terryho Boota, který byl na postu střelce a dneska by se dal považovat jako za nejlepšího hráče hry. Nikdy si nevšiml, že by hrál takhle dobře, ale dneska mu to opravdu šlo.

,,Cože?'' zamračil se zmijozel a svou rukou zaklapl Harrymu pusu, ten si přitom skousl jazyk, tudíž vyjekl a nechápavě se na Draca podíval.

,,Ho hi je?'' zeptal se tmavovlásek a rukou si držel jazyk.

,,Jak jako hraje dobře? Nechceš si rovnou vytvořit transparent s jeho jménem?!''

,,So hi přelítvo přez nofs?! Hen sem zekl, ze haje dobze,'' stále nechápal Harry.

Draco už se nadechoval k odpovědi, ale Pansy naštěstí pohotově zasáhl a zakryla mu rukou ústa.

,,On je na něj jen stále naštvaný, protože když si to s ním chtěl tenkrát vyřídit, tak se to obrátilo proti němu,'' vysvětlila mu a když si byla jistá, že může Draca zase pustit a že nebude křičet, tak svou ruku stáhla.

,,To není pravda,'' urazil se blonďák a s ohrnutým rtem si od všech odsedl o kus dál, aby nemusel poslouchat jejich hloupé řeči. On přece nebyl uražený. Ne. Nebyl. Možná trochu, ale kdo by na jeho místě nebyl, sakra?! Ten idiotský ptáček mu pořád bude nějakým způsobem házet klacky pod nohy a nenechá ho s Harrym být! Vždyť o něj Potter ani nemá zájem, tak o co se stále snaží? Nechápal to, opravdu ne.

,,No tak,'' řekl Harry, když si k němu přisedl a začal ho hladit po zádech.

,,Ale tak tebe to snad neštve?'' rozhodil rukama blonďák a poté si složil obličej do dlaní.

,,No štve, ale co mám dělat? To mu mám na truc začarovat koště nebo co?''

Draco se okamžitě narovnal a široce se usmál. ,,Jo, to udělej.''

,,Zbláznil ses?'' zděsil se Harry.

,,Ne, jen do toho,'' pobídl ho Draco a podal mu svou hůlku.

,,Vždyť je to nebezpečné,'' snažil se mu vysvětlit Harry. Nemohl mu přece začarovat koště, když zápas sledovala celá škola. Ne, že by nechtěl, hrál sice dobře, ale taky ho stále štvalo, co Boot udělal, ale přímo naproti němu seděla ředitelka McGonagallová.

,,A co jako?'' zase se zamračil zmijozel a hůlku ještě víc přiblížil k Harrymu. ,,Nebo se snad bojíš?''

,,Fajn,'' rezignoval nakonec nebelvír a převzal si od něj hůlku.

Následně přivřel oči a soustředil se na Boota, který se zrovna sám vznášel kousek od branek protihráče.

,,Co když trefím někoho jiného?'' zeptal se a hůlkou se snažil co nejméně nápadně mířit na Terryho.

,,Bude to vypadat jako nehoda,'' pokrčil rameny Draco.

Harry potichu zamumlal kouzlo, ale bohužel se netrefil a kouzlo zasáhlo střelce Mrzimorského týmu.

,,Sakra!'' vykřikl a hned na to se zarazil a posadil zpět, protože to bylo zřejmě moc nahlas, neboť se teď na něj ředitelka dívala se zamračeným výrazem a v kapse svého hábitu hledala hůlku.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat