,,Nezabalíme to už dneska? Už je celkem pozdě a navíc...někdo na tebe čeká,'' řekl Ron svému brýlatému kamarádovi a pohodil hlavou směrem, kde na tribuně seděl jistý blonďatý zmijozel.
Harry se otočil směrem, kde naznačoval Ron a když si Draca všiml, tak se musel usmát, úplně na jejich schůzku zapomněl. ,,Jo, končíme, ztratil jsem pojem o čase,'' usmál se tmavovlasý chlapec a rozletěl se blíže ke svému týmu.
,,Pro dnešek máte padla, děcka, můžete jít, a mimochodem kluci...'' zvedl své obočí Harry a podíval se na své nové odrážeče, Dereka a Dylana. ,,Hráli jste fakt dobře! Líp jsme si vybrat ani nemohli.'' Pochválil je Harry a zbytek týmu přikývl.
,,Harry má pravdu, ti slizcí zelenáči na nás letos nemaj.'' Zasmála se Ginny. Dvojčata se jen uchechtla a společně s ostatními slétla na zem a poté se všichni vydali do šaten. Teda všichni – všichni až na Harryho, ten místo toho, aby se vydal do šaten a dal si sprchu, tak vykročil směrem k tribuně, kde na něj čekal plavovlasý mladík. Když si změny jeho směru všiml Seamus, tak na kamaráda tázavě zdvihl obočí a očekával vysvětlení. Harry celý zčervenal a chvíli přemýšlel, co má říct.
,,On chce jen probrat, kdo si zabere na trénování sobotu, neděli si zabral Mrzimor a Havraspár a my si máme vybrat, kdo bude v sobotu trénovat první a kdo to tu pak bude zamykat.'' Vychrlil nakonec ze sebe Harry a v duchu se musel pochválit, jak krásně se z toho vysekal.
Seamus si jen odfrkl stylem, kterým dal najevo, že tomuhle absolutně nevěří. Harry se na jeho reakci zamračil a poté mu prostě řekl, ať si jde po svých a nestará se.
,,Ty lupme...'' slyšel ještě za sebou Harry, když se oba nakonec otočili a jeden se vydal do sprch a druhý k tribuně.
Draco už nervózně poklepával levou nohou a jeho obličej byl znuděný.
,,Nejsi tu nějak brzo?'' zeptal se nevinně Harry a dělal ze sebe hloupého, jako by za to, že tu na něj Draco musel tak dlouho čekat, nemohl on.
,,Děláš si srandu?!'' řekl dotčeně blonďák a vyhrnul si z předloktí svou košili, aby následně mohl strčit Harrymu před nos jeho hodinky.
,,Třicet minut! TŘICET MINUT! Tady na tebe, jak osel čekám a ty si tu poletuješ a ani si nevšimneš, že jsem přišel.'' Stěžoval si Draco a poté si dal ruce v bok, ve znamení, že se dožaduje omluvy za to, jak byl trpělivý.
Když tmavovlasý chlapec viděl zmijozelův postoj, musel se chtě nechtě začít smát, protože mu připomínal malé uražené děcko.
,,Jo tak tobě je to ještě k smíchu, jo? Já se ti taky na to můžu...'' ohrnul ret Draco a na pravdivost svých slov se chtěl rozejít zpátky k hradu. Neudělal ani jeden krok, když ho zastavila Harryho ruka.
,,Ne počkej, já to tak nemyslel, omlouvám se, ale byl to první trénink, po tak dlouhé době, tak to bys mohl pochopit.'' Udělal psí oči Harry a zrychleně mrkla svými dlouhými řasami.
Když si Draco jeho pohledu všiml, měl co dělat, aby na místě neroztál, poté ale zatřepal hlavou a zamračil se. ,,Tohle na mě neplatí, Pottere.''
Teď už Harry sklonil hlavu a díval se na zmijozela přes brýle a špulil pusu. ,,Ne?'' zeptal se omluvně a bedlivě sledoval Dracovu tvář.
Blonďák jen zakoulel očima a vzdal to: ,,Fajn, tak jo, ale teď se běž okamžitě osprchovat, ať už můžeme jít.'' řekl mu Draco a popostrkoval ho směrem k umývárnám.
Harry se jen zasmál a rozběhl se do šaten, za běhu se otočil přes rameno a zavolal na Draca: ,,Dej mi deset minut a jsem zpět!''
Zmijozel mu na odpověď jen mávl rukou a znovu se posadil na lavici na tribuně. Chvilku studoval své boty, poté se z nich snažil dostat flek, když flek vyčistil, začal si hrát s knoflíkem na předloktí své košile. Zrovna knoflík zapínal zpět, když z šatny vyběhl čistý a svěží tmavovlásek směrem k němu.
,,No konečně,'' zakroutil hlavou Draco a vstal z tribuny, z kalhot si střepal imaginární prach a poté pohlédl na Harryho, ten se na něj jen s úsměvem culil a očekával, co se bude dít.
,,Co tak koukáš?'' zasmál se Draco.
,,No...kam půjdeme?'' zeptal se se zájmem nebelvír a stále se usmíval.
,,K jezeru?'' navrhl blonďatý zmijozel a pohlédl tím směrem.
,,Můžeme,'' přikývl hlavou Harry a společně se tedy vydali k Černému jezeru.
Bylo krásné počasí, takže Draco měl na sobě jen školní košili s kravatou a černé kalhoty, Harry měl také černé kalhoty, ale místo košile, měl šedé triko, tentokrát již ale své velikosti, žádné vytahané po Dudleym, takže mu zvýrazňovalo jeho štíhlou postavu. Čehož si samozřejmě jeho zmijozelský společník všiml.
Kráčeli vedle sebe po pěšince a Draco přemýšlel, jak se má co nejšetrněji zeptat Harryho na otázku, která jej tížila celé odpoledne potom, co odešli z hodiny ,Zásad společenského chování', protože posléze, co Weasley vyslovil svůj nápad na Pyžamovou párty, mu osobě se to zalíbilo, poté si ale všiml pohledu Terryho Boota, kterým se díval na Harryho a zamračil se, protože zřejmě asi nebyl jediný, kdo tušil, že Harry nespí celý oblečený a tak chtěl mít jasno.
Nebelvír si po chvilce jeho zamyšleného výrazu všiml a tak se zeptat: ,,Děje se něco?''
Draco se probral ze svého dumání a zastavil, podíval se Harrymu do očí a řekl: ,,V čem spíš?''
Zelenooký chlapec na něj jen vyvalil oči a rozesmál se. ,,Nevěděl jsem, že jsme už tak daleko.'' Smál se dál Harry a chytil se za břicho. Draco, který si uvědomil, jak to znělo, zrudl a odvrátil pohled a nejraději by se teď propadl do země. ,Paráda Malfoyi, to bylo opravdu taktní!' nadával si v duchu zmijozel.
,,Proč se ptáš?'' otázal se ho nebelvír poté, co se dosmál a rukou si setřel slzy z očí. Koutky mu ale stále cukaly.
Draco přešel z nohy na nohu a nervózně si mnul ruce, nevěděl totiž, jak by tohle měl pořádně vysvětlit, proto prostě řekl, že jej štvalo.
,,Kdyby si viděl, jak na tebe Boot čuměl, když zrzek přišel s tou párty, tak by ses tak nesmál! Takže ještě jednou i když to zní zřejmě blbě – v čem spíš?'' vyhrkl ze sebe a dělal, jako by za celou situaci vlastně mohl Harry a on se absolutně na nic hloupého nezeptal.
,,No v kraťasech,'' pokrčil rameny a nebelvír s úsměvem, protože tahle situace mu přišla opravdu vtipná.
,,Zamítá se.'' Zakroutil hlavou blonďák a ohrnul ret.
,,Cože?'' zvedl obočí Harry a nechápavě se na Draca podíval.
,,No nemysli si, že se před tím namyšleným blbečkem budeš promenádovat polonahý!'' rozhodil rukama zmijozel, jako by to snad nebylo jasné.
Na to se nebelvír rozesmál a zakroutil hlavou.
,,Vždyť je to jedno, ať si Boot dělá co chce, je mi ukradený,'' odpověděl poté Harry.
Draco zvedl svůj pravý ukazováček a nesouhlasně s ním zakroutil: ,,Nenene Pottříku, takhle by to tedy nešlo, v sobotu zajdeme do Prasinek a vybereme ti pořádné pyžámko, které ti bude zahalovat i uši, nikdo tě očumovat nebude, o to se postarám.'' Usmál se blonďák a v duchu se pochválil, za tak skvělý nápad.
,,To není fér, já nemůžu spát oblečený,'' stěžoval si Harry. On žádné pyžamo nechtěl! Vždyť ani o žádnou pyžamovou párty nestál! Už tak ho štvalo, že tak musel jít a ještě, aby mu někdo přikazoval, v čem může a nemůže spát? To tedy ne!
,,Pro jednou to zvládneš,'' stál si za svým Draco, vůbec se mu nelíbila představa, že by se tam Harry každému vystavoval na očích jen v kraťasech.
,,Já si budu spát v čem chci!'' dupl si Harry, vyplázl na zmijozela jazyk a pokračoval dále k jezeru.
,,No, to ještě uvidíme.'' Řekl si spíše už pro sebe blonďák a rozešel se za Harrym.
ČTEŠ
Zásady společenského chování ||Drarry||
FanficPo skončení války, dostali studenti, kteří nedostudovali 7. ročník možnost, aby nastoupili a dokončili tak svůj závěrečný rok v Bradavicích a udělali zkoušky OVCE. Co když se ministerstvo rozhodne, že jim dosavadní předměty nestačí, tak jim do učebn...