12. Kapitola - Vztek

4.1K 322 45
                                    

Další týden se obešel bez komplikací, vlastně z toho vyšli studenti 7. ročníku líp, než ostatní třídy, protože praktikantka Krrabelová se na jejich hodiny neměla ani v jeden den nedostavit, jelikož je teď prý na Ministerstu kouzel moc práce, ale to jim opravdu nevadilo, protože měli alespoň o jednu hodinu méně a mohli ji tak využít k něčemu zábavnějšímu.

Co ale bylo novinkou, tak to, že jim jejich učitel OPČM, bystrozor Salvatore Aristo oznámil, že po pololetí dostanou jiného učitele, protože se mu má po Vánocích narodit dítě, tak chce být doma s manželkou. Trochu to třídu zamrzelo, protože hned po profesoru Lupinovi, to byl jejich druhý nejoblíbenější učitel.

Dokonce i Draco, který obranu nikdy nijak zvlášť nemusel, si bystrozora oblíbil, hodiny prokládal zajímavými historkami, které zažil a ke všem studentům se choval fér. Navíc nechtěl po nich žádné dlouhé eseje, tak zřejmě i proto byl mezi studenty tak oblíbený.

,,No, tak to jsem opravdu zvědavá, který mamlas tohle bude po pololetí vyučovat.'' odfrkla si naštvaně Pansy, když odcházeli z hodiny OPČM. Byl čtvrtek a to znamenalo, že už jim vyučovací hodiny skončili.

,,Jako vážně, skoro každý učitel tenhle předmět neuměl absolutně vyučovat a když už, tak se z něj vyklube vlkodlak a nebo se vyklube něco jiného jeho manželce.'' pokračovala naštvaně ve své řeči Pansy.

,,To je fakt.'' pokýval hlavou Draco a uchechtl se. Pansy měla pravdu, tenhle předmět je fakt nějak zvláštně prokletý. Nejraději by jen tak z hecu po vystudování zkusil, jestli on sám by na té pozici vydržel déle.

,,Doufám alespoň, že když už, tak že bude alespoň pěkný, Lockhart sice nic nenaučil, ale alespoň se měl člověk na co dívat.''

,,Jo no, doufám, že bude hezký.'' mrkl na ni Draco a zasmál se.

,,Hele, hele, i kdyby byl, tak ty si dej odstup a raději si hlídej svého jizvíka.'' řekla Pansy, když došli do Velké síně, usedli ke stolu a ukázala prstem (nenápadně) na Harryho, sedícího u stolu, nad kterým se až zbytečně blízko skláněl Terry Boot.

Draco, který se podíval směrem, kam ukázala Pansy, se zamračil a propaloval Boota pohledem. Kdyby to šlo, Terry by už měj nejspíš popáleniny třetího stupně.

,,O co mu sakra jde? Vždyť to táhne se Smithem!'' prskal Draco a hlavě si představoval všemožné scény, jak by Boota momentálně nejraději zabil.

,,Nejspíš mu jen něco vysvětluje.'' snažila se ho uklidnit Pansy, která takovou reakci nečekala. I když – je to Draco, to mluví samo za sebe.

,,Jo tak vysvětluje, ahaááá, tak to jsem hned klidnější...hele Theo, nechceš něco vysvětlit?'' křikl Draco na svého spolužáka, který se skláněl nad pergamenem, na který psal esej do lektvarů. Draco k němu přiskočil, nalehl na jeho záda a rukou začal nesmyslně bodat do pergamenu.

,,Neboj Theo, já ti nic neudělám, já ti jen něco vysvětlím. No Pansy, dělám to takhle správně?'' usmíval se ironicky Draco.

Theo, kterému se to absolutně nelíbilo, se otočil na Pansy a snažil se jí naznačit, aby s tím urychleně něco udělala. Proto Pansy vstala, došla k Dracovi a odstrčila ho od něj.

,,Sedni si Draco, čumí na tebe celá Velká síň'' řekla mu potichu a táhla ho zpátky na jeho místo.

Draco jen naštvaně zafuněl a uraženě dosedl na lavici. ,Co si o sobě ten debilní havran myslí?!' křičel v mysli Draco a znovu Terryho propaloval pohledem.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat