9. Kapitola - Brašna

4.2K 331 97
                                    

Druhý den se Draco probudil s dobrou náladou, proč by taky ne, že? Dneska nejen, že má jako každý den společné hodiny s Harrym, ale také se bude celou jednu hodinu nacházet v jeho blízkosti, protože mají další hodinu ,Zásad společenského chování'.

Proto tedy vstal a jako slušně vychovaný hoch si ustlal postel, poté s ručníkem přešel do koupelny, kde provedl svou ranní hygienu, po ránu opravdu miloval, když si mohl dát sprchu, proto také vstává dříve, než ostatní kluci, aby si ji mohl řádně užít, navíc, když se bude dneska nacházet Harry tak blízko něho, tak aby si nemyslel, že má třeba mastné vlasy, nebo tak, to by teda rozhodně nešlo, přece není Snape.

Když se osušil a oblékl se, nazul si body a vyrazil do společenské místnosti, kde na něj měla čekat Pansy. Když scházel schody, všiml si, že Pansy je usazená v křesle a něco drží v ruce, když došel až k ní, poznal, že se jedná o dopis, přišlo mu to zvláštní, takhle brzo sovy dopisy neroznášely, tak kde se tu vzal?

,,Od koho to je?'' zeptal se Draco a ukázal na dopis.

,,No, zkus hádat..'' odpověděla Pansy a dopis podala Dracovi. Draco se zadíval na papírek, který byl dvakrát přeložený a poté jej rozevřel.

Moc vtipné Pansy, ale nemyslím si, že by byl Seamus rád, kdyby se dozvěděl, že se mě tady snažíš svést. Mrk, mrk.

Draco se na dopis zamračil, poté ho skrčil, pošlapal, pak ho zase zvedl ze země, rozevřel, následně roztrhal a pak to, co z něj zbylo, hodil Pansy do klína.

,,To jste teď jako nějací kamarádi, že si tady tak dopisujete?'' Rozkřičel se přes celou společenskou místnost Draco. Pak se k Pansy nahnul a tišším hlasem jí dodal: ,,To na mě má přes dopisy mrkat, ne na tebe sakra! Jak si to jako představuješ?!''

,,Merline Draco, uklidni se, můžu já snad za to, že si myslí, že jsem mu to napsala já? A vůbec, není to snad ta lepší varianta? Alespoň víme, že mu to hned nedošlo, tak si z něj takhle můžeme ještě chvilku dělat srandu..'' usmála se na kamaráda Pansy.

,,No jistě, že za to můžeš ty! Vždyť si celou tuhle blbost vymyslela a navíc, k čemu mi to jako teď bude? Myslí si, že to píšeš ty, kdyby zjistil, že jsem to psal já, tak by se mu to asi nelíbilo, takže už mu nic dalšího psát nebudeme!'' řekl uraženě Draco.

,,Ale--''

,,Ne, nebudem, už jsem řekl!'' utnul ji Draco. Pansy jen pokrčila rameny, věděla, že tohle nemá cenu. Poté ze sebe oprášila kousky papírků, vstala a společně se vydali na snídani.

°°°°°°

Dopoledne proběhlo relativně v pořádku, až na malou nepříjemnost, kdy na lektvarech Neville omylem převrhl kotlík, ve kterém byl jeho lektvar. Kotlík se vylil a jelikož byl dneska ve dvojici s Nevillem Harry, tak obsah kotlíku skončil na jeho školní brašně, obsah tašky začal doutnat a spálil mu tak několik učebnic. Harry jen mohl děkovat Merlinovi, že to odnesla jen učebnice ,Dějin čar a kouzel' a ,Obrana proti černé magii pro pokročilé'. Dějiny totiž nemá rád a do Obrany se učit nepotřebuje, takže z toho vyšel docela dobře.

Po hodině byl oběd a během toho, co šli do Velké síně, se mu celou cestu Neville omlouvat, až se nakonec před síní zastavil a kamaráda ujistil, že se opravdu nezlobí a že už se mu nemusí omlouvat. A byla to pravda, to, že mu to sežehlo učebnice mu nevadilo a už vůbec mu nevadilo, že to odnesla z velké části i brašna. V létě totiž s Ronem dostali od Hermiony stejnou a co si budeme povídat – nelíbila se mu. Nahlas by to nikdy nepřiznal, ale hůř už Hermiona vybrat nemohla. Ani Ron z ní nevypadal nadšeně, ale co mohl dělat? Říct, že je škaredá? Ne, to rozhodně nepřicházelo v úvahu, takže ji museli s Harrym používat.

Zásady společenského chování ||Drarry||Kde žijí příběhy. Začni objevovat