Draco otevřel dveře knihovny a rozhlížel se, kde by se asi mohl Boot nacházet. Bylo mu jasné, že Terry bude zde, protože i přes to, že toho chlapce opravdu NEMĚL rád, tak musel uznat, že výsledky ve škole měl více, než skvělé a patřil mezi ty velmi chytré jedince, v jejich ročníku a vždy, když si Draco sám šel půjčit nějakou knihu do školy, Boota našel právě tady.
Ze své pozice u dveří ho bohužel nezahlédl, proto se rozešel do místnosti a procházel regály, kdy vždy na konci regálu se nacházelo místečko, kde si mohli studenti sednou a učit se.
U třetího regálu se zastavil a zbystřil, že na konci u stolečku sedí Hermiona, proto se vydal za ní.
,,Nazdárek Grangerová, nevíš, kde bych našel Boota?'' zeptal se Draco, když došel až k ní a posadil se na volnou židli.
,,Draco,'' usmála se Hermiona, když vzhlédla od knihy, kterou četla, ,,myslím, jsem ho viděla úplně na konci knihovny,'' řekla a ukázala někam za sebe, ,,proč ho hledáš?''
Blonďák se opřel více do židle a složil si ruce na hrudi.
,,Víš jak z toho zápasu Harry odcházel rovnou do ředitelny? No tak dostal od McGonagallové trest, ve formě organizátora večírku, pro mladší ročníky a ten idiot, tím myslím jako Boota, se nabídl, že by mu mohl pomoct a ředitelka s tím souhlasila, takže jsem si s ním přišel promluvit, aby šel svou nabídku okamžitě odvolat.'' Dopověděl Draco svůj monolog a postavil se, aby konečně toho blbečka našel.
Hermiona na to nic neřekla a jen se na Draca culila, což jej docela znervózňovalo.
,,Co je?'' zeptal se na konec, když se na něj nebelvírka stále jen usmívala a nic neříkala.
,,Nic, jen se mi líbí, jak za Harryho takhle bojuješ, kdo by to kdy řekl...'' uculila se Hermiona a složila si ruce na hrudi.
Byla za ty dva tak ráda! Vždy proti sobě tak urputně bojovali, nenáviděli se a Merlin-ví-co-ještě a teď? Teď jen při pohledu na Draca, jak tady stojí a je odhodlaný se za Harryho postavit, to prostě donutí člověka se pitomě usmívat.
Draco nad ní jen zakoulel očima a otočil se, aby mohl přejít na konec knihovny.
,,Tak se měj a díky,'' houkl ještě na ni, ale na reakci nečekal a dále šel uličkou knihovny k zadním regálům.
Když byl u posledního, nakoukl za roh, jestli tam Terry je a opravdu, Boot si tam spokojeně seděl, okusoval konec tužky a sem tam si zapsal nějakou poznámku na papír, který měl položený na stole a jinak listoval stránkami nějaké knihy.
Nejspíš si dělal nějaký z úkolů, kterými je učitelé opravdu nešetřili, naštěstí Draco dělal úkoly s Pansy, Harrym a Ronem, tudíž je měli vždy rychle hotové. Občas se k nim přidala i Hermiona, ale to jen zřídka, protože převážně pomáhala s přípravou do školy Nevillovi, který v některých předmětech tápal.
,,Ehm, ehm,'' odkašlal si Draco, aby na sebe upoutal Bootovu pozornost. Ten s sebou překvapeně škubl, otočil se za zvukem a když spatřil Draca, zamračil se.
,,Aha, to jsi ty...'' poznamenal, papír založil mezi listy a knihu zaklapl, protože na pokračování už to neviděl.
,,A koho si čekal? Ještě řekni, že Harryho,'' odfrkl si blonďák a přešel ke stolu, u kterého Terry dělal úkol a posadil se na roh.
,,Každý by byl lepší, než ty,'' procedil skrze zuby neslyšně Terry a pohled upřel ke svým dlaním, které si položil na kolena.
,,Takže si něco vyjasníme,'' začal zmijozel a ignoroval Terryho předešlou poznámku. Pff, jako by snad on stál o jeho společnost, kdyby tu nemusel být, tak by tu nebyl!
ČTEŠ
Zásady společenského chování ||Drarry||
FanficPo skončení války, dostali studenti, kteří nedostudovali 7. ročník možnost, aby nastoupili a dokončili tak svůj závěrečný rok v Bradavicích a udělali zkoušky OVCE. Co když se ministerstvo rozhodne, že jim dosavadní předměty nestačí, tak jim do učebn...