Harry naštvaně kráčel chodbami bradavického hradu a nemohl dostat z hlavy Terryho úsměv, kterým ho obdařil, když McGonagallová souhlasila s tím, že by mohl být druhý adept na výpomoc Halloweenského večírku.
Naštvaně kopal do všeho možného, co mu přišlo pod nohu a když zrovna procházel kolem jednoho výklenku okna, tak si ani nevšiml blonďaté dívky, která v něm seděla, dokud na něj nepromluvila.
,,To byla moje bota,'' pronesla mile dívka a když se Harry zastavil a uvědomil si, že v záchvatu vzteku opravdu kopl do něčí boty, okamžitě se ohnul, botu zvedl a otočil se k výklenku, aby botu vrátil majitelce.
,,Jee, ahoj Lenko,'' usmál se Harry, když zjistil, že ona dívka je jeho kamarádka, která seděla v tureckém sedu na parapetu a četla si nějaký časopis.
,,Ahoj Harry,'' pozdravila nazpátek Lenka a na parapetu se posunula, čímž Harrymu naznačila, aby se posadil vedle ní.
Harry nejprve chvilku váhal, zda-li se posadit, přece jen byl ještě před chvilkou dost naštvaný a chtěl to na Draca všechno najednou vychrlit, aby byl stejně naštvaný, jako on, ale nakonec se rozhodl si přisednout.
,,Jak se máš?'' zeptal se Lenky, když usedl vedle ní.
,,Mám se báječně, ale ty si nevypadal, že máš dobrý den,'' poznamenala havraspárská dívka a stále se na Harryho usmívala.
,,Dobrý byl, než se Terry Boot rozhodl, mi ho zkazit,'' řekl a zamračil se. Ano, stále viděl ten jeho úsměv, který by mu nejraději vyhladil z toho jeho debilního ksichtu!
,,Co se stalo?'' zeptala se Lenka a začala si zaplétat své dlouhé vlasy do francouzského copu.
Nebelvír už se nadechoval k odpovědi, když najednou zaslechl kroky, které se rychle přibližovaly. Nestačil ani vykouknout z výklenku, aby se mohl podívat, kdo to běží a už před ním stál jistý udýchaný, blonďatý zmijozel.
,,Tady...huuu,'' začal Draco a rukama se zapřel o stehna, aby se mohl pořádně vydýchat, ,,tady jsi,'' zopakoval, když už měl své dýchání pod kontrolou.
,,Ano, tady jsem,'' souhlasil Harry a při pohledu na klidného Draca se mu jeho naštvaná nálada vrátila zpět.
,,No...a? Co říkala Minerva?'' zajímal se Draco, kterému bylo divné, že za ním Harry hned nepřišel a místo toho si tady vysedává s holkou, co je v té hříšné koleji!
Harry se narovnal v zádech, dal si nohu přes nohu a dramaticky si podepřel rukou bradu.
,,No to snad ani neuvěříš, co mi řekla,'' ironicky se usmál a zrychleně si nohy přehodil, ,,víš jak bude ten Halloweenský večírek? Ne? No tak Minerva s Pomonou si řekly, že by bylo skvělé pro mladší ročníky uspořádal večírek, ať si taky užijí, kulíšci, ale to by bylo v pohodě, kdybych ten večírek neměl za trest organizovat já. Stále ti to přijde relativně v pořádku? Tak teď se podrž, budu mít na to i parťáka a hádej, kdo to je. Správně, tady Lenčin spolukolejník, Terry Boot!'' dopověděl nebelvír a seskočil z výklenku, aby se mohl postavit před Draca.
,,To je vtip?'' nechápal zmijozel.
,,Přijde ti snad, že bych se smál?!'' zamračil se Harry a zkřížil si ruce na hrudi. Nechtěl si svůj vztek vylít na něm, ale z části za to přece mohl i on! On teď nebude muset trávit nějaký čas ve společnosti někoho, jako je Terry.
Draco by se normálně zarazil nad tónem hlasu, jakým na něj Harry mluví, ale jelikož tušil, že to, co mu tady teď řekl, je nejspíše pravda, tak to chápal. Byla to jeho vina a to ho štvalo. Celkem dost, on by taky nechtěl pomáhat na nějakém večír--.
ČTEŠ
Zásady společenského chování ||Drarry||
Hayran KurguPo skončení války, dostali studenti, kteří nedostudovali 7. ročník možnost, aby nastoupili a dokončili tak svůj závěrečný rok v Bradavicích a udělali zkoušky OVCE. Co když se ministerstvo rozhodne, že jim dosavadní předměty nestačí, tak jim do učebn...