39. Kapitola - Objasnění

3K 250 45
                                    

Bylo úterý odpoledne a studenti sedmých ročníku právě opouštěli skleník, kde před chvílí skončila jejich dnešní poslední hodina Bylinkářství.

Draco si do brašny schoval své rukavice, se kterými dnes museli pracovat, neboť bez nich hrozilo popálení a už jen vyčkával na Harryho, který ale nevypadal, že by se měl nějak k odchodu.

,,Harry?'' oslovil svého přítele blonďák, když stál nebelvír stále na svém místě i přes to, že měl své věci už sbalené.

,,Hm?'' broukl tmavovlásek, našpulil pusu a periferním viděním ho pozoroval.

,,Jdeme?'' zeptal se Draco a hlavou lehce pokynul ke dveřím.

Harry přešlápl na místě a poté se nejistým krokem vydal k blonďákovi, nechávajíc svou brašnu stále na stejném místě.

,,To bychom mohli, ale,'' začal nebelvír a chytil svého přítele za lem školního hábitu a velice pomalu mu odepnul sponu pod krkem, ,,taky bychom mohli dělat úplně něco jiného,'' zaševelil Harry a nechal blonďákův hábit spadnout z jeho ramen.

,,Tady?'' nakrčil nos Draco, kterému se představa, že by cokoliv měli dělat tady, absolutně nelíbila.

,,No a?'' pokrčil rameny Harry a po uvolnění knoflíčků u krku mu na něj začal klást polibky.

,,Je to tu až moc,...'' zamyslel se Draco a pomalu ani polibky na svém krku necítil, jak se snažil přemýšlet, proč mu to zde přijde divné.

,,Nevillovské! Jo, je to, jako bychom to měli dělat u Nevilla doma! Co když je zrovna v tomhle květináči schovaná jeho babička a právě nás pozoruje?!'' zhrozil se Draco a prstem ukázal na květináč, ve kterém nic nebylo.

Harry ve svém počínání přestal a ustoupil od blonďáka na dobré dva metry.

,,Ty člověka dokážeš zchladit,'' zamračil se nebelvír, založil si ruce na hrudi a opřel se o hranu stolu, která se nacházela hned za ním.

Draco na nebelvíra hodil nechápavý pohled a dal si ruce v bok. ,,Ty by si to snad chtěl dělat ve skleníku?''

,,No a proč ne?'' zeptal se ledabyle Harry, jako by to byla naprosto běžná věc.

,,Je to taková svatyně od Prýtový, to by nešlo,'' řekl Draco a zakýval hlavou v nesouhlas. Ne, tady by nic jiného, než školní věci dělat nechtěl, prostě ne. Bylo to divné.

,,Suchare,'' odfrkl si Harry a trochu ho zamrzelo, že k tomu Draca nepřesvědčil. Mohlo to být takové jejich malé dobrodružství a třeba by jim to konečně Blaise nepokazil, protože ten má talent na to, jim vždy jejich pěknou chvilku narušit svou přítomností.

,,Jo počkat,'' ušklíbl se zlomyslně Draco, když mu došlo, čeho tím chtěl Harry dosáhnout a založil si ruce na hrudi.

,,Co?'' nechápal Harry a nakrčil obočí.

,,Ty máš mít teď tu schůzku, že?'' zeptal se zmijozel.

,,Jo,'' zamračil se tmavovlásek a rázným krokem přešel ke své brašně, poněvadž mu došlo, že už nejspíš stejně půjdou, když ho Draco prokoukl.

,,Nemusíš mít strach,'' řekl s úsměvem blonďák, ignorujíc Harryho protesty, že se nebojí, jen se mu tam prostě nechce a místo toho k němu přešel a vtáhl si jej do objetí, ,,zařídil jsem ti něco jako bodyguarda,'' dopověděl a políbil ho do vlasů. S tím, jak byl Harry o něco menší, než Draco, to vypadalo docela vtipně.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat