,,Máte všechno na dnešek připraveno, pane Weasley?'' zeptala se praktikantka Krrabelová na začátku páteční hodiny, protože dneska měla probíhat Ronova Pyžamová párty.
,,Všechno by mělo být zařízené,'' zamyslel se Ron. Aby na to nebyl sám, tak poprosil Blaise, aby mu pomohl, takže všechno měli do puntíku promyšlené.
,,Ale ví o tom vlastně paní ředitelka, máme to dovolené? Já bych řekl, že by s tím určitě nesouhlasila a měli bychom to raději zabalit, nikdo přece nechce rozzuřit lví ředitelku, já už měl i tak problémů dost a navíc--''
,,Uklidněte se pane Pottere,'' řekla káravým hlasem praktikantka. ,,Dovolené to samozřejmě máte, to jsem zařídila já, takže se nemusíte ničeho bát a večer pěkně přijdete.''
,,Jste si jistá? Třeba si to ještě rozmyslela,'' zkoušel dále Harry i když věděl, že to nepomůže.
,,Věřím, že ne,'' usmála se Krrabelová.
Nebelvír se jen naštvaně otočil na židli, aby na praktikantku neviděl a on si mohl pod nosem brblat, jak je k němu život nespravedlivý a nikdo ho nemá rád.
,,Ale no tak Potty, vždyť to bude zábava, ty se snad netěšíš, až se jim ukážeme v těch krásných pyžamech?'' rýpala do něj Pansy a Draco se jen nenápadně smál.
Jemu samotnému, se tedy do toho vůbec nechtělo, ale když bude mít zaručené, že se Harry před tím blbečkem Bootem nebude vystavovat, tak pro to je momentálně ochotný udělat cokoliv a to i tehdy, kdy ze sebe bude muset udělat vílu. Však co, stejně ho jeho chůva, když byl malý, oslovovala ,Vílí kluku' a lhal by, kdyby řekl, že to oslovení neměl rád.
,,Pottere nedělej, my víme, že už se nemůžeš dočkat, až nám předvedeš svůj pyžamový tanec, tady Weasley říkal, že sis ho cvičil celou včerejší noc,'' zakřičel ze svého místa na nebelvíra Blaise. Celá třída se začala nahlas smát a i praktikantka měla co dělat, aby se nahlas nerozesmála.
Harry zaskřípal zuby a vstal ze svého místa. ,,Tohle je šikana! Ale co, já tohle nebudu poslouchat, na shledanou!'' křikl Harry, naštvaně zasunul svou židli, sebral svou brašnu ze země a rázným krokem se vydal ke dveřím učebny.
,,A na tu párty vám seru!'' dupl si a zabouchl za sebou dveře. Za dveřmi ze začal potichu smát a pogratuloval si, že se během svého výbuchu nezačal smát, protože to bylo opravdu těžké, takže doufal, že když se mu to tak bravurně povedlo, tak si to praktikantka rozmyslí a účast nebude povinná. Prostě se mu tam nechtělo, co na tom ostatní nechápali? Nepotřeboval poslouchat pitomé řeči Terryho Boota, to si radši místo toho vypracuje esej do lektvarů.
Po chvilce se rozhlédl na obě strany a když nikde neviděl Filche a ani tu jeho vypelichanou kočku, tak se rozešel chodbami hradu, protože zpátky na hodinu už se nechystal.
Jakmile se za tmavovláskem zabouchly dveře, tak třída strnula a všichni upírali zrak na místo, kde Harry před chvílí zmizel.
,,Slečno Parkinsonová, běžte prosím uklidnit pana Pottera a vysvětlete mu, že i po téhle scéně je jeho účast stále povinná.'' Vybídla svou studentku praktikantka s úsměvem.
,,Můžu jít s ní?'' vyhrkl Draco a když se k němu ostatní otočili a ve tváři měli udivený výraz, rychle dodal, ,,samozřejmě proto, protože by Potter mohl být agresivní, vždyť ho znáte, jaký umí být tvrdohlavý paličák.''
,,Samozřejmě, běžte spolu,'' souhlasila Krrabelová.
Tak se tedy oba zvedli a rozešli se Pottera najít.
ČTEŠ
Zásady společenského chování ||Drarry||
Fiksi PenggemarPo skončení války, dostali studenti, kteří nedostudovali 7. ročník možnost, aby nastoupili a dokončili tak svůj závěrečný rok v Bradavicích a udělali zkoušky OVCE. Co když se ministerstvo rozhodne, že jim dosavadní předměty nestačí, tak jim do učebn...